Пошуковий запит: (<.>A=Шахрай В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Шахрай В. М. Профілактика соціальної дезадаптації підлітків через залучення їх до театрально-ігрової діяльності [Електронний ресурс] / В. М. Шахрай // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 39–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_8 Обгрунтовано значення театрально-ігрової колективної діяльності для попередження розвитку дезадаптивної поведінки підлітків, визначено принципи та технології соціально-педагогічної роботи з організації театрально-ігрової діяльності дітей підліткового віку.
|
2. |
Шахрай В. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання [Електронний ресурс] / В. Шахрай // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_9 Розкрито потенціал театрально-ігрової діяльності в навчальному процесі для розвитку пізнавального інтересу, поглиблення та зміцнення знань, а також соціального розвитку школярів, зокрема удосконалення їх соціально-комунікативних вмінь і навичок. Запропоновано варіанти використання театральних методів і прийомів під час вивчення предметів гуманітарного циклу: "Мистецтво", "Художня культура" (IX - XI клас), історія (V - VIII клас), українська та зарубіжна література. Окреслено найважливіші умови використання театральних методів під час вивчення навчальних дисциплін. Визначено три основні види театрально-ігрових методів, які використовуються у процесі вивчення навчальних дисциплін, а саме: театральні ігри, що наближаються, насамперед, до етюдного методу (їх можливості розкрито в соціоігровій педагогіці В. Букатова та О. Єршової); театрально-імпровізаційна гра, яка будується на ідеях спонтанності психодрами (соціограми); театралізація навчального матеріалу на основі розробленого сценарію (уроки-спектаклі, елементи театралізації на уроках, у позакласній роботі з предмета тощо). Зазначено, що театральні ігри формують волю, активність, самостійність, збагачують почуття, надають можливість пережити радість від пізнання власних сил, сприяють соціальній адаптації, підвищенню самооцінки.Раскрыт потенциал театрально-игровой деятельности в учебном процессе для развития познавательного интереса, углубления и укрепления знаний, а также социального развития школьников, в частности совершенствование их социально-коммуникативных умений и навыков. Предложены варианты использования театральных методов и приемов при изучении предметов гуманитарного цикла: "Искусство", "Художественная культура" (IX - XI класс), история (V - VIII класс), украинская и зарубежная литература. Определены важнейшие условия использования театральных методов при изучении учебных дисциплин. Определены три основных вида театрально-игровых методов, используемых в процессе изучения учебных дисциплин, а именно: театральные игры, приближающиеся, прежде всего, к этюдному методу (их возможности раскрыты в социоигровий педагогике В. Букатова и А. Ершовой); театрально-импровизационная игра, которая строится на идеях спонтанности психодрамы (социограммы); театрализация учебного материала на основе разработанного сценария (уроки-спектакли, элементы театрализации на уроках, во внеклассной работе по предмету и т.д.). Отмечено, что театральные игры формируют волю, активность, самостоятельность, обогащают чувства, дают возможность пережить радость познания собственных сил, способствующих социальной адаптации, повышению самооценки.The article deals with the potential of dramatic and entertainment activity in educational process for development of cognitive interest, deepening and strengthening of knowledge, and also social development of schoolchildren,in particular improvementof their social-communicative skills and abilities. Alternatives of usage of dramatic methods and techniques in studying of the humanities are suggested.
|
3. |
Шахрай В. Потенціал театрального мистецтва у формуванні соціальної компетентності школярів [Електронний ресурс] / В. Шахрай // Мистецтво та освіта. - 2010. - № 1. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2010_1_3
|
4. |
Шахрай В. М. Сформованість статусно-рольового компонента соціальної компетентності старшокласників [Електронний ресурс] / В. М. Шахрай // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2017. - Вип. 21(2). - С. 332-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2017_21(2)__32
|
5. |
Шахрай В. М. Проблема формування в підлітків цінності життя у взаємодії школи і сім’ї: концептуальні засади дослідження [Електронний ресурс] / В. М. Шахрай // Народна освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2017_3_13
|
6. |
Шахрай В. М. Окреслення наукових трактувань сутності соціальної компетентності особистості [Електронний ресурс] / В. М. Шахрай // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 78(3). - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_78(3)__41
|
7. |
Шахрай В. М. Наукові ідеї про цінність життя в контексті їх використання у вихованні підлітків [Електронний ресурс] / В. М. Шахрай // Інноваційна педагогіка. - 2018. - Вип. 4(2). - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2018_4(2)__28
|
8. |
Шахрай В. Стан сформованості цінності життя у підлітків: аналіз результатів дослідження [Електронний ресурс] / В. Шахрай // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2018. - Вип. 22. - С. 284-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2018_22_27
|
9. |
Шахрай В. М. Готовність вчителя як важлива педагогічна умова формування в підлітків цінності життя [Електронний ресурс] / В. М. Шахрай // Народна освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2019_2_8
|
10. |
Шахрай В. Удосконалення взаємодії школи і сім’ї як педагогічна умова формування у підлітків цінності життя [Електронний ресурс] / В. Шахрай // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2019. - Вип. 23(2). - С. 195-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2019_23(2)__17
|
11. |
Шахрай В. Формування готовності старшокласників до відповідального батьківства: основні поняття дослідження [Електронний ресурс] / В. Шахрай // Інноватика у вихованні. - 2020. - Вип. 11(2). - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2020_11(2)__8
|
12. |
Шахрай В. Роль ціннісно-диспозиційного складника у становленні соціальної компетентності особистості [Електронний ресурс] / В. Шахрай // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2018. - Вип. 20(3). - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2018_20(3)__33
|
13. |
Шахрай В. Готовність до відповідального батьківства у поглядах старшокласників [Електронний ресурс] / В. Шахрай // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2020. - Вип. 24(2). - С. 288-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2020_24(2)__21
|
14. |
Шахрай В. М. Заквітчана піснею доля [Електронний ресурс] / В. М. Шахрай // Мистецтво та освіта. - 2021. - № 3. - С. 62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2021_3_13
|
15. |
Шахрай В. М. Важливість розширення видів діяльності підлітків у процесі формування в них цінності життя [Електронний ресурс] / В. М. Шахрай // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 14(2). - С. 173-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_14(2)__37
|
16. |
Шахрай В. Формування готовності старшокласників до відповідального батьківства: принципи, зміст, методи [Електронний ресурс] / В. Шахрай // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 42(2). - С. 268-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_42(2)__47
|
17. |
Шахрай В. Сімейно-шлюбні орієнтації сучасних старшокласників: стан та необхідність педагогічного реагування [Електронний ресурс] / В. Шахрай // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2021. - Вип. 25(2). - С. 235-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2021_25(2)__21
|
18. |
Шахрай В. Ціннісне ставлення до материнства у дівчат-старшокласниць: стан та методи його формування [Електронний ресурс] / В. Шахрай // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2022. - Вип. 26(2). - С. 206-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2022_26(2)__19
|
19. |
Завалій Т. О. Similarweb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії [Електронний ресурс] / Т. О. Завалій, В. Ю. Шахрай // Маркетинг і цифрові технології. - 2023. - Т. 7, № 2. - С. 86-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2023_7_2_10
|