Пошуковий запит: (<.>A=Чередніченко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Романов Т. В. Управління комунікаціями та шляхи подолання комунікаційних бар’єрів в проектах [Електронний ресурс] / Т. В. Романов, А. М. Чередніченко // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2012. - № 3. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2012_3_17
|
2. |
Чередніченко А. О. Методи забезпечення захисту підприємств від економічного шпигунства [Електронний ресурс] / А. О. Чередніченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 42. - С. 335-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_42_50
|
3. |
Чередніченко А. К. Методика ефективної генерації програмного коду OpenCL для гетерогенних комп’ютерних систем [Електронний ресурс] / А. К. Чередніченко // Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв'язку. - 2013. - № 2. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzundiz_2013_2_18 Сучасні графічні процесори (GPU) є пристроями SIMD архітектури, які надають своїм користувачам значні обчислювальні можливості. OpenCL (Open Computing Language) є основою для написання програм, які виконуються на гетерогенних платформах, та полегшує складні обчислення загального призначення. Слід зазначити, що ручна розробка ефективного коду OpenCL є досить складною задачею. Описано автоматичну систему генерації OpenCL коду із послідовного коду C. Запропоновано загальний підхід для його ефективної генерації. Швидкість виконання результуючої згенерованої OpenCL програми значно вища за швидкість вихідної послідовної програми C.
|
4. |
Чередніченко А. П. Історичні аспекти становлення та розвитку судово-економічної експертизи в Україні [Електронний ресурс] / А. П. Чередніченко // Криминалистика и судебная экспертиза. - 2013. - Вып. 58(1). - С. 353-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2013_58(1)__46
|
5. |
Чередніченко А. В. Аналіз термінальних життєвих цінностей груп студентів харківських вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / А. В. Чередніченко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 3. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_3_25 Мета роботи - визначити особливості системи цінностей студентів Харківських вишів. Дослідження проведено у вересні - жовтні 2013 р. у Харківському національному економічному університеті (ХНЕУ) ім. Семена Кузнеця, Харківському національному університеті будівництва та архітектури (ХНУБА) та Харківському національному педагогічному університеті (ХНПУ) ім. Г. Сковороди. У дослідженні прийняли участь 523 студента. Для аналізу ціннісних орієнтацій особистості студентів використано морфологічний тест життєвих цінностей В. Ф. Сопова та Л. В. Карпушиної. Проаналізовано наукову літературу щодо проблеми дослідження. Проведено порівняльний аналіз термінальних життєвих цінностей студентів першого та другого курсів, юнаків і дівчат, студентів і викладачів, студентів Харківських вузів різних за профілем навчання; порівняльний аналіз спрямованості особистості груп студентів ХНЕУ, ХНУБА і ХНПУ до певних життєвих цінностей; проаналізовано термінальні життєві цінності студентів ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, які заявили про високе значення сфери фізичної активності. Зроблено висновки, що різні контингенти студентів мають різне відношення до певних життєвих цінностей. Деякі відмінності спостерігаються за віковою ознакою як у хлопців, так і у дівчат, а також між викладачами та студентами ХНЕУ ім. Семена Кузнеця. Але між хлопцями та дівчатами достовірних відмінностей у відношенні до певних життєвих цінностей не виявлено; у спрямованості груп студентів Харківських вузів до певних життєвих цінностей майже немає відмінностей серед студентів різного профілю навчання; більшість студентів, які активні в сфері фізичного виховання, прагнуть реалізувати духовно-моральні цінності, а не егоїстично-престижні (прагматичні).
|
6. |
Чередніченко А. Повтори як засіб когезії тексту [Електронний ресурс] / А. Чередніченко. // Синопсис: текст, контекст, медіа. - 2014. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stkm_2014_2_8
|
7. |
Хомутенко В. П. Процедура банкрутства національних кредитних спілок: проблемні питання [Електронний ресурс] / В. П. Хомутенко, А. П. Чередніченко, О. Г. Волкова // Фінанси України. - 2011. - № 10. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2011_10_9
|
8. |
Маракушин А. І. Використання засобів електронного навчання у системі вищої освіти [Електронний ресурс] / А. І. Маракушин, А. В. Чередніченко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 2. - С. 118–123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_2_25 Мета роботи - проаналізувати можливість впровадження засобів "електронного навчання" ("ЕН") у сферу фізичної культури та спорту студентів. Використано теоретичні методи дослідження, включаючи аналіз та узагальнення спеціальної літератури та матеріалів, розміщених в Інтернеті. Розглянуто теоретичні відомості "ЕН". Встановлено, що існує багато визначень поняття "ЕН" та існування: спільних елементів дистанційного та ЕН; специфічних якісних властивостей "ЕН", переваг і недоліків. На підставі теоретичного аналізу "ЕН" можна стверджувати, що "ЕН" можна і необхідно впроваджувати у сферу фізичної культури та спорту студентів.
|
9. |
Маракушин А. І. Впровадження засобів електронного навчання в систему вищої освіти [Електронний ресурс] / А. І. Маракушин, А. В. Чередніченко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 3. - С. 58–64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_3_12 Мета роботи - оцінити результати впровадження засобів "електронного навчання" у фізичне виховання студентів ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Дослідження проведено протягом 2013 - 2014 рр. серед студентів першого та другого курсів. Загалом у дослідженні прийняли участь близько 800 студентів. Охарактеризовано систему дистанційного навчання (СДН) Chamilo; розроблено, застосовано та проаналізовано алгоритм впровадження СДН Chamilo у фізичне виховання студентів; проаналізовано емпіричні дані, одержані у результаті дослідження. Доведено, що СДН Chamilo - це платформа, яка повністю відповідає вимогам, що висуваються до сучасного програмного забезпечення, та її можна використовувати у фізичному вихованні студентів. Алгоритм її впровадження в зазначену сферу є логічним і завершеним; встановлено, що залишається актуальним питання вивчення мотивів студентів щодо регулярних занять фізичним вихованням та спортом, а також використання засобів "електронного навчання"; підтверджено висновки вчених, що "електронна" комунікація не може замінити "живої", а може бути тільки її доповненням.
|
10. |
Педоренко І. Ю. Біостимулятори початкових етапів росту і розвитку однорічних квітково-декоративних рослин [Електронний ресурс] / І. Ю. Педоренко, А. В. Чередніченко, О. І. Шаламова, О. В. Баланда // Садівництво. - 2012. - Вип. 66. - С. 296-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sadiv_2012_66_45
|
11. |
Чередніченко А. П. Ухилення від сплати податків і податкова оптимізація [Електронний ресурс] / А. П. Чередніченко // Криминалистика и судебная экспертиза. - 2014. - Вып. 59. - С. 365-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2014_59_47
|
12. |
Чередніченко А. П. Стан та перспективи розвитку суб’єктів малого підприємництва в умовах податкової реформи [Електронний ресурс] / А. П. Чередніченко, В. П. Хомутенко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2011. - Вип. 41(2). - С. 293-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2011_41(2)__48
|
13. |
Маракушин А. Актуальні аспекти використання e-learning в сфері фізичної культури [Електронний ресурс] / А. Маракушин, О. Піддубний, А. Чередніченко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 3. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2017_3_16 Мета роботи - актуалізувати впровадження електронного навчання для вмотивування студентської молоді до рухової активності. Обрано метод узагальнення та аналізу, що використовувався під час вивчення підходів, визначень і результатів дослідження у різних авторів за темою дослідження. Узагальнено та проаналізовано: підходи з формування мотивації у студентів до рухової активності; визначення електронного навчання; результати впровадження електронного навчання в навчальний процес студентів у різних авторів. Доведено, що підходи різних авторів щодо вмотивування студентської молоді до рухової активності не включають використання сучасних засобів електронного навчання; встановлено, що електронне навчання може стати відмінним доповненням очної форми освіти; актуалізовано напрями подальшого наукового пошуку.
|
14. |
Полчанінова І. Л. Характерні особливості та економічна сутність готельних послуг [Електронний ресурс] / І. Л. Полчанінова, С. В. Становихіна, А. П. Чередніченко // Молодий вчений. - 2017. - № 1. - С. 680-684. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_1_165
|
15. |
Чередніченко А. В. Результати педагогічного тестування рівня розвитку гнучкості у студентів ХНЕУ ім. С.Кузнеця [Електронний ресурс] / А. В. Чередніченко, Л. В. Бондар // Соціально-гуманітарний вісник. - 2019. - Вип. 28. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2019_28_13
|
16. |
Маракушин А. І. Фізичне виховання студентів економічних спеціальностей у сучасних умовах [Електронний ресурс] / А. І. Маракушин, А. В. Чередніченко, Л. В. Бондар // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 23(2). - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_23(2)__13
|
17. |
Чередніченко А. Засоби впливу на працездатність здобувачів вищої освіти на заняттях з фізичного виховання [Електронний ресурс] / А. Чередніченко // Новий Колегiум. - 2023. - № 3. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2023_3_15
|
18. |
Тимофєєв О. О. Клініко-потенціометричні обстеження хворих із хронічним одонтогенним гайморитом за наявності гальванічної патології [Електронний ресурс] / О. О. Тимофєєв, А. М. Чередніченко // Сучасна стоматологія. - 2023. - № 6. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2023_6_9
|