Пошуковий запит: (<.>A=Рябовол Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Рябовол Т. А. Дослідження спрямованості співчуття та співпереживання у молодших школярів із девіантною поведінкою [Електронний ресурс] / Т. А. Рябовол // Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. - 2012. - Т. 24, ч. 5. - С. 170-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pzpp_2012_24_5_21
|
2. |
Баглюк Г. А. Исследование деформированного состояния пористых заготовок после равноканального углового прессования [Електронний ресурс] / Г. А. Баглюк, Л. А. Рябичева, Т. А. Рябовол, В. С. Курихин // Физика и техника высоких давлений. - 2011. - Т. 21, № 4. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhTVD_2011_21_4_11 Приведены результаты экспериментального исследования равноканального углового прессования спеченных пористых заготовок из порошка меди ПМС-1. С применением прямых и косвенных экспериментальных методов (координатных сеток и оценки твердости) изучены форма очага деформации, распределение плотности и накопленной деформации по продольному сечению образцов. Показана существенная неравномерность распределения плотности и накопленной деформации по сечению образцов, что проявляется в наличии повышенных значений твердости в зоне очага деформации и соответственно их пониженных значений в застойной и концевой зонах.
|
3. |
Рябовол Т. А. Окремі аспекти соціально-психологічної корекції особистості молодших школярів з викривленнями у розвитку емпатії [Електронний ресурс] / Т. А. Рябовол // Молодий вчений. - 2014. - № 2(05). - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_2(05)__30
|
4. |
Максим О. В. Психологічні механізми адаптації дезадаптованих молодших школярів [Електронний ресурс] / О. В. Максим, Т. А. Рябовол // Молодий вчений. - 2013. - № 1(01). - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2013_1(01)__16
|
5. |
Рябовол Т. А. Соціально-психологічні чинники розвитку емпатії у молодших школярів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. А. Рябовол // Молодий вчений. - 2014. - № 3(06). - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_3(06)__26
|
6. |
Максим О. В. Використання казкотерапії в роботі з соціально дезадаптованими школярами [Електронний ресурс] / О. В. Максим, Т. А. Рябовол // Молодий вчений. - 2014. - № 12(2). - С. 260-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_12(2)__65
|
7. |
Максим О. В. Висвітлення проблем соціальної дезадаптації у дослідженнях вітчизняних та іноземних психологів [Електронний ресурс] / О. В. Максим, Т. А. Рябовол // Молодий вчений. - 2015. - № 4(3). - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_4(3)__25
|
8. |
Максим О. В. Особливості прогностичних умінь та ціннісних орієнтацій у контексті очікувань від майбутнього у підлітків з девіантною поведінкою [Електронний ресурс] / О. В. Максим, Т. А. Рябовол // Молодий вчений. - 2020. - № 9(2). - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_9(2)__8
|
9. |
Максим О. В. Усвідомлення часової перспективи – умова становлення ціннісних орієнтацій особистості [Електронний ресурс] / О. В. Максим, Т. А. Рябовол // Молодий вчений. - 2021. - № 5(2). - С. 282-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2021_5(2)__26
|