Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Аносова Когнітивно-комунікативний підхід до навчання$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Аносова Ю. П. 
Когнітивно-комунікативний підхід до навчання читання англійською мовою здобувачів освіти політехнічних закладів фахової передвищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. П. Аносова, О. В. Наумкіна, О. П. Сіліщенко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2021. - № 1. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2021_1_3
Охарактеризовано та систематизовано методики навчання читання під час вивчення англійської мови у закладах фахової передвищої освіти. Розглянуто різні типи читання. Проаналізовано доцільність використання когнітивно-комунікативного підходу, спрямованого на розвиток компетенції вираження комунікативного наміру, під час навчання здобувачів освіти читання, який є підгрунтям успішного оволодіння іноземною мовою. Висвітлено питання щодо інклюзивного навчання як важливого аспекту здобуття освіти у нинішніх реаліях. Розкрито особливості у підході до навчання читання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами (ООП). Описано певні групи здобувачів освіти з ООП, для яких необхідно індивідуалізувати навчальні завдання, враховуючи їх потреби з огляду на особливості навчання читання іноземною мовою. А саме: групу здобувачів освіти з порушенням мовлення, зору, слуху; групу здобувачів освіти з розладами спектру аутизму; групу здобувачів освіти з синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю; групу здобувачів освіти із дитячим церебральним паралічем. Сформульовано поради щодо методики навчання читання іноземною мовою здобувачів освіти з особливими освітніми потребами кожної з груп. Автори наводять приклади вправ на розвиток компетенцій читання: виразне читання вголос з різною швидкістю, читання по черзі розрізаного тексту, драматичне читання, текст як відповідь на запитання, аналітичне читання, переробка тексту, виділення головного у тексті, категоризація тексту, виведення закономірності за текстом, розширення тексту та інші. Заропоновано принципи опрацювання навчального матеріалу, які сприяють розвитку мовних компетенцій здобувачів освіти політехнічних закладів фахової передвищої освіти України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 475.781 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського