Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (19)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Яресько К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Дмитренко Т. О. 
Основи сучасної педагогіки: соціально-комунікаційний аспект дослідження [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2013. - Вип. 39. - С. 220-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_39_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 53.098 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дмитренко Т. О. 
Розвиток основ сучасної педагогіки: методологічний аспект [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.049 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дмитренко Т. О. 
Розвиток основ сучасної педагогіки: знаково-символічний аспект дослідження [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.348 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дмитренко Т. О. 
Методологічні засади науково-педагогічного дослідження: системний і багатовимірний аналіз [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.821 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дмитренко Т. О. 
Аспектний аналіз процесу пізнання педагогічних об’єктів [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_3
Розглянуто основні теоретичні результати дослідження процесу пізнання педагогічних об’єктів через застосування системного, культурологічного, кібернетичного підходів тощо. Пізнання розглянуто як багатовимірний об’єкт, сукупність процесів мислення, інтерпретації та дії з досягнення мети.Рассмотрены основные теоретические результаты исследования процесса познания педагогических объектов с использованием системного, культурологического, кибернетического подходов и др. Познание рассмотрено как многомерный объект, совокупность процессов мышления, интерпретации и действия по достижению цели.The article examines the main theoretical results of investigating the process of cognition of objects with the use of a systems, culturological, cybernatic approaches, etc. The knowledge is considered as a multidimensional object, a set of processes empathy, thinking, interpretations and actions to achieve goals.
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.216 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Дмитренко Т. О. 
Концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_4
Розглянуто класифікацію компонентів методологічних засад наукового дослідження, їх взаємозв’язки, спрямованість на формування емерджентних якостей цілісних об’єктів (педагогічна система, педагогічний процес). Розроблено концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження (на матеріалі педагогіки).Рассмотрена классификация компонентов методологических основ научного исследования, их взаимосвязи, направленность на формирование эмерджентных качеств целостных объектов (педагогическая система, педагогический процесс). Разработаны концептуальные положения проектирования методологических основ научного исследования (на материале педагогики).The classification of components of methodological basis of scientific research, their interconnections, the focus of the formation the emergent qualities of the integrated objects (pedagogical system, pedagogical process) are considered. The conceptual positions of design of the methodological basis of scientific research are developed (based on pedagogy).
Попередній перегляд:   Завантажити - 411.455 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Дмитренко Т. О. 
Диференціація та інтеграція в управлінні навчальними закладами [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Дмитренко Т. О. 
Структурно-функціональна повнота педагогічного дослідження як критерій його оптимізації [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 6-10 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_3
Обгрунтовано критерій оптимізації педагогічного дослідження – структурно-функціональну повноту. Оптимальний варіант включає всі необхідні структурні компоненти, функції, враховує багатовимірність об'єктів (педагогічна система). Критерій оптимізації може використовуватися в дослідженнях з соціальної педагогіки, соціальної роботи, педагогіки вищої школи.Обоснован критерий оптимизации педагогического исследования – структурно-функциональная полнота. Оптимальный вариант включает все необходимые структурные компоненты, функции, учитывает многомерность объектов (педагогическая система). Критерий оптимизации может использоваться в исследованиях по социальной педагогике, социальной работе, педагогике высшей школы.In the article the criterion of optimization of the pedagogical research structural and functional completeness is grounded. Optimal variant includes all the necessary structural components, functions, allows multi-dimensional objects (pedagogical system). Criterion of optimization may be used in researches in social pedagogics, social jobs, pedagogics of higher school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.057 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Старкова Г. В. 
Розслідувальна журналістика в Україні та її впливи [Електронний ресурс] / Г. В. Старкова, К. В. Яресько // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 2(4). - С. 222-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_2(4)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.132 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Яресько К. В. 
Принцип гуманізації у системі педагогічних принципів організації навчально-творчої діяльності учнів [Електронний ресурс] / К. В. Яресько // Педагогіка вищої та середньої школи. - 1999. - Вип. 1. - С. 60-64 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_1999_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 808.672 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Старкова Г. 
Етичні засади діяльності журналіста традиційних і нових медіа [Електронний ресурс] / Г. Старкова, К. Яресько, О. Афанасьєва // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 6(3). - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_6(3)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.427 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Просяник О. П. 
Особливості управління брендом: досвід ТМ "Кулиничі" [Електронний ресурс] / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Український журнал прикладної економіки. - 2021. - Т. 6, № 2. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2021_6_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.089 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Дмитренко Т. О. 
Парадигма управління як підґрунтя проектування компонентів педагогічної системи [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, А. І. Прокопенко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2009. - Вип. 27. - С. 188-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2009_27_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 122.521 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Дмитренко Т. О. 
Концепція організації та управління самостійною роботою студентів [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2009. - Вип. 28. - С. 183-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2009_28_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.565 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Дмитренко Т. О. 
Критеріальні характеристики методології педагогіки [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, А. І. Прокопенко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2010. - Вип. 29. - С. 204-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2010_29_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.197 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Дмитренко Т. О. 
Вплив кібернетики на формування наукового апарату гуманітарних наук (концептуальні засади) [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2011. - Вип. 32. - С. 174-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2011_32_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.5 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Дмитренко Т. О. 
Концептуальні основи процесу пізнання педагогічних об’єктів [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2011. - Вип. 34. - С. 274-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2011_34_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.049 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Дмитренко Т. О. 
Розвиток педагогіки на підґрунті принципу багатовимірності мислення [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 36. - С. 283-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2012_36_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.337 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Просяник О. П. 
Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів диджиталізації [Електронний ресурс] / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2021. - № 1. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2021_1_12
За сучасних умов підприємства намагаються утримати позиції на ринку, посилено імплементуючи цифрову трансформацію, що вже деякий час є офіційним державним політичним курсом з метою розбудови цифрової економіки в Україні. Мета дослідження - аналіз трендів діджиталізації на підприємствах з огляду на законодавчу базу та реалії сучасної економіки для розробки стратегій управління брендами за даних умов. Проаналізовано законодавчу базу, що здійснює правове регулювання процесів цифрової трансформації в Україні. З'ясовано основні напрями державної політики щодо процесу діджиталізації в усіх сферах життєдіяльності суспільства, адже інноваційна модель економічного зростання є одним із головних завдань держави у найближчій перспективі. Виокремлені етапи впровадження цифрової трансформації на підприємстві. Зазначено, що у процесі діджиталізації підприємства мають враховувати індивідуальні особливості, задля чого має бути розроблена стратегія. Структурована, послідовна стратегія управління підприємством, розроблена з метою поступової інплементації діджиталізації, виведе підприємство на новий рівень і зробить його більш конкурентоспроможним, зміцнить репутацію їх брендів на сучасному ринку. Зазначено, що впровадження цифрових технологій є лише першим кроком у цифровій трансформації підприємства. Наступним етапом розвитку бізнесу є розробка цифрових бізнес-моделей. Підприємствам необхідно розробити конкурентоспроможну модель ведення бізнесу, враховуючи всі етапи цифрової трансформації у стратегії розвитку компанії в цілому й бренд-стратегії зокрема. Висновки: державна політика України спрямована на підтримку і мотивацію підприємств у переході на цифровий формат і закріплена як на законодавчому рівні, так і носить рекомендаційний характер. Сучасність вимагає від підприємств переходити у цифровий формат на всіх рівнях, в такому разі вони зможуть утримати позиції на ринку. Індустрія 4,0 вимагає від підприємств виходити на інший, якісно новий рівень бізнес-діяльності. З огляду на це підприємства мають розробити бізнес-модель поетапної імплементації цифрової трансформації на підприємстві на всіх рівнях, що дало б можливість безперервно й ефективно управляти підприємством без репутаційних втрат бренду.
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.27 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Іванова І. Б. 
Маніпулятивні технології під час інформаційних війн: досвід пострадянської журналістики [Електронний ресурс] / І. Б. Іванова, К. В. Яресько // Інтегровані комунікації. - 2021. - Вип. 1. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2021_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 683.827 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського