Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Антоник Книжкові конкурси як засіб$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Антоник О. В. Книжкові конкурси як засіб активізації попиту на книжкову продукцію [Електронний ресурс] / О. В. Антоник, О. О. Жолдак // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 3. - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_3_15 Відмічено особливості книги як суб'єкта комунікації, її соціокомунікативні і товарні функції. Охарактеризовано книжкові конкурси, що функціонують в Україні, зокрема, конкурс "Найкраща книга Форуму". Висвітлено результати анкетування учасників і відвідувачів Форуму видавців у Львові щодо впливу книжкових конкурсів на активізацію читацьких інтересів і купівельного попиту.
|
|
|