Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Понікарьова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Понікарьова В. Г. Шляхи формування фізичної культури особистості студентів вищих навчальних закладів, які за станом здоров’я віднесені до спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / В. Г. Понікарьова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 2. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_2_5 Розглянуто актуальні проблеми організації роботи спеціальних медичних груп (СМГ) у вищих навчальних закладах освіти економічного профілю навчання. Висвітлено основні протиріччя в організації їх роботи, головні чинники порушення стану здоров'я студентів, шляхи вдосконалення роботи СМГ на грунті формування фізичної культури особистості. Розкрито зміст форм і засобів навчальної та позааудиторної роботи. Досліджено результати формуючого експерименту з упровадження авторських підходів до організації занять. Доведено, що застосування форм і засобів фізичного виховання з урахуванням особливостей фізкультурної діяльності студентів з різними захворюваннями, а також регулювання навантаження під час навчальних занять надають змогу підвищити рівень їх фізичної підготовки.
| 2. |
Васьков Ю. В. Теоретичні основи модернізації змісту непрофесійної фізкультурної освіти у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Ю. В. Васьков, В. Е. Куделко, В. Г. Понікарьова, О. М. Болтєнкова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 2. - С. 42–47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_2_9 Мета роботи - вивчити проблему проектування змісту непрофесійної фізкультурної освіти у вищому навчальному закладі. Проаналізовано нормативні документи та літературні джерела з теорії та методики фізичного виховання. Досліджено питання визначення номенклатури джерел і факторів, що впливають на добір і конструювання змісту непрофесійної фізкультурної освіти; обгрунтовано роль і змістовну сутність кожного з них; запропоновано нові підходи до визначення інваріантних і варіативних складових навчальних планів. Наведено роль і змістовну характеристику окремих компонентів основних джерел і факторів непрофесійної фізкультурної освіти; запропоновано їх певну ієрархію і значущість. Розмаїття джерел і факторів проектування змісту непрофесійної фізкультурної освіти розподілено на 2 блоки: непедагогічні і педагогічні.
| 3. |
Сластіна О. О. Оздоровчі можливості використання засобів йоги у фізичному вихованні студенток [Електронний ресурс] / О. О. Сластіна, О. М. Болтєнкова, В. Г. Понікарьова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 53. - С. 292-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_53_39
| 4. |
Понікарьова В. Г. Мотивація та ставлення студентів до фізичної культури і здорового способу життя [Електронний ресурс] / В. Г. Понікарьова // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2018. - № 1. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2018_1_8
|
|
|