Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (43)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хижняк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
 

Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр. / Слов’ян. держ. пед. ун-т. – Слов'янськ: [б. в.], 1996. - Виходить раз на два місяці. - ISSN 2077-1827

Додаткові відомості та надходження

2.

Яковлєв A. І. 
Викориcтaння прогрaмного зaбезпечення для плaнувaння нa підприємcтві [Електронний ресурс] / A. І. Яковлєв, І. В. Хижняк // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 21. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_21_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.436 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Хижняк І. А. 
Держава всупереч: імперативи забезпечення її суверенітету – двадцять років потому Української Незалежності [Електронний ресурс] / І. А. Хижняк // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 78. - С. 357-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_78_109
Попередній перегляд:   Завантажити - 87.53 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хижняк І. А. 
Лінгводидактична підготовка вчителя початкових класів у руслі соціокультурних тенденцій сучасності [Електронний ресурс] / І. А. Хижняк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 421-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.92 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Хижняк І. 
Творчість Євгенії Кононенко крізь призму інтермедіальності [Електронний ресурс] / І. Хижняк // Питання літературознавства. - 2012. - Вип. 86. - С. 249-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2012_86_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Коломієць І. О. 
Аналіз можливого впливу мобільних засобів зв’язку на роботу бортового радіоелектронного обладнання літаків Повітряних Сил [Електронний ресурс] / І. О. Коломієць, В. В. Васильчук, І. А. Хижняк // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2014. - Вип. 2. - С. 82-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2014_2_22
Проведений частотний аналіз відносно бортового радіоелектронного обладнання літальних апаратів військового призначення, показав, що з боку роботи базових станцій мережі рухомого стільникового зв'язку стандарту ЕGSM-900 слід очікувати ненавмисні завади на радіостанції діапазону ДМХ та бортової апаратури радіотехнічної системи ближньої навігації. Проаналізовано результати попередніх досліджень, керівних документів та обгрунтовано проблему електромагнітної сумісності сучасних мобільних засобів зв'язку та бортового радіоелектронного обладнання літальних апаратів військового призначення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 515.287 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Хижняк І. А 
Філософсько-методологічні засади електронної лінгвометодики в підготовці вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / І. А Хижняк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 104-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_11
Розкрито філософсько-методологічні підходи до формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі лінгвометодичної підготовки. На основі методології педагогіки і з урахуванням специфіки фахової лінгвометодичної освіти вчителя початкової школи виокремлено основні методологічні засади та описано технологію їх реалізації в навчально-виховному процесі сучасного ВНЗ. До таких засад віднесено компетентнісний, особистісно-діяльнісний, системно-синергетичний, соціокультурний, ресурсний та технологічний підходи. У межах особистісно-діяльнісного підходу розглянуто герменевтичний, прагматичний та акмеологічний компоненти, а соціокультурний підхід включає аксіологічний складник.Раскрыты философско-методологические подходы к формированию лингводидактический компетентности будущих учителей начальных классов в процессе их лингвометодической подготовки. На основе методологии педагогики и с учетом специфики профессионального лингвометодического образования учителя начальной школы выделены основные методологические положения и описана технология их реализации в учебно-воспитательном процессе современного ВУЗ. К таким основаниям отнесены компетентностный, личностно-деятельностный, системно-синергетический, социокультурный, ресурсный и технологический подходы. В русле личностно-деятельностного подхода рассмотрены герменевтический, прагматический и акмеологический компоненты, а социокультурный подход включает в себя аксиологическую составляющую.The article reveals the philosophical and methodological approaches to the formation of linguodidactic competence of the prospective primary school teachers in the process of their linguomethodological training. Based on the methodology of pedagogy with the specific of the professional linguomethodological education of the primary school teacher the author singles out the main methodological principles and describes their implementation technology in the educational process of a modern university.These principles include competence, personal and active, systematic and synergetic, sociocultural, resource and technological approaches. Within the personal and active approach hermeneutical, pragmatic and acmeological componentsare considered, and sociocultural approach includes axiological component.
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.524 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Хижняк І. А. 
Другий етап "держави всупереч": уроки Євромайдану vs реалій об’єктивних історичних обставин [Електронний ресурс] / І. А. Хижняк // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 84. - С. 503-507. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_84_129
Попередній перегляд:   Завантажити - 523.749 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Буднік А. 
Методика використання мультимедійних засобів навчання під час вивчення кінодраматургії у старшій школі [Електронний ресурс] / А. Буднік, І. Хижняк // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 10. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2012_10_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 67.216 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Хижняк І. М. 
Особливості профільної будови і властивостей алювіальних ґрунтів у заплавах річок Мерла та Лопань у Харківській області [Електронний ресурс] / І. М. Хижняк // Агрохімія і ґрунтознавство. - 2015. - Вип. 83. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrohimigrn_2015_83_16
Охарактеризовано та порівняно умови формування заплавних грунтів у двох заплавах на території Харківської області. Показано контрастність профільної будови та характерні морфологічні ознаки алювіально-лучних грунтів заплав р. Мерла та р. Лопань. Суттєво відрізняється профільний розподіл гранулометричного складу, що, однак, не позначається на властивостях грунтів у шарі 0 - 30 см.
Попередній перегляд:   Завантажити - 517.325 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Хижняк І. А. 
Електронний підручник із мови й розвитку мовлення в системі засобів електронної лінгвометодики для початкової школи [Електронний ресурс] / І. А. Хижняк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_8
Висвітлено проблеми професійної діяльності вчителя початкової школи за умов інформатизації освіти, подано загальну характеристику напрямів досліджень електронної лінгвометодики як інноваційної галузі методичної науки. Доведено необхідність загальної класифікації жанрів електронної лінгвометодики для початкової школи, здійснено аналіз наявних досліджень із теми, узагальнено їх результати стосовно електронних підручників як жанру педагогічних програмних засобів. Обгрунтовано класифікацію засобів електронної лінгвометодики для початкової школи, акцентовано на важливості їх системного застосування в навчальному процесі. Приділено особливу увагу психолого-педагогічним, методичним та технічним вимогам до електронних підручників з мови й розвитку мовлення.Раскрыты проблемы профессиональной деятельности учителя начальной школы в условиях информатизации образования, дана общая характеристика направлений исследований электронной лингвометодики как инновационной области методической науки. Аргументирована необходимость общей классификации жанров электронной лингвометодики для начальной школы. Осуществлен анализ имеющихся исследований по теме, обобщены их результаты относительно электронных учебников как жанра педагогических программныхсредств. Обоснована классификация средств электронной лингвометодики для начальной школы, акцентовано на важности их системного использования в учебном процессе. Уделено особенное внимание психолого-педагогическим, методическим и техническим требованиям к электронным учебникам по языку и развитию речи.The article reveals the problems of primary school teachers professional activity under the conditions of education informatization, gives the general characteristic of e-linguomethodology’s researches directions as an innovative area of methodology science, argues the necessity of general classification of e-linguomethodology’s genres for primary school, presents an analysis of existing research on the topic, summarizes their results on the electronic books as a genre of educational software. The author substantiates her own classification of e-linguomethodology’s means for primary school, accents attention on importance of their system use in an educational process, pays special attention to psychological and pedagogical, methodical and technical requirements to electronic textbooks on language and speech development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.113 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Хижняк І. А. 
Жанри електронної лінгвометодики для початкової школи [Електронний ресурс] / І. А. Хижняк // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2015. - Вип. 2. - С. 172-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2015_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 775.458 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Хижняк І. 
Класифікація засобів електронної лінгвометодики для ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Хижняк // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2016. - Вип. 3. - С. 213-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2016_3_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 553.21 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Хижняк І. 
Ґенеза професійної підготовки педагога початкової школи в Україні [Електронний ресурс] / І. Хижняк // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2016. - Вип. 4. - С. 85-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2016_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 501.035 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Хижняк І. М. 
Гумусовий стан алювіального лучного ґрунту різного фітоценотичного використання (на прикладі заплави р. Сіверський Донець) [Електронний ресурс] / І. М. Хижняк // Вісник Харківського національного аграрного університету імені В. В. Докучаєва. Серія : Ґрунтознавство, агрохімія, землеробство, лісове господарство, екологія ґрунтів. - 2016. - № 1. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_grunt_2016_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.996 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Хижняк І. А. 
Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності [Електронний ресурс] / І. А. Хижняк // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 1-2. - С. 198-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_1-2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.148 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Трускавецький Р. С. 
Роль гідроморфізму в родючості ґрунтів [Електронний ресурс] / Р. С. Трускавецький, В. В. Зубковська, І. М. Хижняк // Передгірне та гірське землеробство і тваринництво. - 2015. - Вип. 58(1). - С. 199-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pgzt_2015_58(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 528.349 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Бадер В. 
Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика [Електронний ресурс] / В. Бадер, І. Хижняк // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_9
Подано перелік нормативних актів України та міжнародних документів, які формують концептуальні засади європейського простору вищої освіти. Відзначено зміни в українській системі освіти під впливом впровадження концептуальних принципів організації європейського освітнього простору. Проаналізовано переваги та недоліки застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у практиці підготовки вчителя початкової школи. Висвітлено проблемне поле науково-педагогічних досліджень викладачів факультету підготовки вчителів початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету. Розкрито особливості застосування ІКТ у теоретичній і практичній підготовці вчителів початкової школи. Відображено дисциплінарну специфіку використання ІКТ в підготовці вчителів до викладання основ шкільних предметів у початковій школі.Перечислены нормативные акты Украины и международные документы, которые формируют концептуальные основы европейского пространства высшего образования. Отмечены изменения в украинской системе образования под влиянием внедрения концептуальных принципов организации европейского образовательного пространства. Проанализированы преимущества и недостатки применения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в практике подготовки учителя начальной школы. Освещено проблемное поле научно-педагогических исследований преподавателей факультета подготовки учителей начального образования Донбасского государственного педагогического университета. Раскрыты особенности применения ИКТ в теоретической и практической подготовке учителей начальной школы. Отражена дисциплинарная специфика использования ИКТ в подготовке учителей к преподаванию основ школьных предметов в начальной школе.Listed are the legislation of Ukraine and international documents that form the conceptual basis of the European Higher Education Area. Marked are the changes in the Ukrainian education system under the impact of conceptual principles of the European higher education area. Analyzed are the advantages and disadvantages of the use of information and communication technologies in the practice of training primary school teacher. Elucidated is the problem field of scientific and educational research faculty teachers training teachers of primary education Donbass State Pedagogical University. Disclosed are the features of the use of ICT in theoretical and practical training of primary school teachers. Displayed is the disciplinary specificity of ICT use in preparing teachers to teach the basics of subjects in elementary school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.369 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Хижняк І. 
Стан використання засобів електронної лінгвометодики в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / І. Хижняк // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 5(2). - С. 221-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_5(2)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 555.813 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Худов В. Г. 
Вибір кольорового простору для сегментування зображень, що отримані з бортових систем оптико-електронного спостереження [Електронний ресурс] / В. Г. Худов, І. А. Хижняк // Системи озброєння і військова техніка. - 2017. - № 1. - С. 168-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2017_1_35
Проаналізовано атмосферні фактори, що впливають на формування зображення в космічній системі оптико-електронного спостереження. Встановлено, що сегментування кольорового зображення, що отримується оптико-електронною системою спостереження, потребує вибору моделі кольорового простору. Встановлено, що сегментування зображення залежить від яскравості зображення та в меншому ступеню від кольоровості та насиченості. У зв'язку з цим, основна увага повинна бути приділена каналу яскравості зображення. Тому, для сегментування кольорових зображень найбільш підходять кольорові простори з явно вираженим каналом яскравості. Сформульовано методика сегментування кольорових зображень, що отримані з бортових систем оптико-електронного спостереження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.066 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського