Пошуковий запит: (<.>A=Шарко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Фем'як Я. М. Розробляння техніко-технологічних заходів, спрямованих на підвищення газоконденсатовилучення у свердловинах морських родовищ ДАТ "Чорноморнафтогаз” із використанням кавітаційно-пульсаційних технологій [Електронний ресурс] / Я. М. Фем'як, В. О. Шарко. // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2012. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2012_3_20 Розглянуто питання щодо підвищення продуктивності роботи газових та газоконденсатних свердловин на родовищах шельфової зони Чорного та Азовського морів, які розробляються ДАТ "Чорноморнафтогаз". Увагу приділено збільшенню термінів міжремонтного періоду експлуатації видобувних свердловин шляхом розробки та впровадження в промислову практику новітніх технологій і технічних засобів, спрямованих на інтенсифікацію продуктивних відкладів. Результати проведених досліджень свідчать, що за допомогою спеціального пристрою-кавітатора на вибої і в привибійній зоні свердловини послідовно створюються численні пухирці різних розмірів, заповнені газом або повітрям. Ці пухирці, потрапивши до зони високого тиску, лускають з виникненням ударних хвиль тиску різної амплітуди і широкого спектра гармонік, які, накладаючись, формують у пористому середовищі привибійної зони свердловини нерівномірне поле тисків, під впливом якого відбувається очищення пор від осадів, розширення та закріплення тріщин, осадження пластової води в підошовні зони колектора під дією гравітаційних сил. У такий спосіб підвищується проникність привибійної зони продуктивного пласта з відповідним підвищенням або відновленням продуктивності свердловини і уможливлюється видалення води і гідратних шарів з поверхні порід привибійної зони, що й забезпечує подальше збільшення міжремонтного періоду роботи свердловини.
|
2. |
Коновал В. В. Реструктуризація підприємств легкої промисловості як засіб забезпечення віддачі виробничого потенціалу [Електронний ресурс] / В. В. Коновал, В. В. Шарко // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2013. - № 1. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2013_1_17
|
3. |
Баранов Г. Л. Технология повышения безопасности судовождения в сложных условиях приема сигналов глобальных навигационных спутниковых систем [Електронний ресурс] / Г. Л. Баранов, А. В. Цулая, В. П. Шарко // Водний транспорт. - 2012. - Вип. 2. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2012_2_7
|
4. |
Шарко В. Д. Про навчально-методичний комплекс "зелений пакет" як засіб формування екологічної компетентності учнів при вивченні фізики [Електронний ресурс] / В. Д. Шарко, Н. В. Куриленко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_35
|
5. |
Шарко В. П. Определение потенциальной точности измерений координат по фазовым характеристикам радиосигналов глобальных навигационных спутниковых систем [Електронний ресурс] / В. П. Шарко // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2012. - № 2. - С. 104-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2012_2_26 Исследованы потенциальные возможности определения координат навигационных объектов по фазовым характеристикам радиосигналов глобальных навигационных спутниковых систем, получены аналитические выражения для расчета среднеквадратических ошибок измерений, приведены результаты экспериментального моделирования процесса определения координат навигационного объекта с использованием методов максимального правдоподобия и Кейпона.
|
6. |
Шарко В. Д. Профорієнтаційна робота як вид діяльності вчителя фізики у профільній школі [Електронний ресурс] / В. Д. Шарко, Д. В. Грабчак // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 289-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_1_45
|
7. |
Шарко В. В. Шляхи, основні напрямки та інструменти механізму інтенсифікації виробництва промислового підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Шарко // Економіка і управління. - 2012. - № 4. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_4_13
|
8. |
Луцяк В. В. Управління конкурентоспроможністю малого виробничого підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Луцяк, В. Г. Луцяк, В. В. Шарко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 53. - С. 211-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_53_27
|
9. |
Шарко В. В. Напрямки просвітницько-природоохоронної діяльності в позашкільних екологічних центрах Австралії [Електронний ресурс] / В. В. Шарко // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 318-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__66
|
10. |
Андрійчук А. Б. Розробка інформаційного середовища для учнів як засіб підвищення інформатичної компетентності викладача фізики [Електронний ресурс] / А. Б. Андрійчук, В. Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 9. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_9_17 Визначено шляхи підвищення рівня інформаційної компетентності викладача фізики під час розробки та використання інформаційного навчального середовища.
|
11. |
Гончаренко Т. Л. Інформаційна підтримка курсу "Проектування навчальних середовищ з фізики" [Електронний ресурс] / Т. Л. Гончаренко, В. Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 9. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_9_18 Розглянуто питання, пов'язані з необхідністю інформаційної підтримки курсу "Проектування навчальних середовищ з фізики". Акцент зроблено на інтегрованому характері дисципліни. Розроблено структуру інформаційного середовища курсу "Проектування навчальних середовищ з фізики".
|
12. |
Грабчак Д. В. Застосування інформаційних технологій – необхідна умова переходу школи на профільне навчання [Електронний ресурс] / Д. В. Грабчак, В. Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 9. - С. 132-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_9_19
|
13. |
Солодовник А. О. Інформаційний супровід дистанційного курсу "Теорія розв’язування винахідницьких задач" [Електронний ресурс] / А. О. Солодовник, В. Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 9. - С. 146-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_9_20 Описано досвід розробки дистанційного курсу "Теорія розв'язування винахідницьких задач" на базі системи дистанційного навчання "Херсонський віртуальний університет", орієнтованого на студентів 4 курсу спеціальності "ПМСО. Фізика".
|
14. |
Федоров А. В. Комп’ютерна гра "Перший мільйон" як елемент навчального середовища "Атомна фізика" [Електронний ресурс] / А. В. Федоров, В. Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 10. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_10_6
|
15. |
Шарко В. Д. Використання інформаційних технологій у процесі формування екологічної компетентності учнів на уроках фізики [Електронний ресурс] / В. Д. Шарко, Н. В. Куриленко // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 10. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_10_7 Розглянуто підходи до визначення поняття "компетентність", "екологічна компетентність" та на їх основі визначено роль, значення та шляхи формування екологічної компетентності школярів у процесі навчання фізики в загальноосвітній школі.
|
16. |
Шарко В. Д. Підготовка вчителя фізики до формування пізнавальної самостійності учнів засобами інформаційних технологій [Електронний ресурс] / В. Д. Шарко, А. О. Солодовник // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 12. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_12_7 Розглянуто можливості підготовки вчителя фізики до формування в учнів пізнавальної самостійності засобами інформаційних технологій.
|
17. |
Шарко В. Д. Підготовка вчителя до розвитку пізнавальної активності учнів засобами віртуального фізичного експерименту як методична проблема [Електронний ресурс] / В. Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 14. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_14_7 Розкрито зміст теоретичної підготовки вчителя з формування й розвитку пізнавальної активності учнів, визначено вплив віртуального фізичного експерименту на перебіг цих процесів, запропоновано рекомендації з проектування навчального процесу, орієнтованого на розвиток пізнавальної активності школярів.
|
18. |
Луцяк В .В. Складові елементи, інструменти та важелі механізму інтенсифікації виробництва [Електронний ресурс] / В .В. Луцяк, В. В. Шарко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 14-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_1_4
|
19. |
Шарко В. В. Топологическая классификация функций [Електронний ресурс] / В. В. Шарко // Доповіді Національної академії наук України. - 2013. - № 4. - С. 23-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2013_4_6 Рассмотрен вопрос о топологической классификации функций, в частности гармонических функций. С использованием графа Кронрода - Риба дано необходимое и достаточное условие, когда 2 гармонических полинома общего положения будут топологически эквивалентными.
|
20. |
Шарко В. В. Конкурентоспроможність підприємства: методи оцінки,стратегії підвищення [Електронний ресурс] / В. В. Шарко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2015_2(2)__24
|
| |