Пошуковий запит: (<.>A=Федурко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Федурко М. Ономастичний компонент у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. Федурко, В. Котович // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_4 Окреслено основні напрямки здійснення ономастичної роботи на факультеті початкової освіти під час вивчення курсів “Сучасна українська мова з практикумом” та “Лінгвістичний аналіз художнього тексту”. Зазначено, що теоретична база літературно-художньої ономастики грунтується на тому, що вона вторинна, похідна, хоча тісно пов’язана з ономастикою загальною, частково оперує її методологією, використовує її моделі та базу. Власну назву в художньому творі вибирає або створює сам автор і основна функція такої назви – стилістична (інформаційно-стилістична та емоційно-стилістична). Приділено увагу окремим аспектам роботи з ойконімами, антропонімами, мікротопонімами, ергонімами та літературно-художніми онімами. Определены основные направления осуществления ономастической работы на факультете начального образования при изучении курсов "Современный украинский язык с практикумом" и "Лингвистический анализ художественного текста". Указано, что теоретическая база литературно-художественной ономастики основывается на том, что она вторичная, производная, хотя тесно связана с ономастикой общей, частично оперирует ее методологией, использует ее модели и базу. Собственное название в художественном произведении выбирает или создает сам автор и основная функция такого названия - стилистическая (информационно-стилистическая и эмоционально-стилистическая). Уделено внимание отдельным аспектам работы с ойконимами, антропонимами, микротопонимами эргонимами и литературно-художественными онимами. This article outlines the main areas of work for the implementation of onomastic department of primary education during the course of “modern Ukrainian language with practical work” and “linguistic analysis of literary text”. Focus on specific aspects of the work of oykonims, anthroponyms, microtoponyms, erhonimams and literary dumb. Окреслено основні напрямки здійснення ономастичної роботи на факультеті початкової освіти під час вивчення курсів “Сучасна українська мова з практикумом” та “Лінгвістичний аналіз художнього тексту”. Зосереджено увагу на окремих аспектах роботи з ойконімами, антропонімами, мікротопонімами, ергонімами та літературно-художніми онімами. Виокремлено чотири принципи номінації, за якими в різні історичні періоди називали першопоселенці чи засновники свої оселі: номінація поселення через відображення в його назві найменування окремої особи; відображення в його назві зв’язку з назвами інших сусідніх географічних об’єктів; відображення в його назві індивідуальних ознак самого номінованого об’єкта; відображення в його назві економічно-виробничих, суспільно-політичних факторів, штучних назв і назв-посвят конкретним особам. Определены основные направления осуществления ономастической работы на факультете начального образования при изучении курсов "Современный украинский язык с практикумом" и "Лингвистический анализ художественного текста". Сосредоточено внимание на отдельных аспектах работы с ойконимами, антропонимами, микротопонимами, эгономами и литературно-художественными ономами. Выделены четыре принципа номинации, по которым в разные исторические периоды называли первопоселенцы или учредители свои дома: номинация поселения через отражение в его названии наименования отдельного лица; отражение в его названии связи с названиями других соседних географических объектов; отражение в его названии индивидуальных признаков самого номинированного объекта; отражение в его названии экономически производственных, общественно-политических факторов, искусственных названий и названий-посвящений конкретным лицам. This article outlines the main areas of work for the implementation of onomastic department of primary education during the course of “Modern Ukrainian Language with Practical Work” and “linguistic analysis of literary text”. Focus on specific aspects of the work of oykonims, Anthroponomy, microtoponyms, erhonimamy and literary dumb.
|
2. |
Федурко М. Ономастичний компонент у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. Федурко, В. Котович // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_5 Окреслено основні напрямки здійснення ономастичної роботи на факультеті початкової освіти під час вивчення курсів “Сучасна українська мова з практикумом” та “Лінгвістичний аналіз художнього тексту”. Зазначено, що теоретична база літературно-художньої ономастики грунтується на тому, що вона вторинна, похідна, хоча тісно пов’язана з ономастикою загальною, частково оперує її методологією, використовує її моделі та базу. Власну назву в художньому творі вибирає або створює сам автор і основна функція такої назви – стилістична (інформаційно-стилістична та емоційно-стилістична). Приділено увагу окремим аспектам роботи з ойконімами, антропонімами, мікротопонімами, ергонімами та літературно-художніми онімами. Определены основные направления осуществления ономастической работы на факультете начального образования при изучении курсов "Современный украинский язык с практикумом" и "Лингвистический анализ художественного текста". Указано, что теоретическая база литературно-художественной ономастики основывается на том, что она вторичная, производная, хотя тесно связана с ономастикой общей, частично оперирует ее методологией, использует ее модели и базу. Собственное название в художественном произведении выбирает или создает сам автор и основная функция такого названия - стилистическая (информационно-стилистическая и эмоционально-стилистическая). Уделено внимание отдельным аспектам работы с ойконимами, антропонимами, микротопонимами эргонимами и литературно-художественными онимами. This article outlines the main areas of work for the implementation of onomastic department of primary education during the course of “modern Ukrainian language with practical work” and “linguistic analysis of literary text”. Focus on specific aspects of the work of oykonims, anthroponyms, microtoponyms, erhonimams and literary dumb. Окреслено основні напрямки здійснення ономастичної роботи на факультеті початкової освіти під час вивчення курсів “Сучасна українська мова з практикумом” та “Лінгвістичний аналіз художнього тексту”. Зосереджено увагу на окремих аспектах роботи з ойконімами, антропонімами, мікротопонімами, ергонімами та літературно-художніми онімами. Виокремлено чотири принципи номінації, за якими в різні історичні періоди називали першопоселенці чи засновники свої оселі: номінація поселення через відображення в його назві найменування окремої особи; відображення в його назві зв’язку з назвами інших сусідніх географічних об’єктів; відображення в його назві індивідуальних ознак самого номінованого об’єкта; відображення в його назві економічно-виробничих, суспільно-політичних факторів, штучних назв і назв-посвят конкретним особам. Определены основные направления осуществления ономастической работы на факультете начального образования при изучении курсов "Современный украинский язык с практикумом" и "Лингвистический анализ художественного текста". Сосредоточено внимание на отдельных аспектах работы с ойконимами, антропонимами, микротопонимами, эгономами и литературно-художественными ономами. Выделены четыре принципа номинации, по которым в разные исторические периоды называли первопоселенцы или учредители свои дома: номинация поселения через отражение в его названии наименования отдельного лица; отражение в его названии связи с названиями других соседних географических объектов; отражение в его названии индивидуальных признаков самого номинированного объекта; отражение в его названии экономически производственных, общественно-политических факторов, искусственных названий и названий-посвящений конкретным лицам. This article outlines the main areas of work for the implementation of onomastic department of primary education during the course of “Modern Ukrainian Language with Practical Work” and “linguistic analysis of literary text”. Focus on specific aspects of the work of oykonims, Anthroponomy, microtoponyms, erhonimamy and literary dumb.
|
3. |
Федурко М. Lexicographis secundus post herculem labor Критська В. І., Недозим Т. І., Орлова Л. В., Пуздирєва Т. К., Романюк Ю. В. Граматичний словник української літературної мови. Словозміна: Близько 140 000 слів / Відп. ред. Н. Ф. Клименко. — К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2011. — 760 с. [Електронний ресурс] / М. Федурко // Українська мова. - 2012. - № 1. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrm_2012_1_13
|
4. |
Федурко М. Ю. Усно-розмовна лексика в художній мові А. Чайковського (на матеріалі повісті "Олюнька”) [Електронний ресурс] / М. Ю. Федурко // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. - 2012. - № 1. - С. 458-462. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_fi_2012_1_95
|
5. |
|
Рідне слово в етнокультурному вимірі = Native word in ethnocultural dimension : зб. наук. пр. / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка. – Дрогобич: Посвіт, 2007. - Виходить щорічно. - ISSN 2411-4758. - ISSN 2518-1602 Додаткові відомості та надходження
|
|
6. |
Федурко М. Оказіональні словозрощення в сучасному художньому мовленні: функції та структурні типи [Електронний ресурс] / М. Федурко // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2015. - 2015. - С. 273-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2015_2015_29
|
7. |
Федурко М. Феномен мови-слова у просторі Шевченкового світу [Електронний ресурс] / М. Федурко // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2014. - 2014. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2014_2014_12
|
8. |
Федурко М.. Огар А. Концепти земля і небо крізь призму словотворення [Електронний ресурс] / М.. Огар А. Федурко // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2013. - 2013. - С. 272-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2013_2013_37
|
9. |
Федурко М. Світ галицького селянина-шляхтича у дзеркалі мови (за повістю А.Чайковського "Олюнька” [Електронний ресурс] / М. Федурко // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2012. - 2012. - С. 259-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2012_2012_35
|
10. |
Федурко М. Мовлення наратора художнього тексту: соціопрагматичний аспект (за романом Оксани Забужко "Музей покинутих секретів”) [Електронний ресурс] / М. Федурко // Проблеми гуманітарних наук. Філологія. - 2013. - Вип. 32. - С. 253–263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_fl_2013_32_21
|
11. |
Федурко М. Власне ім’я в романі Віктора Домонтовича "Доктор Серафікус": функції та різновиди [Електронний ресурс] / М. Федурко // Проблеми гуманітарних наук. Серія : Філологія. - 2015. - Вип. 36. - С. 200–212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_fl_2015_36_21
|
12. |
Федурко М. Вербалізація концепту слово у поезії Івана Франка (на матеріалі збірки "З вершин і низин") [Електронний ресурс] / М. Федурко, А. Огар // Проблеми гуманітарних наук. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 38. - С. 66–74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_fl_2016_38_9
|
13. |
Федурко М. Українські морфонолого-словотвірні явища в контексті категорії експресивності (на матеріалі поеми Івана Франка "Лис Микита") [Електронний ресурс] / М. Федурко // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2016. - 2016. - С. 214-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2016_2016_21
|
14. |
Федурко М. Комунікативні бар’єри художнього дискурсу в розрізі комунікативної компетентності [Електронний ресурс] / М. Федурко, А. Огар // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2016. - 2016. - С. 371-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2016_2016_37
|
15. |
Федурко М. Слово-колоратив у структурі фразеологічних одиниць: етнолінгвокультурологічний аспект [Електронний ресурс] / М. Федурко, Г. Філь // Молодь і ринок. - 2013. - № 4. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_4_4
|
16. |
Федурко М. Проблема мовного відступництва в оцінці Івана Франка [Електронний ресурс] / М. Федурко // Культура слова. - 2016. - Вип. 85. - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kuls_2016_85_6
|
17. |
Федурко М. Лінгвокультурологічна компетентність та її роль у фаховому становленні майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / М. Федурко // Початкова школа. - 2014. - № 10. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_10_15
|
18. |
Федурко М. Морфонологічні закономірності й морфонологічні аномалії в поетичному словнику П. Карманського [Електронний ресурс] / М. Федурко // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2017. - 2017. - С. 223-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2017_2017_21
|
19. |
Федурко М. Соціокультурний компонент у професійно-комунікативній підготовці вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / М. Федурко, М. Кушнірчук // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2017. - 2017. - С. 482-493. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2017_2017_48
|
20. |
Федурко М. Ю. Людські взаємини крізь призму мови [Електронний ресурс] / М. Ю. Федурко // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2017. - Вип. 64(2). - С. 259-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2017_64(2)__34
|
| |