Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Чуй А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Чуй А. Мотиви любовної лірики Олександра Олеся [Електронний ресурс] / А. Чуй // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2013. - Вип. 28. - С. 279-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2013_28_31
| 2. |
Чуй А. Дівочі образи народних пісень про кохання [Електронний ресурс] / А. Чуй // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. - 2015. - № 9. - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnufll_2015_9_37 На матеріалі вибраних пісень про кохання відтворено народнопоетичний портрет закоханої жінки; розкрито символіку асоціативних образів-утілень ліричної героїні; виявлено етнопсихологічні домінанти характеру дівчини; визначено найхарактерніші для народнопісенної практики засоби творення художнього образу; з'ясовано специфіку творення образу ліричної героїні в провідних мотивах народних пісень про кохання.
| 3. |
Чуй А. В. Образний світ любовної лірики Григорія Чупринки [Електронний ресурс] / А. В. Чуй // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2014. - Вип. 7. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2014_7_45
| 4. |
Чуй А. Народні балади про кохання: поетика образів та символів [Електронний ресурс] / А. Чуй // Рідний край. - 2016. - № 1. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Almpolt_2016_1_20
| 5. |
Чуй А. "Розвіялися сни мої рожеві" (до проблеми модерністської парадигми любовної лірики Богдана Лепкого [Електронний ресурс] / А. Чуй // Studia methodologica. - 2017. - Вип. 44. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/studmethod_2017_44_9
| 6. |
Чуй А. В. Українська любовна лірика початку ХХ століття: стан та перспективи дослідження [Електронний ресурс] / А. В. Чуй // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 665-668. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_154 На матеріалі поетичної творчості авторів "Молодої музи" (Б. Лепкого, В. Пачовського, П. Карманського) та "Української хати" (О. Олеся, С. Черкасенка, Г. Чупринки) розкрито художні особливості любовної лірики початку ХХ ст., виявлено елементи фольклорної поетики в модерному тексті, диференційовано фольклорні та модерні інтенції поезії кохання і з’ясовано специфіку їх функціонування. На основі аналізу та систематизації поглядів українських і зарубіжних учених на жанрову природу лірики як роду з’ясовано й уточнено значення терміну любовна лірика, а також диференційовано поняття лірики інтимної, любовної та еротичної. Для виявлення в авторських текстах слідів фольклорної поетики досліджено мотиви, образи та зображально-виражальні засоби пісень і балад про кохання. Встановлено, що ці народнопісенні жанри стали головними джерелами для розвитку модерної української любовної лірики. Доведено, що загалом любовна лірика "молодомузівців" і "хатян" містить риси як традиційної (фольклорної), так і модерністської поетик. Зауважено, що любовна поезія "Молодої музи" в цілому має песимістичне звучання, натомість любовна поезія "Української хати", попри наявність мінорних нот, у цілому є значно оптимістичнішою.
|
|
|