Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Балджи Моделювання процесів прийняття маркетингових$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Балджи М. Моделювання процесів прийняття маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості [Електронний ресурс] / М. Балджи, М. Мрук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 1. - С. 36-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_1_6 Висвітлено питання застосування принципів моделювання при прийнятті маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості. Обгрунтовано методологічні підходи щодо моделювання процесів управлінських рішень. Проведено аналіз чайної галузі України та досліджені особливості внутрішнього і зовнішнього ринків. На прикладі підприємства з виробництва чаю досліджені переваги й недоліки існуючих маркетингових рішень, а також запропоновано адитивна модель розвитку підприємства.
|
|
|