Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Раменська С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Сібрук В. Л. Ціноутворення і управління доходами авіакомпаній [Електронний ресурс] / В. Л. Сібрук, С. Є. Раменська // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 14. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_14_18
| 2. |
Раменська С. Є. Створення маркетингової системи компанії сфери послуг [Електронний ресурс] / С. Є. Раменська, О. А. Радченко // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 16. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_16_21
| 3. |
Раменська С. Є. Особливості впровадження стратегій маркетингу територій в Україні [Електронний ресурс] / С. Є. Раменська, В. Л. Сібрук // Проблеми системного підходу в економіці. - 2017. - Вип. 6(2). - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2017_6(2)__27
| 4. |
Раменська С. Є. Поєднання децентралізації влади в Україні і маркетингу територій [Електронний ресурс] / С. Є. Раменська, В. В. Хороших, Г. А. Радченко // Проблеми системного підходу в економіці. - 2020. - Вип. 2. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2020_2_14
| 5. |
Раменська С. Є. Маркетинг соціальних мереж: сучасний виклик [Електронний ресурс] / С. Є. Раменська, А. Р. Чернявська, Н. В. Котовська // Маркетинг і цифрові технології. - 2023. - Т. 7, № 1. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2023_7_1_6
| 6. |
Раменська С. Є. Система залучення клієнтів на ринку послуг [Електронний ресурс] / С. Є. Раменська, О. А. Радченко, А. Е. Янішевська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2020. - Вип. 6. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2020_6_20
|
|
|