Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kozlova L$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Kozlova L. Strategic orientations for socio-economic development management of the city [Електронний ресурс] / L. Kozlova // Економіка будівництва і міського господарства. - 2014. - Т. 10, № 2. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebimg_2014_10_2_5
| 2. |
Kozlova L. V. Psychosociocultural preconditions for overcoming of conflict in the context of the implementation of the decentralization policy [Електронний ресурс] / L. V. Kozlova // Public manаgement. - 2017. - № 3. - С. 131-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2017_3_14 The process of Ukrainian society’s transformation is associated primarily with thepublic administration’s reforms. Theyare complicated by information, organizational, economic and regulatory issues. But in addition to these mechanisms, it becomes obvious that the important role is played by factors that lie outside the field of public administration and which aren’t taken into account during the reforms of decentralization in previous similar attempts in Ukraine. These phenomena are associated with the real ability and willingness of the Ukrainian society to the reforms of decentralization. The article deals with the results of the study that the conflict situation in our society develops in the context of public administration’sdecentralization, and this situation is unique for Ukraine.Зауважено, що процеси трансформації українського суспільства, що пов’язані в першу чергу з реформами публічного управління, ускладнюються різноманітними проблемами інформаційного, організаційного, економічного, нормативно-правового характеру. Але окрім зазначених механізмів, є очевидним, що важливу роль відіграють чинники, які лежать ширше площини публічного управління і які не бралися до уваги під час проведення реформ децентралізації в попередніх таких спробах в Україні. Ці явища пов’язані з реальною здатністю та готовністю українського суспільства до реформ децентралізації. Результати дослідження, які знайшли своє втілення у статті, свідчать, що в контексті децентралізації публічної влади складається конфліктна ситуація в соціумі, яка є унікальною для України.Отмечено, что процессы трансформации украинского общества, связанные в первую очередь с реформами государственного управления, осложняются разнообразными проблемами информационного, организационного, экономического, нормативно-правового характера. Но кроме указанных механизмов, становится очевидным, что важную роль играют факторы, которые лежат шире плоскости публичного управления и которые не принимались во внимание во время проведения реформ децентрализации в предыдущих подобных попытках в Украине. Эти явления связаны с реальной способностью и готовностью украинского общества к реформам децентрализации. Результаты исследования, которые нашли свое воплощение в статье, говорят о том, что в контексте децентрализации публичной власти складывается конфликтная ситуация в социуме, которая является уникальной для Украины.
| 3. |
Beglytsia V. System of concepts communications of state institutions and society as the basis of national security and socio-economic stability [Електронний ресурс] / V. Beglytsia, L. Antonova, L. Kozlova, O. Datsii, N. Datsii // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 3. - С. 549-556. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_3_57 Проаналізовано процес комунікації державних інституцій і суспільства. У ході дослідження встановлено, що всі аспекти комунікації державних інституцій і суспільства, сьогодні набувають ознаки цифрової комунікації. Це означає, що для процесу комунікації "влада - суспільство" актуальними стають його інтерактивність, мультимедійність, оперативність, екстериторіальність і т. ін. Характерним також є те, що комунікація державних інституцій і суспільства отримує певні системні властивості - емерджентність, інгерентність, цілісність. У результаті аналітичного дослідження встановлено наявність значної диспропорції в доступі різних груп населення до сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і, як наслідок, формування різних рівнів їх засвоєння вказаними групами населення. Тому для збільшення ефективності комунікацій суб'єкти комунікаційного процесу мають використовувати систему різних каналів передавання інформації та використовувати не єдину концепцію, а систему концепцій комунікацій для гарантування національної безпеки та соціально-економічної стабільності. Доведено, що основою та запорукою утворення та запровадження системного концептуального підходу до практичного застосування ІКТ державних інституцій і суспільства є наскрізна цифровізація України. Процес цифровізації призведе до зміни соціальної та політичної діяльності громадян, формування суспільної страти, яка є зародком інформаційного суспільства, і вимагатиме інтелектуальної комунікації. Наявність системи концепцій комунікацій зумовило використання системного підходу для створення алгоритму формування та впровадження ефективної комунікацій державних інституцій і суспільства. Сформовано комплекс вимог до вказаної системи комунікацій. Ця система має бути спрямована на узгодження та гармонізацію інтересів і позицій спільнот громадян; інтеграцію соціальних спільнот, оптимізацію управлінської діяльності на основі демократичних цінностей і дотримання прав громадян. Запропоновано напрями роботи щодо виконання завдань, які мають стояти перед державними інституціями та суспільством для гармонізації інформаційно-комунікаційного процесу та для формування основи соціальної стабільності та гарантування національної безпеки.
|
|
|