Пошуковий запит: (<.>A=Садова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Садова І. І. Арт-терапія як сучасний метод у системі соціальної роботи педагога з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / І. І. Садова // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 197-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2012_3_26
|
2. |
Садова І. Особистісно орієнтований підхід до професійної підготовки сучасного вчителя в умовах модернізації кредитно-модульної системи навчання [Електронний ресурс] / І. Садова // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_11 Досліджено особистісно орієнтований підхід у підготовці вчителя початкової школи як чинник удосконалення кредитно-модульної системи навчання. Визначено вплив особистісно орієнтованих технологій на розвиток потенціалу студента під час вивчення дисципліни “Теорія виховання”. Деталізовано методологічні аспекти педагогічних технологій, наведено проблемно-пошукові та творчі методи організації навчальної взаємодії викладача та студента.Исследованы личностно ориентированный подход в подготовке учителя начальной школы как фактор совершенствования кредитно-модульной системы обучения. Определено влияние личностно ориентированных технологий на развитие потенциала студента при изучении дисциплины "Теория воспитания". Рассмотрены методологические аспекты педагогических инноваций, проблемно-поисковые и творческие методы организации учебного взаимодействия преподавателя и студента.Studied personality oriented approach in training primary school teachers as a factor in improving the credit-module system. The influence of personality oriented technologies on the development potential of students in the study of discipline "Theory of education". Posted in the center of the problem-search technology and creative methods of learning teacher and student interaction.
|
3. |
Садова І. І. Педагогічний вплив у структурі суб’єкт-суб’єктних відносин учителя і учнів [Електронний ресурс] / І. І. Садова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 15. - С. 268-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_15_52
|
4. |
Садова І. І. Ідея народності у педагогічній концепції Костянтина Ушинського [Електронний ресурс] / І. І. Садова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_23
|
5. |
Садова І. І. Використання арт-терапевтичних технологій корекції здоров’я у роботі з учнями початкової школи [Електронний ресурс] / І. І. Садова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 309-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_57
|
6. |
Садова І. Засоби формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / І. Садова // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_22 Проаналізовано основні засоби формування індивідуального стилю професійної діяльності у майбутніх вчителів початкових класів та розкрито психологічні умови корекції індивідуального стилю педагога відповідно до вимог ефективної професійно-педагогічної взаємодії. Підсумовано, з позицій особистісного підходу індивідуальний стиль педагогічної діяльності визначено як сукупність стабільних у часі, індивідуально своєрідних способів та прийомів психолого-педагогічної взаємодії, які обумовлено мотиваційно-ціннісними диспозиціями педагога.
|
7. |
Садова І. Проблеми удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя у педагогічній теорії [Електронний ресурс] / І. Садова // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_18 Здійснено аналіз поняття “професійна підготовка майбутнього вчителя”, описано її структуру, розкрито складові змісту професійної підготовки та її мету. Проаналізовано погляди науковців щодо удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів, визначено подальші перспективи вивчення досліджуваної проблеми. Встановлено, що професійна підготовка майбутнього вчителя до організації навчального процесу спеціально не виділяється в структурі його професійно-педагогічної підготовки, а тому вимагає спеціальної розробки. Зазначено, що професійна підготовка повинна ґрунтуватися на етико-гуманістичних законах і принципах.
|
8. |
Садова І. Проблеми та перспективи впровадження інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. Садова // Молодь і ринок. - 2015. - № 9. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_9_18
|
9. |
Садова І. Впровадження розвивальних технологій навчання у вищій педагогічній школі [Електронний ресурс] / І. Садова, О. Барна // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 8. - С. 275-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_8_44
|
10. |
Садова І. Особливості навчання дітей з порушеннями зору в умовах початкової школи [Електронний ресурс] / І. Садова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 10. - С. 265-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_10_44
|
11. |
Садова І. Казкотерапія – сучасний метод роботи з дітьми, які мають особливі потреби [Електронний ресурс] / І. Садова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 11. - С. 293-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_11_43
|
12. |
Садова І. Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / І. Садова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 14. - С. 313-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_14_45
|
13. |
Садова І. Арт-терапія як ефективна технологія соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в сучасних умовах [Електронний ресурс] / І. Садова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 1. - С. 270-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_1_27
|
14. |
Садова І. Професійна підготовка майбутніх учителів до розв’язування складних педагогічних ситуацій [Електронний ресурс] / І. Садова // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_3_15 Проаналізовано сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійного вирішення складних педагогічних ситуацій. Визначено критерії формування умінь розв’язувати педагогічні задачі та їх показники. Досліджено особливості комунікативної підготовки майбутніх педагогів у контексті розв’язування педагогічних ситуацій. Зроблено висновок, що основний ефект такого навчання виражається у формуванні особистісного ставлення молодих учителів до тих чи інших психолого-педагогічних ідей; зростанні рівня систематичності й осмислення психолого-педагогічних знань, у розвитку в майбутніх вчителів прагнення та навичок. Проанализированы современные тенденции подготовки будущих учителей начальных классов к профессиональному решению сложных педагогических ситуаций. Определены критерии формирования умений решать педагогические задачи и их показатели. Исследованы особенности коммуникативной подготовки будущих педагогов в контексте решения педагогических ситуаций. Сделан вывод, что основной эффект такого обучения выражается в формировании личностного отношения молодых учителей к тем или иным психолого-педагогическим идеям, росте уровня систематичности и осмысления психолого-педагогический знаний, в развитии у будущих учителей стремлений и навыков. Analyzed modern trends of training primary school teachers to professional solving difficult teaching situations. Defined criteria for the formation pedagogical skills to solve problems and their indicators. The features of communicative training of future teachers in the context of solving pedagogical situations. Inferred that the main effect of such training resulting in the formation of personal attitudes of young teachers to some psychological and educational iduyam; increase in the level of systematic thinking and psycho-pedagogical knowledge in the development of future teachers' aspirations and skills.
|
15. |
Садова І. Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасної початкової школи [Електронний ресурс] / І. Садова // Молодь і ринок. - 2017. - № 8. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_8_22
|
16. |
Скотна Н. Соціально-психологічна допомога дітям вимушених переселенців засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / Н. Скотна, М. Пантюк, Т. Пантюк, І. Садова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2017. - Вип. 17. - С. 321-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2017_17_46
|
17. |
Садова І. Переробники молока готові давати кооперативам обладнання в оренду [Електронний ресурс] / І. Садова // Тваринництво України. - 2018. - № 2-3. - С. 24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TvUkr_2018_2-3_8
|
18. |
Садова І. І. Інклюзивна освіта в Україні: сучасний стан і перспективи [Електронний ресурс] / І. І. Садова // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2019. - № 17. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2019_17_25
|
19. |
Садова І. Причини виникнення труднощів у навчанні молодших школярів [Електронний ресурс] / І. Садова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(2). - С. 261-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(2)__49
|
20. |
Садова І. Виявлення порушення письма в учнів початкової школи [Електронний ресурс] / І. Садова, Н. Мураль // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 22(2). - С. 317-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_22(2)__57
|
| |