Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Артеменко Навчальні приміщення та виховний$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Артеменко М. Навчальні приміщення та виховний процес як сюжет художніх артефактів епохи відродження [Електронний ресурс] / М. Артеменко, О. Якимчук, А. Фефелов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2015. - № 1. - С. 232-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2015_1_35 Досліджено традиції розвитку принципів оформлення інтер'єрів навчальних приміщень відповідно до сформованих у суспільстві ідеалів виховання та методології викладання епохи Відродження за існуючими художніми артефактами заданого періоду, що ілюструють вказану тематику. Розглянуто творчі роботи відомих митців епохи Відродження - Альбрехта Дюрера, Вацлава Брейка, Ганса і Амброзіуса Гольбейнів, Пітера Брейгеля Старшого, а також невідомих художників, на яких зображено сюжети навчального процесу того часу. Встановлено, що вже в перехідному періоді між Середньовіччям та Відродженням спостерігається наявність типового проектування в оформленні навчальних приміщень. Характерною для організації простору є виділення зони для покарань та підняття зони вчителя над основним рівнем приміщення, що покликана підкреслити його авторитет в очах учнів.
|
|
|