Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Старова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Циганок Л. П. 
Консервування фосфатів при їх визначенні у вигляді гетерополікомплексів [Електронний ресурс] / Л. П. Циганок, Т. В. Старова, А. Б. Вишнікін, В. Г. Столяренко // Вопросы химии и химической технологии. - 2012. - № 3. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchem_2012_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.462 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Єфімов М. М. 
Організаційно-тактичні особливості допиту підозрюваних під час розслідування кримінальних правопорушень у сфері торгівлі людьми [Електронний ресурс] / М. М. Єфімов, Т. А. Старова // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2019. - № 1. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdduvs_2019_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 460.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Старова Т. В. 
Формування інтелектуально-емоційної культури майбутніх вчителів хімії на заняттях з курсу "екологічна хімія" [Електронний ресурс] / Т. В. Старова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 493-497. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_78
Висвітлено можливість використання дискусії як способу підготовки майбутніх учителів до формування інтелектуально-емоційної культури у школярів. Наведено приклад організації заняття з курсу «Екологічна хімія» для студентів хімічної спеціальності педагогічної освіти. Доведено, що досягнення цілей щодо підготовки майбутніх педагогів до формування освітніх цінностей учнів засобами гармонізації інтелектуального й емоційного чинників відбувається за таких факторів: становлення діяльнісної позиції особи; виховання особистої відповідальності за результати власної діяльності, регулювання емоційного стану учасників навчального процесу, мотивація прагнення майбутніх педагогів до здобуття якісної освіти.Освещена возможность использования дискуссии как способа подготовки будущих учителей к формированию интеллектуально-эмоциональной культуры школьников. Приведен пример организации занятия по курсу «Экологическая химия» для студентов химической специальности педагогического образования. Доказано, что достижение целей относительно подготовки будущих учителей к формированию образовательных ценностей учащихся средствами гармонизации интеллектуального и эмоционального факторов осуществляется при таких условиях: становление деятельной позиции личности, воспитание личной ответственности по результатам собственной деятельности, регулирование эмоционального состояния участников учебного процесса, мотивация стремления будущих педагогов к получению качественного образования.
Попередній перегляд:   Завантажити - 976.08 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Старова Т. В. 
Проблема підготовки магістрів хімічного напрямку педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Старова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 194-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.162 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського