Пошуковий запит: (<.>A=Робул Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Робул Ю. В. Холістична концепція ефективності маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__18
|
2. |
Робул Ю. В. Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 6.1-1. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_6
|
3. |
Робул Ю. В. Маркетинг, добробут, доступ до технологій та розвиток соціо-економічних систем [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Інтелект XXI. - 2019. - № 6(1). - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_6(1)__31
|
4. |
Селезньова О. О. Розвиток інструментарію маркетингових комунікацій в контексті розширення послуг підприємств сфери реклами [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова, Ю. В. Робул, В. В. Шмагіна // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. - 2019. - Т. 18, вип. 3. - С. 53-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rectpu_2019_18_3_6
|
5. |
Робул Ю. В. Ефективність маркетингової політики у контексті маркетингу відносин і логіки мережевої взаємодії [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 48(1). - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_48(1)__28
|
6. |
Робул Ю. В. Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2020. - Вип. 41. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2020_41_4
|
7. |
Робул Ю. В. Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціотехнологічній системі [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 40. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_40_7
|
8. |
Робул Ю. В. Розвиток теоретичного підґрунтя цифрового маркетингу з урахуванням особливостей формування споживчої цінності у ньому [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2020. - Т. 31(70), № 1. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2020_31(70)_1_14
|
9. |
Робул Ю. В. Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Проблеми системного підходу в економіці. - 2020. - Вип. 1(1). - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2020_1(1)__10
|
10. |
Робул Ю. В. Динаміка розвитку маркетингових систем, розвиток інновацій і завдання маркетингової політики [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Підприємництво та інновації. - 2019. - Вип. 9. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2019_9_8
|
11. |
Робул Ю. В. Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Економічні інновації. - 2020. - Т. 22, Вип. 2. - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2020_22_2_12
|
12. |
Робул Ю. В. Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації економіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 3. - С. 72-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2021_5_3_10
|
13. |
Робул Ю. В. Нетехнологічні чинники розвитку цифрових маркетингових систем на рівні національної економіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Проблеми системного підходу в економіці. - 2020. - Вип. 3(1). - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2020_3(1)__11
|
14. |
Робул Ю. В. Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2021. - № 3-4. - С. 54-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2021_3-4_6
|
15. |
Робул Ю. В. Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2020. - Т. 25, Вип. 1. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2020_25_1_15
|