Пошуковий запит: (<.>A=Файчак Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Васильків М. Фізичний розвиток дітей молодшого шкільного віку в контексті взаємозв’язку з їх фізичними якостями та варіабельності показників центрального кровообігу [Електронний ресурс] / М. Васильків, П. Карабанович, Ф. Волочій, З. Дума, Р. Файчак, О. Баскевич, С. Попель // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2013. - № 3. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2013_3_31
|
2. |
Файчак Р. І. Особливості фізичного розвитку студенток, які займаються ігровими видами спорту [Електронний ресурс] / Р. І. Файчак, Ф. П. Волочій, О. Б. Лучко, М. М. Васильків // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 351-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(1)__79
|
3. |
Цюпак Т. Є. Психосоматичні адаптивні реакції організму ліцеїстів різного соматотипу при екзаменаційному стресі [Електронний ресурс] / Т. Є. Цюпак, М. М. Васильків, П. П. Карабанович, С. Л. Попель, Р. І. Файчак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 199–204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_51 Питання про вплив соматотипу на адаптивні реакції організму за умов екзаменаційного стресу в ліцеїстів залишається актуальною проблемою сьогодення. Завдання роботи - оцінити психосоматичний стан ліцеїстів різного соматотипу під час екзаменаційної сесії. Проведено порівняльний аналіз психосоматичного та імунобіологічного стану ліцеїстів залежно від їх соматотипу. Показано, що під час екзаменів створюються передумови для потенційного негативного впливу на психосоматичний стан, що обумовлює низький рівень регуляції серцево-судинної системи, самопочуття - активності - настрою, недостатній рівень оперативної пам'яті, збільшення рівня неуважності, гіперактивності й імпульсивності. У ліцеїстів різного соматотипу за однотипній стресогенній ситуації спостерігаються виразні відмінності в їх стійкості й адаптації до екзаменаційного стресу. Стрес-реакція організму ліцеїстів м'язового соматотипу на екзаменаційний стрес менш виражена, ніж у ліцеїстів торакального та дигестивного соматотипів, тоді як у ліцеїстів астенічного соматотипу вона виявляється найбільше, що варто враховувати під час аналізу психофізіологічних механізмів адаптації у разі екзаменаційного стресу.
|
4. |
Мицкан Б. М. Регуляція зовнішнього дихання людини як біомеханічна основа підвищення рівня фізіологічних резервів кардіореспіраторної діяльності [Електронний ресурс] / Б. М. Мицкан, С. Л. Попель, Р. І. Файчак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 4. - С. 54–58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_4_15 Показано роль довільної затримки дихання на формування системного структурно-функціонального сліду адаптації, який є основою для підвищення фізіологічних резервів кардіореспіраторної діяльності.
|
5. |
Файчак Р. І. Фізична підготовленість студенток різних спеціальностей [Електронний ресурс] / Р. І. Файчак // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2013. - Вип. 17. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2013_17_28
|
6. |
Ковальчук Л. В. Морфофункціональні характеристики і показники фізичного розвитку дітей різного віку й рівня здоров’я [Електронний ресурс] / Л. В. Ковальчук, Р. І. Файчак // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2010. - Вип. 11. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2010_11_12
|
7. |
Файчак Р. І. Вплив фізичного навантаження на вегетативну регуляцію серцевого ритму в ліцеїстів в умовах екзаменаційного стресу [Електронний ресурс] / Р. І. Файчак, З. М. Остап’як // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 15. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_15_10
|
8. |
Попель С. Л. Цитологічні ефекти фізичного навантаження в студентів з різним рівнем тренованості [Електронний ресурс] / С. Л. Попель, В. М. Случик, Р. І. Файчак, Я. Ф. Остафійчук, Б. П. Лісовський // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2011. - Вип. 14. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2011_14_7
|
9. |
Файчак Р. Диференційоване фізичне виховання ліцеїстів з урахуванням типологічних особливостей нервової системи [Електронний ресурс] / Р. Файчак, С. Л. Попель // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2009. - Вип. 10. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2009_10_16
|
10. |
Левченко В. А. Оцінка респіраторного забезпечення у дівчат юнацького віку з проявами фізичної дезадаптації в умовах форсованого дихання [Електронний ресурс] / В. А. Левченко, Р. І. Файчак, Л. І. Оклієвич, С. А. Бублик, П. П. Карабанович // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 2. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_2_14
|
11. |
Левченко В. А. Оцінка механізмів адаптації до фізичних навантажень студенток спеціальних медичних груп [Електронний ресурс] / В. А. Левченко, С. А. Бублик, О. Ф. Крижанівска, Р. І. Файчак, Р. Я. Човган // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 5К. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_5K_45
|
12. |
Файчак Р. Корекція стресостійкості підлітків засобами фізичного виховання [Електронний ресурс] / Р. Файчак, Т. Мицкан, Б. Лісовський // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2018. - Вип. 30. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2018_30_16
|
13. |
Бублик С. Моніторинг толерантності до фізичних навантажень студентської молоді з проявами вегетативної дисфункції [Електронний ресурс] / С. Бублик, Р. Файчак, О. Крижанівська // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 27-28. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2017_27-28_10
|
14. |
Барила Н. І. Аналіз взаємозв’язку показників варіабельності серцевого ритму і загальної фізичної працездатності у представників ігрових видів спорту [Електронний ресурс] / Н. І. Барила, Т. Р. Масляк, П. М. Жидан, Г. Д. Марків, Р. І. Файчак // Art of medicine. - 2020. - № 1. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artmed_2020_1_4
|
15. |
Мицкан Б. Вплив психоемоційного стресу на морфологічні властивості букального епітелію [Електронний ресурс] / Б. Мицкан, С. Попель, Р. Файчак // Вісник наукових досліджень. - 2006. - № 3. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vndt_2006_3_5
|