Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (4)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Саннікова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Саннікова О. П. 
Багатовимірна концепція особистості [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова // Проблеми сучасної психології. - 2013. - № 1. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2013_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.251 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Саннікова О. П. 
Конгруентність як інтегральна властивість особистості психолога [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова // Проблеми сучасної психології. - 2012. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2012_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.555 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Саннікова О. П. 
Діагностика асертивності: результати апробації методики "ТОКАС" [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова, О. І. Санніков, Н. М. Подоляк // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.787 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Саннікова О. П. 
Комунікативна креативність інтерналів і екстерналів: порівняльна характеристика [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова, І. А. Страцинська // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_44
Розглянуто сутність поняття «локус-контроль». Виділено інтернальний та екстернальний типи локус-контролю. Зазначено, що локус-контроль має безпосередній вплив на конструктивність соціальної поведінки та може визначати специфіку комунікативних якостей особистості. Наведено результати теоретико-емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення індивідуальної міри вираженості комунікативної креативності. Обгрунтовано вісім параметрів, що складають структуру комунікативної креативності. Вміщено характеристики представників інфернальної та екстернальної стратегії. Доведено системотвірну функцію локусу контролю відносно показників комунікативної креативності. Рассмотрена сущность понятия «локус-контроль». Выделены интернальный и экстернальный типы локус-контроля. Отмечено, что локус-контроль имеет непосредственное влияние на конструктивность социального поведения и может определять специфику коммуникативных качеств личности. Представлены результаты теоретико-эмпирического исследования, направленного на изучение индивидуальной степени выраженности коммуникативной креативности. Обоснованы восемь параметров, составляющих структуру коммуникативной креативности. Даны характеристики представителей инфернальной и экстернальной стратегии. Доказана системообразующая функция локуса контроля относительно показателей коммуникативной креативности.The essence of the concept of «locus of control». Allocated internalising externalities and type of locus of control. Noted that the locus of control has a direct impact on the constructive social behavior and can determine the specifics of communicative abilities. Presented results of theoretical and empirical research aimed at studying the individual degree of communicative creativity. Reasonably eight parameters constituting the structure of communicative creativity. Placed characteristics and representatives infernal externalities strategy. Proven backbone function of locus of control with respect to indicators of communicative creativity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 548.189 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Саннікова О. П. 
Макроструктура особистості: психологічний опис [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_7_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 443.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Саннікова О. П. 
Співвідношення показників схильності до авантюризму та асертивності [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова, Н. І. Меленчук // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_7_17
Увага зосереджена на теоретичних і емпіричних дослідженнях відмінностей у проявах асертивності у осіб, схильних і не схильних до авантюризму. Розкрито семантичну сутність концепту «авантюризм» у співвідношенні з такими категоріями, як «авантюра», «пригода», «пристрасть». Психологічний феномен - схильність особистості до авантюризму - розглянуто в контексті отримання необхідного результату діяльності з меншими витратами зусиль і часу. Теоретично встановлено, що схильність до авантюризму - це спосіб мислення, поведінки, діяльності, який характеризуються ризикованими, вільними від будь-яких вимог діями заради досягнення легкого успіху без урахування конкретної ситуації. Описано методику проведення емпіричного дослідження показників схильності до авантюризму і асертивності, в якому взяли участь 70 слухачів факультету післядипломної освіти Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Отримані в ході кореляційного аналізу показники досліджуваних явищ, представлено в двох таблицях та у вигляді графіка профілів асертивності груп особистостей, схильних і не схильних до авантюризму. Складено психологічні характеристики («психологічні портрети») авантюрних і не авантюрних особистостей. Результати якісного аналізу засвідчили, що авантюрним особистостям властиві самоповага, віра в себе, відкритість, незалежність, самостійність, спонтанність, сміливість, схильність до ризику та наполегливість у досягненні мети. Встановлено, що асертивні люди більшою мірою схильні до авантюризму.Внимание сосредоточено на теоретических и эмпирических исследованиях различий в проявлениях ассертивности у лиц, склонных и не склонных к авантюризму. Раскрыта семантическая сущность концепта «авантюризм» в соотношении с такими категориями, как «авантюра», «приключение», «страсть». Психологический феномен – склонность личности к авантюризму – рассмотрен в контексте получения необходимого результата деятельности с меньшими затратами усилий и времени. Теоретически установлено, что предрасположенность к авантюризму – это способ мышления, поведения, деятельности, который характеризуется рискованными, свободными от любых требований действиями ради достижения легкого успеха без учета конкретной ситуации. Описана методика проведения эмпирического исследования показателей склонности к авантюризму и ассертивности, в котором приняли участи 70 слушателей факультета последипломного образования Южноукраинского национального педагогического университета им. К. Д. Ушинского. Полученные в ходе корреляционного анализа показатели изучаемых явлений, представлены в двух таблицах и в виде графика профилей ассертивности групп личностей, склонных и не склонных к авантюризму. Составлены психологические характеристики («психологические портреты») авантюрных и не авантюрных личностей. Результаты качественного анализа засвидетельствовали, что авантюрным личностям присущи самоуважение, вера в себя, открытость, независимость, самостоятельность, спонтанность, смелость, склонность к риску и настойчивость в достижении цели. Установлено, что ассертивные люди в большей степени склонны к авантюризму.The article examines the results of theoretical and empirical research of differences in the manifestations of assertiveness of people inclined and not inclined to adventurism. It is theoretically identified that predisposition to adventurism is a way of thinking, behavior, activity that are characterized by risky acts for achieving easy success. Psychological characteristic features (psychological portraits) of adventurous and unadventurous individuals were detected. The results of the quality analysis showed that such features as self-esteem, belief in oneself, independence, spontaneity, courage, predisposition to risk are typical for adventurous people. It is also defined that assertive people are more inclined to adventurism.
Попередній перегляд:   Завантажити - 813.196 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Саннікова О. П. 
Континуально-ієрархічна модель емоційності [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_10
Запропоновано континуально-ієрархічну модель емоційності на основі структури особистості, котра розглядається як макросистема, що складається з різнорівневих підсистем, які мають специфічні характеристики. Виділено формально-динамічний, змістовно-особистісний, соціально-імперативний рівні. Наведено схему структури емоційності в контексті макроструктури особистості (з позицій континуально-ієрархічного підходу). У макроструктурі емоційності виділено цілий комплекс властивостей, що охоплює формально-динамічний, змістово-особистісний та соціально-імперативний (нормативний) рівні емоційності. З'ясовано, що вирізнення окремих підсистем засновано на диференціації, проте їх взаємодія через суміжні зони можлива тільки на засадах інтеграції. Континуально-ієрархічну структуру особистості подано на основі системного підходу як багаторівневу і полімодальну систему, як сукупність компонентів, котрі співдіють між собою, що забезпечує її цілісність.Предложена континуально-иерархическая модель эмоциональности на основе структуры личности, которая рассматривается как макросистема, состоит из разноуровневых подсистем, имеющих специфические характеристики. Выделены формально-динамический, содержательно-личностный, социально-императивный уровни. Приведена схема структуры эмоциональности в контексте макроструктуры личности (с позиций континуально-иерархического подхода). В макроструктуре эмоциональности выделен целый комплекс свойств, охватывающий формально-динамический, содержательно-личностный и социально-императивный (нормативный) уровни эмоциональности. Выяснено, что выделены отдельные подсистемы на основе дифференциации, однако их взаимодействие через смежные зоны возможно только на основе интеграции. Континуально-иерархическая структура личности представлена на основе системного подхода как многоуровневая и полимодальная система, как совокупность компонентов, взаимодействующих между собой, что обеспечивает ее целостность.It’s proposed continuous-hierarchical model of emotion based on the structure of personality, which is regarded as the macrosystem, consists of multi-level subsystems and having specific characteristics. It’s marked the formal dynamic, meaningful and personal, social and mandatory levels. It’s shows a diagram of the structure of emotion in the context of the macrostructure of the person (from the standpoint of continuum-hierarchical approach). In macrostructure emotion highlighted a set of properties, covers formal dynamic, meaningful and personal and social imperative (normative) levels of emotionality. Found that allocated separate subsystem on the basis of differentiation, but their interaction through the adjacent zone is possible only on the basis of integration. Continuous-hierarchical structure of personality is presented in a systematic manner as a multilevel and multimodal system as a set of components that interact with each other, which ensures its integrity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 452.174 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Саннікова О. П. 
Співвідношення показників конфліктності та агресивності [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова, Т. Ю. Ульянова // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_11
Розкрито тенденції визначення конфлікту у сучасній вітчизняній психології та їх роль в житті суспільства та окремої людини. Висвітлено основні напрямки визначення конфліктності та чинників її формування в структурі особистості. Розглянуто агресивність як один із чинників конфліктності та властивість особистості. Зосереджено увагу на відмінності агресії як типу поведінки та агресивності як риси особистості. Досліджено специфіку співвідношення показників конфліктності та агресивності осіб. Подано таблиці результатів емпіричного дослідження рівнів конфліктності та показників агресивності у осіб. З’ясовано, що особам з високим рівнем конфліктності властивий середній рівень агресивної реакції осіб, а особам з низьким рівнем конфліктності – низький. Охарактеризовано типи поведінки осіб з різними рівнями конфліктності з оточуючими.Раскрыты тенденции определения конфликта в современной отечественной психологии и их роль в жизни общества и отдельного человека. Освещены основные направления определения конфликтности и факторов ее формирования в структуре личности. Рассмотрена агрессивность как один из факторов конфликтности и как свойство личности. Сосредоточено внимание на различиях агрессии как типа поведения и агрессивности как черты личности. Исследована специфика соотношения показателей конфликтности и агрессивности человека. Представлены таблицы результатов эмпирического исследования уровней конфликтности и показателей агрессивности у лиц. Выяснено, что лицам с высоким уровнем конфликтности присущий средний уровень агрессивной реакции лиц, а лицам с низким уровнем конфликтности – низкий. Охарактеризованы типы поведения лиц с различными уровнями конфликтности с окружающими.Disclosed are trends of definition reveals of conflict in contemporary psychology and their role in society and the individual. Elucidated are the basic areas of conflicts determining and the factors of formation of the structure of personality. Considered is the aggression as one of the factors of conflict and individual property. Emphasized is on the differences of aggression as a type of behavior and aggressiveness as personality traits. Investigated is the specificity ratio conflict and aggressive people. Posted are the tables of the results of empirical studies of conflict and performance levels of aggression in people. It has been found that individuals with high levels of conflict inherent in the average level of aggressive reaction people and people with low levels of conflict – low. Characterized are the types of persons with different levels of conflict with others.
Попередній перегляд:   Завантажити - 989.971 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Саннікова О. П. 
Схильність особистості до психологічного подолання суб'єктивно складних ситуацій [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова // Наука і освіта. - 2014. - № 9. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_9_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.926 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Саннікова О. П. 
Особистісне зростання з позицій континуально-ієрархічного підходу [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова // Наука і освіта. - 2014. - № 11. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_11_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Саннікова О. П. 
Індивідуальна специфіка психологічної проникливості інтерналів та екстерналів [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова, І. А. Страцинська // Наука і освіта. - 2015. - № 11-12. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_11-12_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.221 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Саннікова О. П. 
Переживання кризи: диференциально-психологічний аналіз [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова // Наука і освіта. - 2015. - № 10. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_10_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.089 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Саннікова О. П. 
Психодіагностична методика "індивідуальна композиція показників самоприйняття": перевірка теоретичного конструкту [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова, І. О. Гордієнко // Проблеми сучасної психології. - 2018. - № 1. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2018_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.441 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Саннікова О. 
Суб’єктивні уявлення про особливості розпізнання емоційного світу іншої людини [Електронний ресурс] / О. Саннікова, Ж. Чжун // Наука і освіта. - 2018. - № 9-10. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_9-10_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 832.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Саннікова О. 
Авантюрність і ризик у структурі прийняття рішень [Електронний ресурс] / О. Саннікова, О. Санніков // Наука і освіта. - 2018. - № 9-10. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_9-10_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 769.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Саннікова О. 
Презентація інструменту оцінки схильності особистості до переживання самотності [Електронний ресурс] / О. Саннікова, В. Бєдан, Л. Гусак // Наука і освіта. - 2018. - № 5-6. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_5-6_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 823.359 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Саннікова О. П. 
Тест-опитувальник схильності до авантюрності (АВАНТ-1): результати апробації [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова, О. І. Санніков, Н. І. Меленчук // Проблеми сучасної психології. - 2016. - № 1. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2016_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.732 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Саннікова О. П. 
Психологічна проникливість як інструмент осягнення сутності іншої людини [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова // Проблеми сучасної психології. - 2016. - № 2. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2016_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.343 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Саннікова О. П. 
Схильність до самозмінювання як ресурс авантюрності [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова, Н. І. Меленчук // Психологічний часопис. - 2019. - Т. 5, № 9. - С. 75-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_5_9_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.102 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Саннікова О. П. 
Психологічний ресурс толерантності: самоприйняття та його функції [Електронний ресурс] / О. П. Саннікова, І. О. Гордієнко // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2019. - Вип. 9. - С. 107-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2019_9_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.67 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського