Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Єремеєва Особливості електронного бізнесу на$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Єремеєва Н. С. Особливості електронного бізнесу на ринку ветеринарних препаратів [Електронний ресурс] / Н. С. Єремеєва, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 299-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_48 Розглянуто підходи до визначення поняття "електронний бізнес", структура електронного бізнесу та його складові частини. Визначається дев'ять форм організації взаємодії між суб'єктами ринкових відносин: виробниками та споживачами контенту у процесі організації електронного бізнесу. Наводиться авторська класифікація стратегій ведення електронного бізнесу за такими критеріями: виконання функції, розміщення, використовувані технології, спрямованість, напрямок, тип стратегії та підхід. Показано зв'язок ветеринарного ринку зі спорідненими товарними ринками. Визначено структуру споживачів ветеринарного ринку на споживчому та промисловому ринках. Виявлено проблеми дослідження ринку ветеринарних препаратів. Проведено порівняльну характеристику ветеринарного та фармацевтичного ринків на основі законодавчої бази України. На основі досліджень наведено особливості електронного бізнесу на ринку ветеринарних препаратів за такими елементами як: реклама, консультування, логістика, банкінг та формування стратегії.
|
|
|