Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сусак О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Сусак О. М. 
Особливості розрахунку режимів розвантаження CNG суден у існуючі газотранспортні системи [Електронний ресурс] / О. М. Сусак. // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2012_2_5
Проведено розрахунки режимів розвантаження CNG судна. Запропоновано принципову технологічну схему розвантаження, до якої входять вузли підключення берегових комунікації до CNG судна, станція розвантажування та буферний трубопровід, який дозволяє подати газ в існуючу ГТС. Здійснено математичне моделювання режимів розвантаження з використанням загальновідомих залежностей газової динаміки. Встановлено, що процес розвантаження судна проходить у два етапи з тривалістю 2 - 2,5 годин - першого та 10 - 11 годин - другого етапів. Загальна тривалість процесу розвантаження із урахуванням всіх операції із заходження і виходу судна з порту, швартування, під'єднання та роз'єднання комунікації складає 24 години, що відповідає вимогам техніко-економічних розрахунків. В процесі розвантаження судна виділено 3 фази нестаціонарних режимів руху газу тривалістю 30 - 35 хвилин кожна.
Попередній перегляд:   Завантажити - 715.916 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Джус А. П. 
Використання імітаційного моделювання для дослідження процесів заповнення суден CNG [Електронний ресурс] / А. П. Джус, О. М. Сусак, Л. Є. Шкіца // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2014. - № 2(3). - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2014_2(3)__2
Розглянуто проблемні питання, які вимагають особливої уваги під час реалізації транспортної технології CNG. Наведено результати дослідження процесу заповнення газом ємностей, які засвідчують можливість використання імітаційного моделювання для оцінки впливу зміни температури газу на роботу обладнання для транспортування стисненого природного газу з метою підвищення його експлуатаційних характеристик і надійності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.228 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Джус А. П. 
Дослідження умов експлуатації ємностей, виконаних у вигляді довгомірних труб [Електронний ресурс] / А. П. Джус, О. М. Сусак // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2014. - № 5(7). - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2014_5(7)__6
Наведено результати досліджень зміни температури газу у випадку заповнення ємностей, виконаних у вигляді довгомірних труб, для різних варіантів реалізації процесу. Встановлено, що особливою нерівномірністю температурні процеси характеризуються на вхідній ділянці в початковий період заповнення. Для глибшого аналізу наявних процесів необхідні подальші дослідження зміни температури газу під час розвантаження ємностей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.719 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Сусак О. М. 
Методологія розрахунку густини природного газу в магістральних газопроводах великої протяжності [Електронний ресурс] / О. М. Сусак, Д. А. Волинський // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2013. - № 2. - С. 41-51 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2013_2_5
Розглянуто питання розрахунку густини природного газу за різними рівняннями стану реального газу за умов його транспортування у разі значень тиску до 25 МПа. Проведено обчислення даного параметра згідно алгоритмів Американської Газової Асоціації (AGA 8), Бенедикта-Вебба-Рубіна, Соаве-Редліха-Квонга та Пенга-Робінсона. За одержними результатами здійснено порівняльний аналіз щодо точності визначення необхідних показників. Як еталонне рівняння запропоновано застосовувати залежність AGA 8 у зв'язку із найкращою точністю у порівнянні із експериментальними значеннями. Проте, слід відзначити, що рівняння Пенга-Робінсона достатньо точно описує вказаний діапазон робочих тисків, однак характеризується похибкою в 1,6 - 3,5 % у порівнянні із залежністю AGA 8, на відміну від інших двох. Тому для практичного застосування у вказаному діапазоні робочих тисків можливе застосування рівняння Пенга-Робінсона. Наведено переваги та недоліки вище вказаних алгоритмів у процесі їх практичного застосування. Також вказано на важливість врахування фізичних властивостей всіх компонентів під час розрахунку параметрів транспортування природного газу за надвисоких тисків. Для практичного застосування запропоновано графічні залежності густини природного газу за різних тисків та температур.
Попередній перегляд:   Завантажити - 900.712 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Сусак О. М. 
Дослідження ефективності традиційних енерго-зберігаючих технологій в умовах населених пунктів [Електронний ресурс] / О. М. Сусак // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2014. - № 2. - С. 178-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2014_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.801 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мандрик О. М. 
CNG технології. Техногенна та екологічна безпеки під час транспортування природного газу суднами-контейнеровозами [Електронний ресурс] / О. М. Мандрик, О. М. Сусак // Нафтогазова енергетика. - 2013. - № 1. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2013_1_5
Розглянуто питання екологічної та техногенної безпеки експлуатації рухомих трубопроводів. Проведено комплекс розрахунків об'єму витісненого азотом та природним газом повітря у процесі заповнення рухомого трубопроводу. Визначено граничні умови по концентрації суміші азоту та природного газу, встановлено оптимальні параметри процесу продування, виходячи із вимог техногенної безпеки та дотримання якості природного газу. Встановлено, що тиск азоту в процесі витіснення має бути в межах від 15 до 25 бар за умов подальшого заповнення трубопроводу природним газом із абсолютним тиском в 56 бар, з метою формування стійкого фронту витіснення азоту й уникнення активного перемішування з природним газом. Витіснення повітря вважається завершеним, якщо вміст кисню в газі, що виходить із трубопроводу, не перевищує 0,5 %, суміш азоту та природного газу, що подається споживачу, має містити азоту не більше 9,5 % (об'ємна частка) з метою дотримання вимог з якості природного газу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.6 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Волинський Д. А. 
Визначення термодинамічних властивостей природного газу за високих тисків [Електронний ресурс] / Д. А. Волинський, В. Б. Михалків, О. М. Сусак // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2014. - № 1. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2014_1_14
Розглянуто проблему визначення термодинамічних параметрів газу за значень тиску і температури, які коливаються у досить широкому діапазоні, та вплив останніх на шукані параметри. За основну мету ставилося дослідити залежність зміни таких визначальних показників суміші вуглеводнів, що складають природний газ, як коефіцієнт стисливості, густина та ізобарна теплоємність. Розрахунки термодинамічних властивостей газу велися для двох типових складів природного газу, що транспортуються газотранспортною системою України. Характерною відмінністю в них був відсотковий вміст метану, який становив 98 % та 90 % відповідно для першого та другого компонентних складів. Обробка одержаних результатів велася за допомогою методів математичного моделювання та динамічного програмування. За результатами виконаної роботи проведено аналіз отриманих даних для трьох визначальних параметрів природного газу та описано спосіб впливу тиску і температури на його властивості за умов транспортування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 560.681 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Рис В. В. 
Особливості розрахунку фізичних властивостей технічного аміаку, що перекачується магістральними аміакопроводами [Електронний ресурс] / В. В. Рис, О. М. Сусак // Прикарпатський вісник НТШ. Число. - 2016. - № 1. - С. 303-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_ch_2016_1_33
Запропоновано методику розрахунку густини технічного аміаку марки АК, що перекачується магістральним аміакопроводом. На відміну від існуючих методик враховано другий віріальний коефіцієнт рівняння стану рідкого аміаку, густина води визначається із урахуванням абсолютного тиску та температури з рівняння питомої енергії Гіббса та враховується об'ємна частка води.
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.67 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Джус А. П. 
Дослідження процесів розвантаження суден для транспортування стиснутого природного газу (CNG) [Електронний ресурс] / А. П. Джус, О. М. Сусак, В. В. Зайцев // Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування. - 2015. - № 3. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnuk_2015_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.251 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського