Пошуковий запит: (<.>A=Рославець Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Арцишевський P. А. Найважливіша праця вихователя [Електронний ресурс] / P. А. Арцишевський, Р. М. Рославець // Педагогічний пошук. - 2013. - № 4. - С. 3-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2013_4_3
|
2. |
Орлова С. Сленг як варіант соціальних діалектів [Електронний ресурс] / С. Орлова, Р. Рославець // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2013. - № 18. - С. 201-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2013_18_50
|
3. |
Рославець Р. Професійна компетентність учителя початкових класів – запорука розвитку здібностей і обдарувань учня [Електронний ресурс] / Р. Рославець, В. Матіяш // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2018. - Вип. 58. - С. 226-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2018_58_29
|
4. |
Матіяш В. В. Педагогічно-краєзнавча модель підготовки фахівця: сучасні аспекти [Електронний ресурс] / В. В. Матіяш, Р. М. Рославець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 1. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_1_24
|
5. |
Пріма Р. До питання формування екологічної компетентності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Р. Пріма, Р. Рославець, С. Орлова // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 1. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_1_18
|
6. |
Пріма Р. Формування світосприйняття в дітей 5-8 років: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / Р. Пріма, Д. Пріма, К. Десятник, Н. Ольхова, Р. Рославець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 9. - С. 396-404. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_9_39
|
7. |
Рославець Р. Роль спостережень у творчому розвитку молодших школярів [Електронний ресурс] / Р. Рославець // Acta paedagogika volynieses. - 2021. - Вип. 2. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2021_2_15
|
8. |
Рославець Р. Предметна природнича компетентність – одна з головних рис професійності вчителя [Електронний ресурс] / Р. Рославець, С. Орлова // Acta paedagogika volynieses. - 2021. - Вип. 3. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2021_3_24
|
9. |
Ольхова Н. Психолого-педагогічні основи диференційованого підходу навчання у новій українській школі [Електронний ресурс] / Н. Ольхова, Р. Рославець, С. Орлова // Acta paedagogika volynieses. - 2022. - Вип. 2. - С. 116-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2022_2_18
|
10. |
Пріма Р. Гурткова робота – простір здоров’язбережувальної творчої діяльності [Електронний ресурс] / Р. Пріма, Д. Пріма, К. Десятник, Р. Рославець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 6. - С. 200-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_6_22
|
11. |
Пріма Р. М. Проблема аксіологізації професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи в наукових студіях [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Д. А. Пріма, Р. М. Рославець // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 207. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_207_9
|