Пошуковий запит: (<.>A=Подригало М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 130
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Подригало М. А. Устойчивость автомобиля при бортовой неравномерности коэффициентов сцепления колес с дорогой [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Н. С. Корчан, Д. М. Клец // Автомобильный транспорт. - 2008. - Вып. 22. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2008_22_5 Определены условия обеспечения устойчивости движения автомобиля при бортовой неравномерности коэффициентов сцепления и различной степени блокировки дифференциала.
|
2. |
Кириченко В. В. Експериментальне визначення динамічних властивостей перспективних засобів рухомості засобів наземного забезпечення дій авіації на базі колісних технологічних та енергетичних модулів та порівняння їх з динамічними властивостями засобів рухомості засобів наземного забезпечення дій авіації, що є на озброєнні Повітряних Сил Збройних Сил України в умовах військового аеродрому [Електронний ресурс] / В. В. Кириченко, М. А. Подригало, О. Б. Куренко, Д. М. Клец // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2012. - Вип. 2. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2012_2_9 Розглянуто результати експериментального дослідження і порівняльну оцінку динамічних властивостей перспективних засобів рухомості (ЗР) засобів наземного забезпечення дій авіації (ЗНЗДА) на базі колісних технологічних модулів та колісних енергетичних модулів і ЗР ЗНЗДА, що є на озброєнні Повітряних сил Збройних сил України за умов військового аеродрому.
|
3. |
Подригало М. А. Модель нелінійного відведення еластичного колеса автомобіля [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. М. Клец // Збірник наукових праць Академії внутрішніх військ МВС України. - 2013. - Вип. 1. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2013_1_13
|
4. |
Подригало М. А. Раціональне шикування автомобільних колон внутрішніх військ за критерієм динамічності [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. В. Абрамов, А. І. Нікорчук // Збірник наукових праць Академії внутрішніх військ МВС України. - 2013. - Вип. 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2013_2_13
|
5. |
Подригало М. А. Экспертное исследование устойчивости движения транспортного средства при разгерметизации его колеса [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. М. Клец // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2014. - № 2(7). - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2014_2(7)__12 Разработаны теоретические основы метода оценки устойчивости транспортных средств при разгерметизации их колес. Определено время полной разгерметизации шины автомобильного колеса. Указанный метод позволяет определять величины поворачивающего момента и радиуса поворота автомобиля с различными радиусами колес с учетом трения в дифференциале.
|
6. |
Подригало М. А. Обеспечение управляемости и устойчивости автомобилей при установившемся движении [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. М. Клец, В. И. Гацько // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2013. - Вып. 60. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2013_60_10 Проведено исследование устойчивости и управляемости автомобилей с недостаточной поворачиваемостью. Предложены пути повышения устойчивости и управляемости указанных машин.
|
7. |
Подригало М. А. Розробка способу та бортових засобів запобігання зіткненню автомобілів при виконанні маневру обгону [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. В. Абрамов, В. О. Тесля // Автомобильный транспорт. - 2013. - Вып. 33. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2013_33_7 Запропоновано спосіб підвищення безпеки виконання маневру обгону шляхом застосування бортової системи запобігання зіткненню, що має підвищену достовірність оцінювання безпеки виконання обгону транспортних засобів, які рухаються в попутному напрямку. Запропонована система враховує основні фактори, що впливають на процес виконання маневру обгону.
|
8. |
Подригало М. А. Влияние числа степеней подвижности на управляемость двухосного автомобиля (в порядке обсуждения) [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. М. Клец // Автомобильный транспорт. - 2012. - Вып. 31. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2012_31_7 Проведен анализ количества степеней подвижности автомобиля в зависимости от схемы привода ведущих и числа направляющих колес. Показано влияние числа степеней подвижности на управляемость автомобиля.
|
9. |
Подригало М. А. Метод экспериментальной оценки параметров контакта колес автомобиля с дорогой [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. В. Абрамов // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. - 2013. - № 3. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vdiat_2013_3_13 Предложен метод экспериментальной оценки параметров контакта колес автомобиля с дорогой, использующий кинематический параметр вместо параметра относительного скольжения.
|
10. |
Корчан Н. С. Особенности исследования поперечной устойчивости колесных машин с шарнирно-сочлененной рамой при опрокидывании [Електронний ресурс] / Н. С. Корчан, М. А. Подригало, А. С. Полянский, В. В. Задорожняя // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2010. - Вип. 10. - С. 449-455. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2010_10_66
|
11. |
Подригало М. А. Визначення раціональних параметрів динамічної стабілізації курсового кута при рисканні автомобіля [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. М. Клец // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2014. - № 2. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2014_2_20 Наведено результати дослідження раціональних параметрів динамічної стабілізації курсового кута під час рискання автомобіля. Визначено час стабілізації курсового кута; початкове керувальне стабілізувальне кутове прискорення; кругову частоту повертального моменту.
|
12. |
Подригало М. А. Повышение точности измерения ускорений мобильных машин путем снижения монтажной погрешности датчиков [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, А. С. Полянский, Д. М. Клец, Е. А. Дубинин, Н. П. Артёмов, В. В. Задорожняя // Науковий вісник Таврійського державного агротехнологічного університету. - 2012. - Вип. 2, Т. 5. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvtdau_2012_2_5_14
|
13. |
Подригало М. А. Шикування автомобільних колон за інтегральним критерієм динамічності [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. В. Абрамов, С. А. Соколовський, А. І. Нікорчук // Системи озброєння і військова техніка. - 2014. - № 2. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2014_2_30 Запропоновано новий критерій та інтегральний відносний індекс динамічності автомобілів, які входять до складу колони, який надає змогу визначити місце автомобіля в колоні відповідно з його динамічними властивостями, що реалізуються в заданому діапазоні швидкостей руху.
|
14. |
Глущенко В. В. Експериментальне дослідження параметрів стійкості та динамічності автомобільних цистерн у дорожніх умовах [Електронний ресурс] / В. В. Глущенко, М. А. Подригало, Д. М. Клец, Є. О. Дубінін, Д. В. Абрамов, О. Ю. Сергієнко // Збірник наукових праць Академії внутрішніх військ МВС України. - 2014. - Вип. 1. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2014_1_13
|
15. |
Подригало М. А. Оценка устойчивости и управляемости двухзвенных автомобильных поездов [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. М. Клец, К. Г. Яценко, В. Н. Плетнев // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2014. - № 1. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2014_1_19 Проведено исследование влияния дисбаланса направляющих колес при наличии их окружного люфта на величину максимального угла рыскания автомобиля. Получены аналитические зависимости, связывающие указанные параметры.
|
16. |
Подригало М. А. Оценка управляемости и устойчивости многоосных автомобилей при установившемся прямолинейном движении [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. М. Клец, В. И. Гацько, В. Н. Плетнёв // Вісник СевНТУ. Сер. : Машиноприладобудування та транспорт. - 2013. - Вип. 143. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntum_2013_143_12
|
17. |
Подригало М. А. Формування гальмових та динамічних властивостей модульної техніки для аеродромно-технічного забезпечення польотів авіації [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, В. М. Краснокутський, В. В. Кириченко // Системи озброєння і військова техніка. - 2007. - Вип. 3. - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2007_3_17 Проведено дослідження дозволених меж використання модульної техніки для забезпечення бойових дій авіації без використання активних причепів та напівпричепів як технологічного модуля, а також за відсутності на них гальм. Визначено дозволене співвідношення ваги технологічного та енергетичного модулів, а також потужність двигуна, яка потребується.
|
18. |
Подригало М. А. Динамічна стабілізація курсового кута при пробігу літака [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, О. В. Соловйов, В. М. Краснокутський // Системи озброєння і військова техніка. - 2007. - Вип. 2. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2007_2_6 Розглянуто природу появи збурюючого моменту обумовленого нерівномірністю сил гальмування на головних колесах літака. Для динамічної стабілізації курсового кута літака необхідно створити імпульс стабілізуючого моменту, величину якого визначено.
|
19. |
Подригало М. А. Підвищення маневреності автомобільних колон [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. В. Абрамов, А. І. Нікорчук // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 46. - С. 416-420. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_46_67
|
20. |
Подригало М. А. Новое в теории эксплуатационных свойств автомобиля [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Д. М. Клец, Н. Н. Потапов, М. П. Холодов // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 46. - С. 421-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_46_68
|
| |