Пошуковий запит: (<.>A=Прозар М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Прозар М. В. Теоретичне дослідження використання спортивних ігор у вирішенні завдань фізичного виховання учнів 4-5 класів [Електронний ресурс] / М. В. Прозар // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2013. - Вип. 6. - С. 192-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2013_6_32
|
2. |
Слюсарчук В. В. Програмування занять із покращення фізичного стану дітей 8-10 років під час фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. В. Слюсарчук, М. В. Прозар // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 16. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_16_8
|
3. |
Прозар М. В. Педагогічні умови покращення фізичного стану учнів 4-5 класів засобами спортивних ігор [Електронний ресурс] / М. В. Прозар // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 16. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_16_16 Розглянуто проблему покращення фізичного стану учнів IV - V класів засобами спортивних ігор на етапі їх початкового вивчення у загальноосвітній школі. Визначено педагогічні умови покращення означеного стану учнів у процесі фізичного виховання, реалізація яких дозволяє підвищити його ефективність у вирішенні поставлених завдань. Встановлено спроможність учнів IV класів оволодівати прийомами волейболу на рівні, визначеному чинною програмою фізичної культури для п'ятикласників, що дозволяє оптимізувати зміст їх фізичного виховання на цьому етапі навчання. Підтверджено дані про високу ефективність на етапі початкового вивчення спортивних ігор оволодівати протягом одного навчального року прийомами однієї спортивної гри (концентровано) для вирішення різних за змістом завдань фізичного виховання. Доповнено дані про інтереси учнів IV - V класів щодо виконання певних видів фізичних вправ, особливостей зміни показників їх фізичного стану за традиційного використання змісту чинної програми з фізичної культури. Набули подальшого розвитку знання про оптимальну послідовність, ефективні засоби та методи вивчення прийомів спортивних ігор школярами: починаючи з I класу - футболу, IV - волейболу, V - гандболу, VI - баскетболу та вдосконалення техніки в ігровій діяльності в наступні періоди навчання у школі.
|
4. |
Прозар М. В. Характеристика функціональних особливостей організму волейболістів 12–15 років та рівень їх технічної майстерності під час виконання нападаючого удару [Електронний ресурс] / М. В. Прозар // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2013. - Вип. 17. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2013_17_37
|
5. |
Прозар М. Характеристика організаційно-методичних положень навчання п’ятикласників спортивним іграм [Електронний ресурс] / М. Прозар // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2010. - Вип. 12. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2010_12_26
|
6. |
Прозар М. В. Сучасні підходи до вивчення спортивних ігор у процесі фізичного виховання в загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / М. В. Прозар // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2014. - Вип. 7. - С. 252-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2014_7_35
|
7. |
Прозар М. В. Адаптація учнів перших класів до навчальної діяльності в початковій школі [Електронний ресурс] / М. В. Прозар // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2015_1_11
|
8. |
Прозар М. В. Характеристика показників фізичного стану дівчаток 4-5 класів та їх відповідність існуючим стандартам і нормативам [Електронний ресурс] / М. В. Прозар // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2015. - Вип. 8. - С. 294-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2015_8_47
|
9. |
Прозар М. В. Характеристика показників фізичного стану юних гандболісток 10-14 років та особливості оволодіння ними основними технічними прийомами гри [Електронний ресурс] / М. В. Прозар, І. В. Райтаровська // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2016. - Вип. 9. - С. 335-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2016_9_40
|
10. |
Алєксєєв О. О. Аналіз атакуючих технічних дій у настільному тенісі гравців Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка [Електронний ресурс] / О. О. Алєксєєв, М. В. Прозар // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2018. - Вип. 11. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2018_11_4
|
11. |
Прозар М. В. Вияв рівня загальної та спеціальної фізичної підготовки юних волейболісток 9-14 років [Електронний ресурс] / М. В. Прозар, О. О. Алєксєєв // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2018. - Вип. 11. - С. 303-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2018_11_43
|
12. |
Прозар М. В. Особливості оволодіння основними технічними прийомами гри у волейбол учнів 4-5 класів упродовж навчального року [Електронний ресурс] / М. В. Прозар // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2017. - Вип. 10. - С. 442-453. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2017_10_54
|
13. |
Прозар М. Зміна показників фізичної підготовленності юних борців вільного стилю на етапі попередньої базової підготовки [Електронний ресурс] / М. Прозар, І. Стасюк, А. Петров, М. Чобітько // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2019. - Вип. 14. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2019_14_10
|
14. |
Прозар М. Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9–12 років чинним стандартам і нормативам оцінки [Електронний ресурс] / М. Прозар, Г. Єдинак, Л. Галаманжук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 25-26. - С. 252-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2017_25-26_44
|
15. |
Прозар М. Зміни показників фізичної підготовленості учнів початкової школи під час навчання у ЗНЗ [Електронний ресурс] / М. Прозар // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2015. - Вип. 19(1). - С. 350-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2015_19(1)__68
|