Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Яренко А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Яренко А. В. 
Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємства [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.696 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Яренко А. В. 
Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн "четвертого" світу в умовах сучасної світової економіки [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_4_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Яренко А. В. 
Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингу [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 1. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Яренко А. В. 
Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на українському ринку [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, І. К. Гриппа. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.515 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Яренко А. В. 
Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів України [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, М. К.-П. Рамола. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.322 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Яренко А. В. 
Специфіка розвитку бренду в Україні [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, Ю. В. Оркуша. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.744 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Яренко А. В. 
Обґрунтування шляхів подолання системної кризи соціально-економічної сфери України [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Яренко А. В. 
Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємств [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, Г. І. Коломієць // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_6_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 480.413 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Яренко А. В. 
Обґрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингу [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Яренко А. В. 
Систематизація кількісних методів прогнозування кон’юнктури ринку в маркетингових дослідженнях [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.611 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Яренко А. В. 
Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світу [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 4. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.14 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Чубукова О. Ю. 
Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствах [Електронний ресурс] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 2. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2016_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.166 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Чубукова О. Ю. 
Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємства [Електронний ресурс] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 3. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2016_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.753 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Чубукова О. Ю. 
Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутність [Електронний ресурс] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 6. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2016_6_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 385.431 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Яренко А. В. 
Обґрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, Н. В. Раллє // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 449-457. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_12_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.975 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Чубукова О. Ю. 
Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємства [Електронний ресурс] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 180-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_25
Розглянуто проблеми товарного руху. Визначено взаємозалежність витрат на замовлення та зберігання продукції від стану складського господарства підприємства. На підставі проведеного дослідження розроблено модель оптимальної кількості складів підприємства залежно від рівня задоволеності споживачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 778.734 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Чубукова О. Ю. 
Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхід [Електронний ресурс] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2016_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.114 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Яренко А. В. 
Обґрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарів [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2. - С. 140-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.841 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського