Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Євсюкова Громадянська освіта як чинник$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Євсюкова А. В. Громадянська освіта як чинник формування громадянського патріотизму молоді в контексті української політичної сучасності [Електронний ресурс] / А. В. Євсюкова // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 119. - С. 359-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_119_85 Розкрито сутність громадянської освіти як чинника розвитку демократії в Республіці Польща та Україні. Визначено, що громадянська освіта є конкретною практичною дією, що покликана забезпечити активність, відповідальність, ініціативність громадян тощо та є основою створення інших умов (демократичних інститутів та процедур), функціонування яких стає дійсним тільки за "правильного" розуміння їх функцій та принципів дії, та загалом уможливлює існування демократії. Доведено, що демократичний розвиток сучасних держав (зокрема, Республіки Польща та України) не можливий за умов неналежного ставлення до громадянської освіти та формування відповідного стилю поведінки (знань, вмінь та ставлень) громадян, яка за таких умов може бути лише формальною, і, як наслідок, зумовлювати низьку ефективність та нестабільність демократичної політичної системи. На основі здійснення комплексного узагальнення історичного досвіду, теоретичних напрацювань вітчизняних і зарубіжних (польських) учених щодо громадянської освіти та аналізу політико-правової основи, яка регламентує сучасне впровадження громадянської освіти як чинника розвитку демократії в Республіці Польща та Україні було визначено роль громадянської освіти у становленні та розвитку демократичних інститутів та процесів в Республіці Польща та з'ясовано специфіку громадянської освіти в Україні.
|
|
|