Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Третьяк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Третьяк О. П. 
Внутрішній маркетинг як інструмент підвищення ефективності використання трудового потенціалу на підприємстві [Електронний ресурс] / О. П. Третьяк // Європейські перспективи. - 2013. - № 5. - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evpe_2013_5_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.995 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Третьяк О. П. 
Сучасні персонал-технології у системі управління персоналом на підприємстві [Електронний ресурс] / О. П. Третьяк // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.4. - С. 389-397. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Третьяк О. П. 
Роль менеджменту персоналу у формуванні та використанні трудового потенціалу медичних закладів [Електронний ресурс] / О. П. Третьяк // Бізнес Інформ. - 2014. - № 11. - С. 331-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_11_58
Одним з найбільш болючих і невирішених питань у сфері охорони здоров'я є проблеми кадрового забезпечення. Міжнародні експерти підкреслюють, що за відсутності належно підготовлених працівників системи охорони здоров'я ніякі передові досягнення у сфері медицини та сучасні технології не зможуть позитивно вплинути на здоров'я населення. Мета роботи - дослідження ролі та завдань менеджменту персоналу під час формування та використання трудового потенціалу медичних закладів. На основі аналізу зайнятості у сфері охорони здоров'я, динаміки та структури медичних працівників в Україні, структури лікарів за спеціалізацією визначено проблеми формування трудового потенціалу в медичних закладах. Доведено, що для їх вирішення потрібен ефективний менеджмент персоналу, завданням якого є формування та підвищення ефективності використання трудового потенціалу медичних закладів. Менеджмент персоналу в медичних закладах має забезпечити відповідний якісно-кількісний склад трудових ресурсів, підвищити мотивацію медичних працівників, уможливити їх постійне навчання та перенавчання з урахуванням інноваційних процесів у медичній сфері, а також сприяти підвищенню якості надання медичних послуг через введення корпоративної культури та стандартів обслуговування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.226 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Третьяк О. П. 
Маркетингові аспекти просування інноваційної продукції на ринок [Електронний ресурс] / О. П. Третьяк // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 393-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_66
Нестабільність у тенденціях розвитку вітчизняних підприємств, що обумовлена процесами глобалізації, змінами смаків та потреб, технологій, посиленням конкуренції, змушує шукати нові інструменти ведення бізнесу, мотивує постійний інноваційний розвиток. Однією з передумов комерційного успіху є запровадження інновацій. У зв'язку з цим все більше підприємств в Україні активізують інноваційну діяльність. Намагання керівників підприємств збільшити прибуток, частку ринку, посилити конкурентні переваги зумовлюють необхідність активізації інноваційної діяльності, одним із напрямів якої є розробка та запровадження у виробництво інноваційної продукції. Інноваційна діяльність тісно пов'язана з маркетингом, оскільки непередбачені умови господарювання обумовлюють активне запровадження маркетингових інструментів на всіх етапах від розробки ідеї, організації виробництва й до просування інноваційного продукту на ринок. Визначено, що за цих умов зростає роль маркетингових інструментів. Доведено, що саме маркетинг інновацій сприяє прискоренню виходу інноваційної продукції на ринок і завоюванню ринкової частки. Запропоновано структурно-логічну схему маркетингу просування інноваційного продукту, яка регламентує даний процес. Її дотримання сприятиме ефективній організації та реалізації маркетингу інновацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 422.226 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського