Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Арешенкова Комунікативно-прагматичний потенціал маніпулятивних формул$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Арешенкова О. Ю. Комунікативно-прагматичний потенціал маніпулятивних формул у текстах комерційної реклами [Електронний ресурс] / О. Ю. Арешенкова // Лінгвістичні студії. - 2016. - Вип. 32. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lingst_2016_32_14 Визначено роль маніпулятивних формул як ефективного засобу впливу та модифікації свідомості адресата-споживача; виявлено семантичні групи таких формул, частотність їх уживання та виконувану комунікативно-прагматичну функцію.
|
|
|