Пошуковий запит: (<.>A=Середа І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 65
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Середа І. І. Урожайність та економічна ефективність вирощування пшениці озимої по непарових попередниках [Електронний ресурс] / І. І. Середа // Бюлетень Інституту сільського господарства степової зони НААН України. - 2012. - № 3. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bisg_2012_3_30
|
2. |
Середа І. О. Вплив засобів фізичного виховання на формування професійних якостей студентів-географів [Електронний ресурс] / І. О. Середа // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 237-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_60 Одним з ефективних засобів підвищення працездатності, формування високого рівня здоров'я, фізичної підготовленості, розвитку професійно важливих якостей у навчальному процесі студентів є їх залучення до фізкультури та спорту з урахуванням особливостей професійної діяльності - професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Це стосується й майбутніх учителів-географів. Мета роботи - аналіз у літературних джерелах професійно важливих якостей та здібностей студентів-географів, які потрібно розвивати під час навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі, у тому числі й на заняттях із фізичного виховання. Відповідно до виявлених професійних якостей та специфіки роботи географа підібрано засоби ППФП для їх ефективного розвитку.
|
3. |
Грицина Н. І. Bизначення параметрів конуса, на поверхні якого є криві із заданими характеристиками [Електронний ресурс] / Н. І. Грицина, І. В. Середа // Сучасні проблеми моделювання. - 2014. - Вип. 2. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cpm_2014_2_7
|
4. |
Середа І. Аналіз навчального заняття як метод контролю за рівнем сформованості здоров’язбережувальної компетентності студентів відділення "Початкова освіта” в процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / І. Середа // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_18 Подано та обгрунтовано схему валеологічного аналізу заняття з позиції збереження здоров’я студентів у ВНЗ. Запропоновано схему на основі розробок Ю. В. Півненко, адаптовану до процесу фізичного виховання для студентів відділення “Початкова освіта”. Здійснено валеологічний аналіз та самоаналіз заняття і уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу у школі, за основними напрямками, що відповідають складовим здоров’я. Визначено показники оцінювання збереження та формування соціального і духовного здоров’я студентів, зокрема: рівень розвитку та прояву на занятті комунікативних навичок для успішної соціальної адаптації; навички самоосвіти та самоудосконалення (самооцінки та самокритики); ініціативу студентів; використання технологій толерантного спілкування; виявлення творчого потенціалу студентів та забезпечення умов для його реалізації в процесі фізичного виховання. Виокремлено компоненти збереження та формування фізичного, психічного, соціального та духовного здоров’я учнів. Представлена схема валеологического анализа занятия в ВУЗ. Предложена схема на основе разработок Ю. В. Пивненко, адаптированная к процессу физического воспитания студентов отделения "Начальное образование". Осуществлен валеологический анализ и самоанализ занятия и урока как основной формы организации учебно-воспитательного процесса в школе по основным направлениям, соответствующим компонентам здоровья. Определены показатели оценки сохранения и формирования социального и духовного здоровья студентов, в частности: уровни развития и проявления коммуникативных навыков для успешной социальной адаптации; навыки самообразования и самосовершенствования (самооценки и самокритики); инициатива студентов; использование технологий толерантного общения; выявление творческого потенциала студентов и обеспечение условий для его реализации в процессе физического воспитания. Выделены компоненты сохранения и формирования физического, психического, социального и духовного здоровья учащихся. The paper presents and justifies valeological analysis of classes by position the health of students in high school. This scheme is proposed on the basis of developments Pivnenko Y. and adapted to the process of physical education students branch of the “Primary education”. It will allow valeological analysis and introspection classes and lessons for the future and as the main form of organization of the educational process at school, for the main areas that correspond the components of health.
|
5. |
Середа І. І. Особливості технології вирощування пшениці озимої по непарових попередниках в умовах північного Степу України [Електронний ресурс] / І. І. Середа // Бюлетень Інституту сільського господарства степової зони. - 2011. - № 1. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bisg_2011_1_24
|
6. |
Середа І .І. Площа листкової поверхні та фотосинтетичний потенціал рослин пшениці озимої залежно від умов вирощування [Електронний ресурс] / І .І. Середа // Бюлетень Інституту зернового господарства. - 2011. - № 40. - С. 144-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bisg_2011_40_36
|
7. |
Солодушко М. М. Запаси продуктивної вологи в грунті після відновлення весняної вегетації та урожайність озимої пшениці залежно від умов вирощування [Електронний ресурс] / М. М. Солодушко, В. Я. Петрушак, А. В. Гладка, І. І. Середа // Бюлетень Інституту зернового господарства. - 2010. - № 38. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bisg_2010_38_8
|
8. |
Середа І. І. Вплив попередників і мінеральних добрив на вміст вологи в ґрунті та продуктивність озимої пшениці [Електронний ресурс] / І. І. Середа // Бюлетень Інституту зернового господарства. - 2010. - № 39. - С. 156-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bisg_2010_39_43
|
9. |
Середа І. О. Дослідження проблеми розвитку творчих здібностей майбутніх вчителів географії в процесі фізичного виховання у ВНЗ [Електронний ресурс] / І. О. Середа // Теорія та методика фізичного виховання. - 2012. - № 11. - С. 18, 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2012_11_5
|
10. |
Семенова О. М. Резерви підвищення рентабельності підприємства на основі факторного моделювання [Електронний ресурс] / О. М. Семенова, І. В. Середа // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_1_26
|
11. |
Середа І. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського як засіб активізації самовиховання студентів [Електронний ресурс] / І. Середа // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 277-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__70
|
12. |
Халік С. В. Аналіз стану травматизму у військово-морських силах Збройних Сил України протягом 2007-2009 років [Електронний ресурс] / С. В. Халік, І. А. Данилмук, В. П. Тибінь, A. М. Галушка, І. К. Середа // Проблеми військової охорони здоров'я. - 2011. - Вип. 29. - С. 281-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prvozd_2011_29_44
|
13. |
Швець А. В. Підвищення надійності професійної діяльності корабельних спеціалістів військово-морських сил Збройних Сил України із використанням засобів психофізіологічного тренажу [Електронний ресурс] / А. В. Швець, Д. Б. Апашанський, A. M. Галушка, І. К. Середа, Г. В. Іванцова, В. І. Єщенко // Проблеми військової охорони здоров'я. - 2011. - Вип. 30. - С. 388-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prvozd_2011_30_59
|
14. |
Середа І. О. Викладання дисципліни "Фізичне виховання" для студентів географічного факультету в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу [Електронний ресурс] / І. О. Середа // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 34. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_34_53
|
15. |
Середа І. Педагогічні умови використання тай-бо аеробіки в процесі фізичного виховання студентів факультету іноземних мов тернопільського національного педагогічного університету ім.В.Гнатюка [Електронний ресурс] / І. Середа // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 1. - С. 245-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_1_62
|
16. |
Бадюк М. І. Оптимізація медичної допомоги у військових підрозділах і частинах тактичного рівня Збройних Сил України в сучасних умовах [Електронний ресурс] / М. І. Бадюк, І. К. Середа, О. О. Микита, Д. В. Ковида, Б. Б. Жупан // Україна. Здоров'я нації. - 2016. - № 4(1). - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2016_4(1)__4
|
17. |
Галушка А. М. Концепція прогнозування й оцінки медичних наслідків землетрусів [Електронний ресурс] / А. М. Галушка, І. Ф. Маркович, І. К. Середа, С. Л. Борисова // Військова медицина України. - 2008. - Т. 8, № 4. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmuk_2008_8_4_4
|
18. |
Середа І. Стан підготовки майбутніх філологів-магістрів у контексті технологічного підходу [Електронний ресурс] / І. Середа // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 7. - С. 143-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_7_17
|
19. |
Бадюк М. І. Аналіз роботи медичної служби щодо пріоритетних напрямків розробки та впровадження стандартів медичного забезпечення збройних сил України на особливий період [Електронний ресурс] / М. І. Бадюк, А. В. Швець, І. К. Середа, Д. В. Ковида, О. О. Микита, А. М. Губар // Проблеми військової охорони здоров'я. - 2016. - Вип. 45(1). - С. 9-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prvozd_2016_45(1)__3
|
20. |
Середа І. В. Технологічний підхід у підготовці майбутнього педагога корекційної освіти [Електронний ресурс] / І. В. Середа // Молодий вчений. - 2017. - № 1. - С. 503-506. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_1_120
|
| |