Пошуковий запит: (<.>A=Птащенко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Птащенко О. В. Формування маркетингової підтримки товарної інноваційної політики [Електронний ресурс] / О. В. Птащенко // Бізнес Інформ. - 2012. - № 7. - С. 160-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_7_44
|
2. |
Птащенко О. В. Бренд як складова стратегічного розвитку товару [Електронний ресурс] / О. В. Птащенко // Бізнес Інформ. - 2012. - № 9. - С. 290-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_9_62
|
3. |
Телишевська Л. І. Управління фінансовими ресурсами підприємства в межах його інвестиційної діяльності [Електронний ресурс] / Л. І. Телишевська, О. В. Птащенко, А. В. Бєлоус // Бізнес Інформ. - 2014. - № 8. - С. 273-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_8_51 Мета роботи - дослідження сутності та розкриття механізму управління формуванням фінансових ресурсів підприємства. За сучасних умов однією з важливих причин кризової ситуації на багатьох українських підприємствах є неправильне або недостатньо ефективне управління формуванням і використанням фінансових ресурсів, оскільки фінансові ресурси є найважливішим чинником функціонування економічного зростання та розвитку підприємств. Розглянуто сутність, особливості та механізм управління формуванням фінансових ресурсів підприємства, а також запропоновано метод аналізу ієрархій, який дозволяє управляти вибором найвигідніших джерел формування фінансових ресурсів. Ефективне управління формуванням фінансових ресурсів підприємства розглядається як один із головних чинників підвищення прибутковості будь-якої виробничої діяльності. Від цього залежить функціонування та розвиток підприємства, а також його конкурентоспроможність.
|
4. |
Телишевська Л. І. Інновації: сутність та правові засади їх реалізації [Електронний ресурс] / Л. І. Телишевська, О. В. Птащенко, К. О. Колєдіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_19
|
5. |
Птащенко Ф. О. Вплив поверхневого легування на характеристики кремнієвих P-N переходів [Електронний ресурс] / Ф. О. Птащенко, О. О. Птащенко, Г. В. Довганюк // Фізика і хімія твердого тіла. - 2011. - Т. 12, № 3. - С. як газових сенсорів. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhKhTT_2011_12_3_40 Досліджено вплив тривалої витримки кремнієвих p - n переходів у вологих парах аміаку з парціальним тиском 12 кПа на характеристики p - n структур як сенсорів парів аміаку та води в навколишній атмосфері. Проведено числові двовимірні розрахунки нерівноважних поверхневих процесів у процесі адсорбції молекул донорного газу. Встановлено, що тривала обробка в парах аміаку суттєво збільшує струм, обумовлений адсорбцією молекул NH3, H2O та C2H5OH. Даний ефект пояснюється формуванням донорних поверхневих центрів, які частково компенсують акцепторні поверхневі центри в кремнії.Досліджено вплив тривалої витримки p - n-переходів на основі GaAs у вологих парах NH3 з парціальним тиском 12 кПа на їх характеристики як сенсорів парів води та аміаку. Встановлено, що вказана обробка веде до утворення повільних донорних поверхневих центрів з часом десорбції <$E tau~=~3,3~cdot~10 sup 5> с, які суттєво підвищують чутливість сенсорів. Досягнуто порога чутливості сенсорів до парів аміаку <$E P sub a sup min~=~0,1> Па (що відповідає 1 ppm), чутливості 40 нА/Па до парів NH3 та 25 нА/кПа до парів води. Верхня межа області чутливості сенсорів парів аміаку після вказаної обробки складає 200 Па і обумовлена наявністю поверхневих рівнів глибиною 0,18 - 0,20 еВ. Розширення області чутливості сенсора в результаті обробки надало змогу виявити кілька повільних глибоких поверхневих рівнів у GaAs.
|
6. |
Ємець О. P–n - переходи на основі Si та AlGaAs як газові сенсори [Електронний ресурс] / О. Ємець, В. Шугарова, О. Птащенко, Ф. Птащенко // Вісник Львівського університету. Серія фізична. - 2010. - Вип. 45. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Phiz_2010_45_23
|
7. |
Богдан О. Сульфідна активація p–n - переходів на основі GaAs як газових сенсорів [Електронний ресурс] / О. Богдан, О. Птащенко, Ф. Птащенко, Н. Маслєєва // Вісник Львівського університету. Серія фізична. - 2010. - Вип. 45. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Phiz_2010_45_24
|
8. |
Птащенко О. В. Формування марки продукту як частини маркетингової товарної політики підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Птащенко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 3. - С. 181-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_3_23
|
9. |
Птащенко О. В. Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачем [Електронний ресурс] / О. В. Птащенко, Є. Д. Мірошникова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 6. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_6_21
|
10. |
Євтушенко Г. І. Нова парадигма вдосконалення системи менеджменту в контексті забезпечення економічного розвитку та соціальної безпеки [Електронний ресурс] / Г. І. Євтушенко, В. І. Куценко, О. В. Птащенко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 335-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_4_56 Охарактеризовано важливість формування нової парадигми щодо вдосконалення системи менеджменту в контексті забезпечення економічного розвитку та соціальної безпеки. Водночас зазначається, що нинішня соціальна політика в нашій країні має несистемний характер, недостатньо спрямована на формування соціальної безпеки. Підкреслено, що діяльність з подолання негативних результатів має сприяти формування в країні соціально-економічної стабільності. Зазначено щодо необхідності створення нової парадигми розвитку освіти, відповідності до які зміст і основні напрями підготовки кадрів, зокрема менеджерів, мають підпорядковуватися загальносвітовим тенденціям соціально-економічного, наукового та культурного розвитку. Розкрито основні вимоги до менеджерів, які мають володіти високим рівнем освіти, культури, комунікабельності. Обгрунтовано, що з цією метою кожен навчальний заклад має розвивати менеджмент вищої освіти. Цьому має сприяти інтелектуалізація освітнього середовища, перехід у навчальному процесі до освітніх стандартів нового типу. Запропоновано шляхи подальшого поліпшення системи підготовки кадрів, зокрема менеджерів, діяльність яких сприяла б не лише економічному зростанню в країні, а й забезпеченню соціальної безпеки.
|
11. |
Євтушенко Г. І. Теретико-методологічні аспекти стратегічного управління якістю освіти (проблеми, пошуки, розв’язання) [Електронний ресурс] / Г. І. Євтушенко, В. І. Куценко, О. В. Птащенко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_10_18 Узагальнено наукові погляди на економічну сутність управління освітніми процесами та дослідження теоретичних засад їх реалізації. Проаналізовано наукові підходи до визначення поняття "управління" з позиції розгляду його як зміни, процесу та результату. Визначено сутність та значення управління в цілому та стратегічного управління якістю освіти, зокрема. Підкреслюється важливість дотримання основних принципів при здійсненні управління, забезпеченні його ефективності. Значну увагу зосереджено на пошуку шляхів, що забезпечують якість стратегічного управління. Висвітлено досвід інших країн щодо досягнення високої якості освіти та можливості його використання в Україні. Обгрунтовано пропозицію щодо систематизації управління якістю освіти та запропоновано формування єдиних освітніх стандартів для забезпечення найвищої якості освітнього процесу.
|
12. |
Наумік-Гладка К. Г. Управління підприємницькою діяльністю в умовах зростання інформаційних технологій [Електронний ресурс] / К. Г. Наумік-Гладка, О. В. Птащенко // Таврійський науковий вісник. Економічні науки. - 2016. - Вип. 95. - С. 53-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnven_2016_95_10
|
13. |
Птащенко О. В. Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Птащенко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 42–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_2_9 Розглянуто особливості високотехнологічного маркетингу, специфіку його використання на ринку. Подано порівняльну характеристику умов застосування маркетингу та високотехнологічного маркетингу. Комунікаційна стратегія, в широкому розумінні, це комплексна програма дій, яка має бути спрямована на вибір оптимальних інструментів маркетингових комунікацій, їх поєднання та посилення їх синергетичного впливу на споживачів. Розглянуто особливості формування комунікаційної стратегії на ринку високотехнологічних товарів та особливості їх розвитку.
|
14. |
Птащенко О. В. Інтернеттехнології як ефективний інструмент просування освітніх брендів [Електронний ресурс] / О. В. Птащенко, Є. Д. Мірошникова, М. Ю. Христенко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 47–49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_2_10
|
15. |
Зима О. Г. Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 6. - С. 103-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_6_19
|
16. |
Зима О. Г. Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сфері [Електронний ресурс] / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, А. О. Станкова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 6. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_6_20
|
17. |
Птащенко О.В. Особливості розвитку високотехнологічного маркетингу [Електронний ресурс] / О.В. Птащенко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 6. - С. 191-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_6_35
|
18. |
Птащенко О. В. Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках [Електронний ресурс] / О. В. Птащенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 6. - С. 72–79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2017_6_11
|
19. |
Птащенко О. В. Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції [Електронний ресурс] / О. В. Птащенко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2017. - № 4. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2017_4_26
|
20. |
Птащенко О. В. Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освіти [Електронний ресурс] / О. В. Птащенко, Ю. М. Тер-Карапетянц // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 8-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2018_1_3
|
| |