Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Іваницька Підготовка до дистанційного навчання$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Іваницька О. 
Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект [Електронний ресурс] / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_19
Узагальнено результати теоретичного аналізу сутності поняття "дистанційне навчання" у вітчизняному дискурсі та експериментально досліджено рівень сформованості готовності до дистанційного навчання. Визначено психологічну готовність до дистанційного навчання майбутнього керівника навчального закладу як складову його професійної культури, що визначає мотиваційну готовність і здатність до самостійного процесу навчання. Сформовано модель психологічної готовності у майбутніх керівників освітньої галузі до дистанційного навчання, до якої віднесено такі складові: мотиваційний компонент, професійно-особистісний компонент, який передбачає здатність до самоаналізу, самооцінки та саморегуляції; когнітивний, що визначає наявність професійних управлінських знань та усвідомлення сутності самостійної роботи, розуміння її вагомості для досягнення успішності у майбутній управлінській діяльності; професійно-діяльнісний, що визначає процес самовдосконалення особистості майбутнього управлінця (38 студентів I курсу магістратури спеціальності "Управління навчальним закладом"). Засвідчено, що у третини респондентів домінує мотивація досягнення успіху; у більшості студентів – середній рівень сформованості досліджуваної якості; у найменшої частки – низький рівень. Спрогнозовано необхідність формування позитивної мотивації за очно-дистанційним форматом, модель формування якої визначено перспективним напрямом подальших досліджень.Обобщены результаты теоретического анализа сущности понятия "дистанционное обучение" в отечественном дискурсе и экспериментально исследован уровень сформированности у студентов готовности к дистанционному обучению. Определена психологическая готовность к дистанционному обучению будущего руководителя учебного заведения как составляющая его профессиональной культуры, определяющая мотивационную готовность и способность к самостоятельному процессу обучения. Сформирована модель психологической готовности у будущих руководителей образования к дистанционному обучению, к которой отнесены следующие составляющие: мотивационный компонент; профессионально-личностный компонент, который предполагает способность к самоанализу, самооценке и саморегуляции; когнитивный, определяющий наличие профессиональных управленческих знаний и осознание сущности самостоятельной работы, понимание ее значимости для достижения успешности в будущей управленческой деятельности; профессионально-деятельностный (38 студентов I курса магистратуры специальности "Управление учебным заведением"). Засвидетельствовано, что у трети респондентов доминирует мотивация достижения успеха; у большей части студентов - средний уровень сформированности исследуемого качества; у наименьшей части - низкий уровень. Спрогнозирована необходимость формирования положительной мотивации по очно-дистанционному формату, модель формирования которой определена перспективным направлением дальнейших исследований.The article is devoted to the preparing to distance learning of future school leaders, including the use of learning platform Moodle. As one of the basic tasks of higher education institutions that train specialists in administrative, managerial specialties, is training highly skilled and competitive specialist that is able to self-development and selfimprovement according to the requirements European and global labor markets. That is why the need becomes actual for forming readiness to distance learning of students – future school leaders. This need defines the psychological readiness and ability to independent mastery for knowledge and skills to perform independent tasks learning in distance format.)
Попередній перегляд:   Завантажити - 607.267 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського