Пошуковий запит: (<.>A=Яресько К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Дмитренко Т. О. Основи сучасної педагогіки: соціально-комунікаційний аспект дослідження [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2013. - Вип. 39. - С. 220-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_39_29
|
2. |
Дмитренко Т. О. Розвиток основ сучасної педагогіки: методологічний аспект [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_21
|
3. |
Дмитренко Т. О. Розвиток основ сучасної педагогіки: знаково-символічний аспект дослідження [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_3
|
4. |
Дмитренко Т. О. Методологічні засади науково-педагогічного дослідження: системний і багатовимірний аналіз [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_6
|
5. |
Дмитренко Т. О. Аспектний аналіз процесу пізнання педагогічних об’єктів [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_3 Розглянуто основні теоретичні результати дослідження процесу пізнання педагогічних об’єктів через застосування системного, культурологічного, кібернетичного підходів тощо. Пізнання розглянуто як багатовимірний об’єкт, сукупність процесів мислення, інтерпретації та дії з досягнення мети.Рассмотрены основные теоретические результаты исследования процесса познания педагогических объектов с использованием системного, культурологического, кибернетического подходов и др. Познание рассмотрено как многомерный объект, совокупность процессов мышления, интерпретации и действия по достижению цели.The article examines the main theoretical results of investigating the process of cognition of objects with the use of a systems, culturological, cybernatic approaches, etc. The knowledge is considered as a multidimensional object, a set of processes empathy, thinking, interpretations and actions to achieve goals.
|
6. |
Дмитренко Т. О. Концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_4 Розглянуто класифікацію компонентів методологічних засад наукового дослідження, їх взаємозв’язки, спрямованість на формування емерджентних якостей цілісних об’єктів (педагогічна система, педагогічний процес). Розроблено концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження (на матеріалі педагогіки).Рассмотрена классификация компонентов методологических основ научного исследования, их взаимосвязи, направленность на формирование эмерджентных качеств целостных объектов (педагогическая система, педагогический процесс). Разработаны концептуальные положения проектирования методологических основ научного исследования (на материале педагогики).The classification of components of methodological basis of scientific research, their interconnections, the focus of the formation the emergent qualities of the integrated objects (pedagogical system, pedagogical process) are considered. The conceptual positions of design of the methodological basis of scientific research are developed (based on pedagogy).
|
7. |
Дмитренко Т. О. Диференціація та інтеграція в управлінні навчальними закладами [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__8
|
8. |
Дмитренко Т. О. Структурно-функціональна повнота педагогічного дослідження як критерій його оптимізації [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 6-10 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_3 Обгрунтовано критерій оптимізації педагогічного дослідження – структурно-функціональну повноту. Оптимальний варіант включає всі необхідні структурні компоненти, функції, враховує багатовимірність об'єктів (педагогічна система). Критерій оптимізації може використовуватися в дослідженнях з соціальної педагогіки, соціальної роботи, педагогіки вищої школи.Обоснован критерий оптимизации педагогического исследования – структурно-функциональная полнота. Оптимальный вариант включает все необходимые структурные компоненты, функции, учитывает многомерность объектов (педагогическая система). Критерий оптимизации может использоваться в исследованиях по социальной педагогике, социальной работе, педагогике высшей школы.In the article the criterion of optimization of the pedagogical research structural and functional completeness is grounded. Optimal variant includes all the necessary structural components, functions, allows multi-dimensional objects (pedagogical system). Criterion of optimization may be used in researches in social pedagogics, social jobs, pedagogics of higher school.
|
9. |
Старкова Г. В. Розслідувальна журналістика в Україні та її впливи [Електронний ресурс] / Г. В. Старкова, К. В. Яресько // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 2(4). - С. 222-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_2(4)__36
|
10. |
Яресько К. В. Принцип гуманізації у системі педагогічних принципів організації навчально-творчої діяльності учнів [Електронний ресурс] / К. В. Яресько // Педагогіка вищої та середньої школи. - 1999. - Вип. 1. - С. 60-64 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_1999_1_10
|
11. |
Старкова Г. Етичні засади діяльності журналіста традиційних і нових медіа [Електронний ресурс] / Г. Старкова, К. Яресько, О. Афанасьєва // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 6(3). - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_6(3)__33
|
12. |
Просяник О. П. Особливості управління брендом: досвід ТМ "Кулиничі" [Електронний ресурс] / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Український журнал прикладної економіки. - 2021. - Т. 6, № 2. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2021_6_2_13
|
13. |
Дмитренко Т. О. Парадигма управління як підґрунтя проектування компонентів педагогічної системи [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, А. І. Прокопенко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2009. - Вип. 27. - С. 188-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2009_27_25
|
14. |
Дмитренко Т. О. Концепція організації та управління самостійною роботою студентів [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2009. - Вип. 28. - С. 183-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2009_28_23
|
15. |
Дмитренко Т. О. Критеріальні характеристики методології педагогіки [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, А. І. Прокопенко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2010. - Вип. 29. - С. 204-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2010_29_29
|
16. |
Дмитренко Т. О. Вплив кібернетики на формування наукового апарату гуманітарних наук (концептуальні засади) [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2011. - Вип. 32. - С. 174-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2011_32_22
|
17. |
Дмитренко Т. О. Концептуальні основи процесу пізнання педагогічних об’єктів [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2011. - Вип. 34. - С. 274-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2011_34_33
|
18. |
Дмитренко Т. О. Розвиток педагогіки на підґрунті принципу багатовимірності мислення [Електронний ресурс] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 36. - С. 283-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2012_36_35
|
19. |
Просяник О. П. Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів диджиталізації [Електронний ресурс] / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2021. - № 1. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2021_1_12 За сучасних умов підприємства намагаються утримати позиції на ринку, посилено імплементуючи цифрову трансформацію, що вже деякий час є офіційним державним політичним курсом з метою розбудови цифрової економіки в Україні. Мета дослідження - аналіз трендів діджиталізації на підприємствах з огляду на законодавчу базу та реалії сучасної економіки для розробки стратегій управління брендами за даних умов. Проаналізовано законодавчу базу, що здійснює правове регулювання процесів цифрової трансформації в Україні. З'ясовано основні напрями державної політики щодо процесу діджиталізації в усіх сферах життєдіяльності суспільства, адже інноваційна модель економічного зростання є одним із головних завдань держави у найближчій перспективі. Виокремлені етапи впровадження цифрової трансформації на підприємстві. Зазначено, що у процесі діджиталізації підприємства мають враховувати індивідуальні особливості, задля чого має бути розроблена стратегія. Структурована, послідовна стратегія управління підприємством, розроблена з метою поступової інплементації діджиталізації, виведе підприємство на новий рівень і зробить його більш конкурентоспроможним, зміцнить репутацію їх брендів на сучасному ринку. Зазначено, що впровадження цифрових технологій є лише першим кроком у цифровій трансформації підприємства. Наступним етапом розвитку бізнесу є розробка цифрових бізнес-моделей. Підприємствам необхідно розробити конкурентоспроможну модель ведення бізнесу, враховуючи всі етапи цифрової трансформації у стратегії розвитку компанії в цілому й бренд-стратегії зокрема. Висновки: державна політика України спрямована на підтримку і мотивацію підприємств у переході на цифровий формат і закріплена як на законодавчому рівні, так і носить рекомендаційний характер. Сучасність вимагає від підприємств переходити у цифровий формат на всіх рівнях, в такому разі вони зможуть утримати позиції на ринку. Індустрія 4,0 вимагає від підприємств виходити на інший, якісно новий рівень бізнес-діяльності. З огляду на це підприємства мають розробити бізнес-модель поетапної імплементації цифрової трансформації на підприємстві на всіх рівнях, що дало б можливість безперервно й ефективно управляти підприємством без репутаційних втрат бренду.
|
20. |
Іванова І. Б. Маніпулятивні технології під час інформаційних війн: досвід пострадянської журналістики [Електронний ресурс] / І. Б. Іванова, К. В. Яресько // Інтегровані комунікації. - 2021. - Вип. 1. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2021_1_8
|