Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Робул Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Робул Ю. В. 
Холістична концепція ефективності маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.392 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Робул Ю. В. 
Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 6.1-1. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Робул Ю. В. 
Маркетинг, добробут, доступ до технологій та розвиток соціо-економічних систем [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Інтелект XXI. - 2019. - № 6(1). - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_6(1)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Селезньова О. О. 
Розвиток інструментарію маркетингових комунікацій в контексті розширення послуг підприємств сфери реклами [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова, Ю. В. Робул, В. В. Шмагіна // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. - 2019. - Т. 18, вип. 3. - С. 53-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rectpu_2019_18_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 819.337 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Робул Ю. В. 
Ефективність маркетингової політики у контексті маркетингу відносин і логіки мережевої взаємодії [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 48(1). - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_48(1)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.639 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Робул Ю. В. 
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2020. - Вип. 41. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2020_41_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 551.511 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Робул Ю. В. 
Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціотехнологічній системі [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 40. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_40_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.887 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Робул Ю. В. 
Розвиток теоретичного підґрунтя цифрового маркетингу з урахуванням особливостей формування споживчої цінності у ньому [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2020. - Т. 31(70), № 1. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2020_31(70)_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.668 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Робул Ю. В. 
Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Проблеми системного підходу в економіці. - 2020. - Вип. 1(1). - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2020_1(1)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Робул Ю. В. 
Динаміка розвитку маркетингових систем, розвиток інновацій і завдання маркетингової політики [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Підприємництво та інновації. - 2019. - Вип. 9. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2019_9_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Робул Ю. В. 
Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Економічні інновації. - 2020. - Т. 22, Вип. 2. - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2020_22_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 931.554 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Робул Ю. В. 
Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації економіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 3. - С. 72-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2021_5_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.134 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Робул Ю. В. 
Нетехнологічні чинники розвитку цифрових маркетингових систем на рівні національної економіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Проблеми системного підходу в економіці. - 2020. - Вип. 3(1). - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2020_3(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.178 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Робул Ю. В. 
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2021. - № 3-4. - С. 54-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2021_3-4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.722 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Робул Ю. В. 
Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи [Електронний ресурс] / Ю. В. Робул // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2020. - Т. 25, Вип. 1. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2020_25_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.123 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського