Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сєрова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Мірзодаєва Т. Особливості експорту готової продукції підприємствами харчової промисловості України [Електронний ресурс] / Т. Мірзодаєва, Л. Сєрова, С. Нечипорук // Економіка природокористування і охорони довкілля. - 2017. - 2017. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epod_2017_2017_9
| 2. |
Олейніков Ю. Детермінанти збалансованості валютного ринку України [Електронний ресурс] / Ю. Олейніков, Л. Сєрова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2018. - № 2. - С. 67-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2018_2_7 З'ясовано умови встановлення рівноваги між попитом та пропозицією на валютному ринку. Охарактеризовано стан валютного ринку України у 2015 - 2017 рр. Визначено еластичність попиту та пропозиції на безготівковому та готівковому валютному ринку України. Надано оцінку кон'юнктурним зрушенням, які відбулись на валютному ринку України протягом 2015 - 2017 рр.
| 3. |
Гавриляка Г. В. Макроекономічні питання у призмі сучасності [Електронний ресурс] / Г. В. Гавриляка, Л. П. Сєрова, Г. В. Еатон. // Ефективна економіка. - 2017. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_6_13
| 4. |
Калюжна Н. Г. Економічні санкції в арсеналі методів торговельно-економічних воєн [Електронний ресурс] / Н. Г. Калюжна, Л. П. Сєрова // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 12(1). - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2018_12(1)__7
| 5. |
Олейніков Ю. Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки [Електронний ресурс] / Ю. Олейніков, Л. Сєрова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3. - С. 23-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2021_3_5 Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного бренду України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорієнтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного бренду в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни.
| 6. |
Мельник Т. М. Антикорупційна політика ЄС: ключові елементи, орієнтація на сталий розвиток, уроки для України [Електронний ресурс] / Т. М. Мельник, Л. П. Гуляєва, Л. П. Сєрова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2021. - № 3. - С. 17-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2021_3_4
|
|
|