Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (28)Реферативна база даних (25)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сокирко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кемкіна В. І. 
Динаміка функцій організму дорослих сліпих у процесі корекції за допомогою фізичних вправ [Електронний ресурс] / В. І. Кемкіна, О. С. Сокирко, В. В. Кемкін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.039 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сокирко О. С. 
Розвиток пізнавальної діяльності глухих дітей на заняттях з плавання [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, Ф. Ф. Товстоп'ятко // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2012. - № 3. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2012_3_17
Вперше розроблено та науково обгрунтовано експериментальну модель корекційної методики розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей 5 - 6-ти років у процесі навчання плавання, що складається з трьох етапів (пропедевтичний, адаптувально-навчальний, розвивально-тренувальний). Охарактеризовано сутність пізнавальної діяльності дітей 5 - 6-ти років з порушенням слуху (особлива форма прояву почуттєвої, теоретичної та практичної активності дитини дошкільного віку, спрямована на усвідомлення довкілля, зміст і можливості розвитку якої обмежені дефектом сприйняття слухової інформації), її показники (зорово-диференційоване сприйняття, логічно-образне та наочно-дійове мислення, увага, здатність до аналізу й узагальнення, зорова пам'ять, орієнтація у просторі). Визначено критерії оцінювання (самостійність, результативність і правильність виконання дії) і рівні розвитку пізнавальної діяльності (достатній, задовільний, нижче задовільного, низький). Виявлено відмінності розвитку пізнавальної діяльності та фізичного стану глухих дітей 5 - 6-ти років від показників розвитку їх однолітків без порушення слуху. Розроблено принципи та зміст корекційно-розвивальної роботи з розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей у процесі навчання плавання. Уточнено поняття "пізнавальна діяльність". Подальшого розвитку набула теорія та методика корекційної роботи з розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей 5 - 6-ти років. Розкрито теоретичні засади розвитку пізнавальної діяльності глухих дошкільників 5 - 6 років у процесі навчання плавання. Здійснено експериментальне дослідження розвитку пізнавальної діяльності та фізичного стану зазначеної категорії дітей. Викладено експериментальну корекційну методику розвитку пізнавальної діяльності глухих дошкільників 5 - 6 років у процесі навчання плавання та визначено її ефективність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.702 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Клименко В. О. 
Сегментація ринку особистого страхування на сучасному етапі [Електронний ресурс] / В. О. Клименко, О. С. Сокирко // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2012. - № 2. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2012_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сокирко О. С. 
Особливості розвитку пізнавальної сфери в глухих дітей дошкільного віку на заняттях з плавання [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 369-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.851 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сокирко О. С. 
Актуальні проблеми теоретичних аспектів особистого страхування [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2013_4_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.029 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сокирко О. 
Навчання плаванню глухих дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Сокирко // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 4. - С. 201-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_4_64
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сокирко О. 
Німецькі найманці в гетьманському війську доби Хмельниччини [Електронний ресурс] / О. Сокирко // Етнічна історія народів Європи. - 2004. - Вип. 16. - С. 141–147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2004_16_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.251 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сокирко О. С. 
Навчання плавання глухих дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_33
Недостатність у мовній діяльності зменшення обсягу інформації, що одержують глухі внаслідок ураження слуху, позначається на розвитку всіх пізнавальних процесів, і це, зі свого боку, накладає відбиток на розвиток рухового аналізатора й на оволодіння майже всіма видами рухових навичок. Це вимагає здійснення спеціальної корекційно-компенсаторної роботи, спрямованої на вдосконалення їх рухової сфери, яка грунтується на компенсаторних перебудовах усього розвитку глухих дітей. Завдання роботи - формування в глухих дітей уявлення про плавання як різновид фізичної діяльності, основні рухи й способи плавання. Подолання страху перед водним середовищем, спортивною спорудою, незнайомими людьми тощо. Освоєння глухими дітьми водного середовища, ознайомлення з його властивостями та навчання найпростіших рухів та дихання. Методика навчання плавання глухих дітей віком 5 - 6 років передбачає послідовну реалізацію трьох етапів: пропедевтичного, спрямованого на освоєння символічних жестів і невербальних команд, що організують виконання рухових дій глухими дітьми в умовно-водному середовищі; адаптувально-навчального, спрямованого на засвоєння техніки дихання й основних плавальних рухів у водному середовищі та їх виконання за символічно-наочними командами; розвивально-тренувального - з удосконалення координації дихання й плавальних рухів у водному середовищі за символічно-жестовими командами в індивідуальному та груповому виконанні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.691 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Баль-Прилипко Л. 
Оцінка споживчих властивостей харчових продуктів [Електронний ресурс] / Л. Баль-Прилипко, О. Сокирко // Продовольча індустрія АПК. - 2014. - № 2. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piapk_2014_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.579 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Клименко В. О. 
Дослідження характеру функціональних зв’язків між основними інтегральними показниками ринку добровільного особистого страхування в Україні [Електронний ресурс] / В. О. Клименко, О. С. Сокирко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.469 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сокирко О. Г. 
Артилерія козацької держави: створення, розвиток, внутрішня організація (1648–1781 рр.) [Електронний ресурс] / О. Г. Сокирко // Український історичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 35-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UIJ_2012_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 683.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сокирко О. С. 
Корекційна методика розвитку пізнавальної сфери глухих дітей 5–6 років у процесі навчання плавання [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, В. І. Кемкіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 360-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.17 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Баль-Прилипко Л. 
Нормативна база щодо гарантії якості та безпечності вітчизняних м´ясних продуктів [Електронний ресурс] / Л. Баль-Прилипко, Б. Леонова, О. Сокирко // Продовольча індустрія АПК. - 2015. - № 3. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piapk_2015_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 501.957 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Баль-Прилипко Л. В. 
Удосконалення методу очищення стічних вод м’ясопереробного підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Баль-Прилипко, О. П. Сокирко // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2015. - № 4. - С. 41–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2015_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.948 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Сокирко О. С. 
Педагогічні умови розвитку пізнавальной сфери глухих підлітків у процесі навчання плавання [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, Ю. І. Дуднік, Т. В. Напалкова, О. В. Мілкіна, С. О. Мотус // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 44. - С. 277-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_44_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.709 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Баль-Прилипко Л. В. 
Розроблення технічних умов на твердий відхід очищення стічних вод миронівського м’ясопереробного заводу "Легко" [Електронний ресурс] / Л. В. Баль-Прилипко, О. П. Сокирко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Ветеринарна медицина, якість і безпека продукції тваринництва. - 2015. - Вип. 221. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_vet_2015_221_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.519 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сокирко О. С. 
Дослідження особливостей розвитку пізнавальної сфери і фізичного стану глухих дітей [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, В. І. Кемкіна // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 336-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__105
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.547 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Сокирко О. 
Гетьманські "німці": війська іноземного автораменту другої половини XVII - початку XVIII ст. [Електронний ресурс] / О. Сокирко // Україна в Центрально-Східній Європі. - 2011. - Вип. 11. - С. 246-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ucse_2011_11_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.655 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Сокирко О. С. 
Педагогічні умови корекції рухової сфери дорослих сліпих засобами ігрової діяльності [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, В. І. Кемкіна // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 3(2). - С. 309-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_3(2)__95
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.478 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Сокирко О. 
Мобілізаційні можливості гетьманського війська у війні за "польську спадщину" 1733-1735 рр. [Електронний ресурс] / О. Сокирко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2010. - Вип. 101. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2010_101_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.886 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського