Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Андруник Інформаційні технології навчання учнів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Андруник В. А. Інформаційні технології навчання учнів з АСД [Електронний ресурс] / В. А. Андруник, Т. В. Шестакевич, В. В. Пасічник, Н. Е. Кунанець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформаційні системи та мережі. - 2018. - № 901. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPICM_2018_901_10 Одним із найдієвіших способів соціалізації особи, що має особливі потреби, є навчання. Інформаційні технології, використовувані для супроводу навчання осіб з аутизмом повинні враховувати особливості психофізичного розвитку таких учнів. Забезпечення комфортного комунікаційного середовища, розвиток соціальних навичок є невід'ємною складовою навчання учнів з аутизмом. Дослідження інформаційних технологій, розроблених у світі, надасть змогу виявити найперспективніші напрями розвитку таких технологій.
|
|
|