Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (12)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Прохорченко А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Прохорченко А. В. 
Удосконалення системи прогнозування пасажиропотоків на основі нейро-нечіткого моделювання [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко, М. В. Кулакова, С. В. Юсіфов // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 135. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_135_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.465 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Прохорченко А. В. 
Аналіз живучості системи організації поїздопотоків на основі теорії перколяції [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 6(3). - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_6(3)__3
Запропоновано процедуру аналізу живучості системи організації поїздопотоків на залізницях України, яка заснована на рішенні задачі перколяції вузлів. Одержано залежності середнього інверсного шляху між вузлами мережі та діаметра графової структури від кроків руйнування за умов випадкових і запланованих відмов станцій в мережі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.928 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Прохорченко А. В. 
Дослідження пропускної спроможності залізничної дільниці на основі побудови параметричних функцій залежності інтенсивності від щільності поїздопотоків [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко, О. І. Тревогін, О. Болкун // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 140. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_140_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 463.671 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Прохорченко А. В. 
Дослідження пропускної спроможності залізничної інфраструктури з позиції теорії транспортних потоків [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко, В. Г. Петренко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 145. - С. 88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_145_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 462.528 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Прохорченко А. В. 
Удосконалення методики розрахунку пропускної спроможності залізничної інфраструктури на основі обліку експлуатаційної надійності системи перевезень [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко, О. М. Воленюк // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 146. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_146_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 427.239 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Прохорченко А. В. 
Дослідження властивості масштабної інваріантності системи організації поїздопотоків на основі теорії перколяції [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 5. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_5_8
Досліджено властивості масштабної інваріантності системи організації поїздопотоків на залізницях України. Досліджено також їх структуру на живучість за допомогою процедури перколяції вузлів. Процес перколяції запропоновано розглядати як зміну варіанту просторового переміщення вагонів на мережі при збільшенні кількості залізничних станцій, що втратили здатність виконувати основну функцію щодо пропуску вагонів за призначеннями ПФП в умовах несприятливих впливів (аварійна ситуація, перевантаження). Порівняльний аналіз результатів перколяції при випадковому та цілеспрямованому деструктивному впливі на вузли мережі показав співпадіння з результатами перколяції реальної мережі призначень ПФП, що доводить існування властивості само подібності. Вперше підтверджено гіпотезу про існування властивості масштабної інваріантності в графі призначень ПФП на залізницях України, що дозволяє віднести граф до класу безмасштабних мереж. Спираючись на виявлені властивості системи направлення поїздопотоків, в подальшому можливим є створення математичної моделі, що дозволить спрогнозувати поведінку системи перевезень із мережевою структурою. Аналіз властивості живучості системи організації поїздопотоків дозволить оптимізувати використання капітальних інвестицій для підвищення пропускної спроможності мережі за рахунок виявлення найбільш критичних дільниць та станцій, які системно впливають на ефективність роботи мережі в цілому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 496.876 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Прохорченко А. В. 
Проблеми розрахунку пропускної спроможності залізничної інфраструктури в умовах ринкових відносин [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2014. - № 4. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2014_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.673 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Прохорченко А. В. 
Дослідження властивості масштабної інваріантності системи організації поїздопотоків на залізницях України [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2014. - № 4(Дод.). - С. 15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2014_4(Dod
Досліджено властивості масштабної інваріантності системи організації поїздопотоків на залізницях України. Досліджено також їх структуру на живучість за допомогою процедури перколяції вузлів. Процес перколяції запропоновано розглядати як зміну варіанту просторового переміщення вагонів на мережі при збільшенні кількості залізничних станцій, що втратили здатність виконувати основну функцію щодо пропуску вагонів за призначеннями ПФП в умовах несприятливих впливів (аварійна ситуація, перевантаження). Порівняльний аналіз результатів перколяції при випадковому та цілеспрямованому деструктивному впливі на вузли мережі показав співпадіння з результатами перколяції реальної мережі призначень ПФП, що доводить існування властивості само подібності. Вперше підтверджено гіпотезу про існування властивості масштабної інваріантності в графі призначень ПФП на залізницях України, що дозволяє віднести граф до класу безмасштабних мереж. Спираючись на виявлені властивості системи направлення поїздопотоків, в подальшому можливим є створення математичної моделі, що дозволить спрогнозувати поведінку системи перевезень із мережевою структурою. Аналіз властивості живучості системи організації поїздопотоків дозволить оптимізувати використання капітальних інвестицій для підвищення пропускної спроможності мережі за рахунок виявлення найбільш критичних дільниць та станцій, які системно впливають на ефективність роботи мережі в цілому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 71.606 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Прохорченко А. В. 
Аналіз методів розрахунку пропускної спроможності залізничних дільниць [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко, В. А. Огієнко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 150. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_150_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.52 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бутько Т. В. 
Формалізація технології організації групових поїздів оперативного призначення [Електронний ресурс] / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко, А. М. Киман // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2015. - № 4(3). - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2015_4(3)__8
Мета роботи - вдосконалення процедури коригування плану формування поїздів на базі формалізації технології організації групових поїздів оперативного призначення. Розроблено математичну модель, яка надає можливість вибирати раціональний маршрут об'єднання груп вагонів для організації погоджених групових поїздів зі змінними сполученнями груп вагонів на сітьовому рівні. Для побудови таної математичної моделі запропоновано застосувати генетичний алгоритм.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.375 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Прохорченко А. В. 
Аналіз світових тенденцій розвитку ринку вантажних перевезень та існуючого стану залізничного транспорту України [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко, М. В. Джагалієва // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 158(1). - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_158(1)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.237 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Прохорченко А. В. 
Аналіз наукових досліджень щодо проектування транспортних мереж високошвидкісного та звичайного руху [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко, Д. О. Кравченко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 154. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_154_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.809 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Прохорченко А. В. 
Передумови розроблення нових методів управління пропускною спроможністю залізничної інфраструктури в умовах реформування залізничного транспорту України [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 156. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_156_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Прохорченко А. В. 
Передумови необхідності класифікації залізничної інфраструктури України для експлуатаційної діяльності [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко, Ю. С. Бугай, Р. І. Семененко, В. М. Воловодик // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 163. - С. 119-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_163_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.235 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Прохорченко А. В. 
Удосконалення системи орієнтування пасажирів на залізничних вокзалах України в умовах упровадження швидкісного руху пасажирських поїздів [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко, В. В. Паламарчук // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 169. - С. 213-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_169_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 474.379 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Прохорченко А. В. 
Cучасні напрями автоматизації диспетчеризації руху поїздів на залізницях світу та перспективи їх упровадження в україні [Електронний ресурс] / А. В. Прохорченко, В. В. Маловічко, О. М. Декарчук, О. М. Красноштан, Н. В. Казмірчук // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 173. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_173_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 609.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Бутько Т. В. 
Формування системи класифікації залізничних дільниць і напрямків за видами перевезень і категоріями інфраструктури для експлуатаційної діяльності [Електронний ресурс] / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2012. - № 38. - С. 68-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2012_38_81
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.977 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Бутько Т. В. 
Розробка моделі розвитку і експлуатації залізничних напрямків на стратегічному рівні планування [Електронний ресурс] / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко, О. А. Горбачов // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 34. - С. 74-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_34_77
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.069 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Бутько Т. В. 
Удосконалення системи орієнтування залізничних вокзалів на основі моделювання динаміки руху пасажиропотоків [Електронний ресурс] / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко, О. О. Журба // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 34. - С. 75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_34_78
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.244 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Бутько Т. В. 
Формування моделі узгодження графіку підводу рухомого складу різних видів транспорту до залізничного пасажирського терміналу [Електронний ресурс] / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко, О. О. Журба // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2010. - № 30. - С. 218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2010_30_100
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.319 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського