Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Старова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Циганок Л. П. Консервування фосфатів при їх визначенні у вигляді гетерополікомплексів [Електронний ресурс] / Л. П. Циганок, Т. В. Старова, А. Б. Вишнікін, В. Г. Столяренко // Вопросы химии и химической технологии. - 2012. - № 3. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchem_2012_3_19
| 2. |
Єфімов М. М. Організаційно-тактичні особливості допиту підозрюваних під час розслідування кримінальних правопорушень у сфері торгівлі людьми [Електронний ресурс] / М. М. Єфімов, Т. А. Старова // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2019. - № 1. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdduvs_2019_1_23
| 3. |
Старова Т. В. Формування інтелектуально-емоційної культури майбутніх вчителів хімії на заняттях з курсу "екологічна хімія" [Електронний ресурс] / Т. В. Старова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 493-497. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_78 Висвітлено можливість використання дискусії як способу підготовки майбутніх учителів до формування інтелектуально-емоційної культури у школярів. Наведено приклад організації заняття з курсу «Екологічна хімія» для студентів хімічної спеціальності педагогічної освіти. Доведено, що досягнення цілей щодо підготовки майбутніх педагогів до формування освітніх цінностей учнів засобами гармонізації інтелектуального й емоційного чинників відбувається за таких факторів: становлення діяльнісної позиції особи; виховання особистої відповідальності за результати власної діяльності, регулювання емоційного стану учасників навчального процесу, мотивація прагнення майбутніх педагогів до здобуття якісної освіти.Освещена возможность использования дискуссии как способа подготовки будущих учителей к формированию интеллектуально-эмоциональной культуры школьников. Приведен пример организации занятия по курсу «Экологическая химия» для студентов химической специальности педагогического образования. Доказано, что достижение целей относительно подготовки будущих учителей к формированию образовательных ценностей учащихся средствами гармонизации интеллектуального и эмоционального факторов осуществляется при таких условиях: становление деятельной позиции личности, воспитание личной ответственности по результатам собственной деятельности, регулирование эмоционального состояния участников учебного процесса, мотивация стремления будущих педагогов к получению качественного образования.
| 4. |
Старова Т. В. Проблема підготовки магістрів хімічного напрямку педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Старова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 194-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_33
|
|
|