Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (10)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Штельмах Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Штельмах Г. 
Моніторинг підготовки фахівців із вищою педагогічною освітою як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Г. Штельмах // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 143-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 110.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Штельмах Г. І. 
Гра-подорож "Таврічаночка" як ефективна форма організації позаурочної роботи з дітьми молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Г. І. Штельмах // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 1(1). - С. 277-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_1(1)__50
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Штельмах Г. Б. 
Організація краєзнавчої роботи в школі засобами особистісно-зорієнтованого підходу [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Збірник наукових праць [Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди]. Серія : "Історія та географія". - 2011. - Вип. 40. - С. 132-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ist_2011_40_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 121.847 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Штельмах Г. Б. 
Концепція особистісно діяльнісної освіти у професійній підготовці вчителів іноземної мови [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2016. - Вип. 13(1). - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_13(1)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Штельмах Г. Б. 
Формування предметних компетентностей майбутніх філологів засобами навчально-дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2012. - № 11-12. - С. 274-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2012_11-12_44
Описано особливості компетентнісного підходу під час формування предметних компетентностей майбутніх учителів філологічних спеціальностей у ВНЗ. Зауважено, що найголовніша специфіка компетентнісного підходу під час професійної підготовки майбутніх учителів полягає в тому, що засвоюються не готові знання, які передає викладач, а прослідковуються умови походження та просування даних знань. Виокремлено п’ять змістовних аспектів поняття «вища педагогічна освіта», які в контексті нового економічного мислення здатні оновлюватися, докорінно перетворюватися. Аргументовано, що головною ідеєю компетентнісного підходу є компетентнісно-орієнтована освіта, яка спрямована на комплексне засвоєння фахових знань та способів практичної діяльності, завдяки яким майбутній фахівець набуває самостійності й стає кваліфікованим та успішно вирішує складні завдання. Описаны особенности компетентностного подхода во время формирования предметных компетентностей будущих учителей филологических специальностей ВУЗ. Отмечено, что главнейшая специфика компетентностного подхода во время профессиональной подготовки будущих учителей состоит в том, что усваиваются не готовые знания, которые преподносит преподаватель, а прослеживаются условия происхождения и продвижения этих знаний. Выделены пять содержательных аспектов понятия «высшее педагогическое образование», которые в контексте нового экономического мышления способны обновляться, в корне преобразовываться. Аргументировано, что главной идеей компетентностного подхода является компетентностно-ориентированное образование, направленное на комплексное усвоение профессиональных знаний и способов практической деятельности, благодаря которым будущий специалист приобретает самостоятельность и становится квалифицированным и успешно решает сложные задачи.Described features of the competency approach during the formation of subject competence of future teachers philological specialties of high school. Noted that the main specificity of the competency approach during the training of future teachers is not willing that assimilated the knowledge that the teacher teaches, and traced the origin of conditions and promotion of knowledge. There are five substantive aspects of the concept of "a degree in teaching", which in the context of new economic thinking can be updated , radically transformed . Inferred that the main idea of ​​the competence approach is competence- oriented education to complete assimilation of professional knowledge and practice methods by which future specialist acquires independence and becomes qualified and successfully solves complex problems.
Попередній перегляд:   Завантажити - 816.678 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Штельмах Г. Б. 
Креативний підхід на курсах підвищення кваліфікації вчителів початкових класів як один із шляхів формування творчої особистості вчителя [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 34. - С. 466-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_34_109
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.766 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Штельмах Г. Б. 
Активні методи навчання у школі молодого вчителя [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2000. - Вип. 2. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2000_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 635.816 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Штельмах Г. Б. 
Диференційоване навчання у школі педагогічного професіоналізму як один із способів підготовки вчителів-початківців до управління педагогічним процесом [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 5. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_5_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.012 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Штельмах Г. Б. 
Виховання іншомовної комунікативної культури майбутнього фахівця засобами новітніх технологій [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 6. - С. 64-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_6_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.485 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Штельмах Г. Б. 
Вдосконалення професіоналізму вчителів-початківців шляхом самоосвітньої діяльності [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2002. - Вип. 4. - С. 313-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2002_4_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 727.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Штельмах Г. Б. 
Принцип гуманізації та психологізації педагогічного менеджменту як основа реалізації особистісно-орієнтованого навчання під час процесу професійної перепідготовки педагогічних кадрів [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах, О. Б. Поліщук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 7. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_7_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 709.924 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Штельмах Г. Б. 
Система работы по преодолению ограничений учителя во время процесса профессиональной переподготовки педагогических кадров [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 11. - С. 279-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 789.016 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Штельмах Г. Б. 
Менеджмент в системе профессиональной переподготовки педагогических кадров [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 8. - С. 251-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_8_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 944.018 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Штельмах Г. Б. 
Особистісно-орієнтований підхід під час перепідготовки вчителів іноземної мови: проблеми і перспективи [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_21
Акцентовано увагу на тому, що провідним напрямом освіти є орієнтація на особистість, яка здатна до самоосвіти та саморозвитку. Розкрито недоліки традиційної системи перепідготовки учительських кадрів і окреслено шляхи подолання труднощів, з якими зустрічаються викладачі на курсах підвищення кваліфікації вчителів іноземної мови. Зроблено висновок, що саме за умови особистісно-орієнтованого підходу вчитель виступає під час процесу професійної підготовки суб’єктом пізнання та спілкування, а підвищення педагогічної компетентності здійснюється з урахуванням можливостей та інтересів кожного вчителя, що сприяє глибшому й системному засвоєнню іноземної мови та методики її викладання.Акцентировано внимание на том, что ведущим направлением образования является ориентация на личность, которая способна к самообразованию и саморазвитию. Раскрыты недостатки традиционной системы переподготовки учительских кадров и определены пути преодоления трудностей, с которыми сталкиваются преподаватели на курсах повышения квалификации учителей иностранного языка. Сделан вывод, что именно при условии личностно-ориентированного подхода учитель выступает во время процесса профессиональной подготовки субъектом познания и общения, а повышение педагогической компетентности совершается с учетом возможностей и интересов каждого учителя, что способствует глубокому и системному усвоению иностранного языка и методики его преподавания.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.158 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Штельмах Г. Б. 
Самоконтроль під час підвищення кваліфікації вчителів як один із засобів вдосконалення педагогічного професіоналізму [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_23
Акцентовано увагу на проблемі формування у вчителів умінь і навичок самоконтролю на курсах підвищення кваліфікації. Обгрунтовано психолого-педагогічну сутність процесу самоконтролю. Визначено основні етапи формування умінь і навичок самоконтролю під час дослідно-експериментальної роботи. Розкрито організаційно-педагогічні умови, що забезпечують успішність формування самоконтролю в учителів. Наведено приклади комунікативних ситуацій, які вимагають прийняття рішення з урахуванням особистого досвіду й професійних знань. Доведено важливу роль самоконтролю у формуванні творчої особистості вчителя.Акцентировано внимание на проблеме формирования у учителей умений и навыков самоконтроля на курсах повышения квалификации. Обоснована психолого-педагогическая суть процесса самоконтроля. Определены основные этапы формирования умений и навыков самоконтроля во время опытно-экспериментальной работы. Раскрыты организационно-педагогические условия, обеспечивающие успешность формирования самоконтроля у учителей. Даны примеры коммуникативных ситуаций, требующих принятия решений с учетом личного опыта и профессиональных знаний. Доказана важная роль самоконтроля в формировании творческой личности учителя.Emphasized on the issue of formation of teachers skills and self-management skills training courses. Justified psychological and pedagogical essence of the process of self-control. Identify the main stages of formation of skills of self-control during the experimental work. Disclosed organizational-pedagogical conditions that ensure the success of the formation of self- teachers. Give an example of communicative situations that require decisions based on personal experience and professional knowledge. Proven benefits of self-control in the formation of the creative personality of the teacher.
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.097 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Штельмах Г. Б. 
Умови підвищення якості діяльності методичної служби середньої і вищої школи [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 17. - С. 380-384. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_17_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 640.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Штельмах Г. Б. 
Особистісно зорієнтоване навчання як один із шляхів формування предметних компетентностей майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 473-479. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_66
Аргументовано, що особистісно зорієнтована модель навчання передбачає розвиток критичного мислення студентів, що неодмінно потребує діалогічної ситуації, вільної, творчої діяльності. Розглянуто переваги особистісно зорієнтованого навчання під час процесу професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. Наголошено, що процес формування предметних компетентностей майбутніх учителів філологічних спеціальностей, під час якого реалізується особистісно зорієнтоване навчання, за структурою є трикомпонентним: цілепокладання, віртуальний полілог, рефлексивний етап. Доведено, що організація навчально-виховного процесу як особистісно зорієнтованого навчання грунтується на знаннях фізіологічного, творчого, особистісного, інтелектуального потенціалу студентів, – саме це і забезпечує формування предметних компетентностей майбутніх учителів філологічних спеціальностей.Аргументировано, что личностно ориентированная модель обучения предполагает развитие критического мышления студентов, что непременно требует диалогической ситуации, свободной, творческой деятельности. Рассмотрены преимущества личностно ориентированного обучения в процессе профессиональной подготовки будущих учителей-филологов. Отмечено, что процесс формирования предметных компетентностей будущих учителей филологических специальностей, реализующий личностно ориентированное обучение, по структуре является трехкомпонентным: целеполагание, виртуальный полилог, рефлексивный этап. Доказано, что организация учебно-воспитательного процесса как личностно ориентированного обучения основывается на знаниях физиологического, творческого, личностного, интеллектуального потенциала студентов, – именно это и обеспечивает формирование предметных компетенций будущих учителей филологических специальностей.It is argued that the person-centered model of education involves developing the students’ critical thinking, which necessarily requires a dialogical situation as well as free, creative activities. Advantages of person-centered education in professional training of future philology teachers are discussed. It is stressed that the development of future philology teachers’ subject competences based on person-centered education consists of three components: setting goals, virtual polylogue, and reflection. It is proven that organizing education in a person-centered way is based on knowing the students’ physiological, creative, personal and intellectual potential – and that this knowledge ensures development of future philology teachers’ subject competences.
Попередній перегляд:   Завантажити - 710.471 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Штельмах Г. Б. 
Особистісно орієнтоване навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів як засіб формування творчої особистості педагога [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 14. - С. 237-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_14_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 803.439 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Штельмах Г. Б. 
Формування предметних компетентностей майбутніх учителів філологічних спеціальностей засобами компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_40
Описано особливості компетентнісного підходу під час формування предметних компетентностей майбутніх учителів філологічних спеціальностей у ВНЗ. Зауважено, що найголовніша специфіка компетентнісного підходу під час професійної підготовки майбутніх учителів полягає в тому, що засвоюються не готові знання, які передає викладач, а прослідковуються умови походження та просування даних знань. Виокремлено п’ять змістовних аспектів поняття «вища педагогічна освіта», які в контексті нового економічного мислення здатні оновлюватися, докорінно перетворюватися. Аргументовано, що головною ідеєю компетентнісного підходу є компетентнісно-орієнтована освіта, яка спрямована на комплексне засвоєння фахових знань та способів практичної діяльності, завдяки яким майбутній фахівець набуває самостійності й стає кваліфікованим та успішно вирішує складні завдання. Описаны особенности компетентностного подхода во время формирования предметных компетентностей будущих учителей филологических специальностей ВУЗ. Отмечено, что главнейшая специфика компетентностного подхода во время профессиональной подготовки будущих учителей состоит в том, что усваиваются не готовые знания, которые преподносит преподаватель, а прослеживаются условия происхождения и продвижения этих знаний. Выделены пять содержательных аспектов понятия «высшее педагогическое образование», которые в контексте нового экономического мышления способны обновляться, в корне преобразовываться. Аргументировано, что главной идеей компетентностного подхода является компетентностно-ориентированное образование, направленное на комплексное усвоение профессиональных знаний и способов практической деятельности, благодаря которым будущий специалист приобретает самостоятельность и становится квалифицированным и успешно решает сложные задачи.Described features of the competency approach during the formation of subject competence of future teachers philological specialties of high school. Noted that the main specificity of the competency approach during the training of future teachers is not willing that assimilated the knowledge that the teacher teaches, and traced the origin of conditions and promotion of knowledge. There are five substantive aspects of the concept of "a degree in teaching", which in the context of new economic thinking can be updated , radically transformed . Inferred that the main idea of ​​the competence approach is competence- oriented education to complete assimilation of professional knowledge and practice methods by which future specialist acquires independence and becomes qualified and successfully solves complex problems.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.158 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Штельмах Г. Б. 
Формування ціннісних орієнтацій вчителів у процесі професійної перепідготовки [Електронний ресурс] / Г. Б. Штельмах // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 25. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_25_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 609.894 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського