Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Прошкуратова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Прошкуратова Т. Практична підготовка студентів –одне з найголовніших завдань педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Т. Прошкуратова, В. Юрченко // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 47-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2013_10_17
| 2. |
Іванюк Г. Психосемантика поняття "психічне здоров'я" у мовній свідомості студентів педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Г. Іванюк, І. Мельник, Т. Прошкуратова // Psycholinguistics. - 2022. - Vol. 31, Iss. 1. - С. 44-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2022_31_1_5
| 3. |
Сіранчук Н. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на заняттях з математики в початковій школі: досвід роботи лабораторії початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка [Електронний ресурс] / Н. М. Сіранчук, Т. С. Прошкуратова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 3. - С. 190-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2023_3_26
| 4. |
Коновальчук І. М. Формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до роботи в класах з інклюзичним навчанням [Електронний ресурс] / І. М. Коновальчук, Р. Г. Новгородський, О. А. Мкртічян, Н. В. Вишнівська, Т. С. Прошкуратова // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2024. - № 2. - С. 249-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_2_23 Визначаються сутність, зміст, шляхи і засоби формування у майбутніх учителів в процесі загальнопедагогічної підготовки умінь проектувати виховну діяльність. Технологія їх формування базується на системі навчально-критеріальних проектувальних завдань (гностичних, прогностичних, орієнтаційно-пошукових, структурно-змістовних, конструктивних, контрольно-оціночних), які відображають задачі, зміст і алгоритм педагогічного проектування.
| 5. |
Паламар С. Діалогічне спілкування в контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти і вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / С. Паламар, Н. Голота, Т. Прошкуратова // Preschool education: global trends. - 2023. - Vol. 4. - С. 104-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/presdgt_2023_4_8
|
|
|