Пошуковий запит: (<.>A=Повна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Повна С. В. Стан використання інвестиційних ресурсів як джерела оновлення економіки України [Електронний ресурс] / С. В. Повна // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 246-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_1_36
|
2. |
Повна С. В. Системність регіональної економічної політики в контексті сталого розвитку [Електронний ресурс] / С. В. Повна // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - С. 158-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_2_25
|
3. |
Повна С. В. Територіально-галузевий зріз інвестиційних проектів Чернігівської області [Електронний ресурс] / С. В. Повна // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2014_1_19
|
4. |
Повна С. В. Структурні зрушення в економіці регіону у контексті глобальних системних змін [Електронний ресурс] / С. В. Повна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 1. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_1_17 Проаналізовано структурні зрушення за секторами економіки Чернігівської області та з'ясовано, що в довгостроковому періоді тенденції змін схожі на світові, але з 2010 р. з'являється тенденція посилення аграрного сектора. Зазначено, що місцева влада має активізуватися з метою розвитку економічного напряму, адже за роки незалежності найбільші видатки були спрямовані у соціальну сферу за нехтування економічними питаннями. Запропоновано не менше 25 % бюджету витрачати на цілі економічного розвитку.
|
5. |
Повна С. Економічні методи стимулювання інноваційно-інвестиційного розвитку [Електронний ресурс] / С. Повна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 3. - С. 205-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2016_3_27 Згруповано та проаналізовано економічні методи стимулювання інноваційно-інвестиційного розвитку суб'єктів господарювання з погляду їх поділу на прямі та непрямі. З'ясовано, що розвинуті держави приділяють значну увагу відповідним заходам з переважанням непрямих методів, що потребують меншої фінансової підтримки та меншої вибірковості проектів. Натомість в Україні переважають методи прямого стимулювання, що орієнтовані на значне використання коштів бюджету для реалізації інноваційних проектів та передбачають процедуру конкурсного відбору, хоча на перших етапах створення інноваційного законодавства спостерігалися в основному заходи непрямої підтримки. Повернення до переважного використання непрямих методів стимулювання інноваційно-інвестиційних проектів надасть змогу забезпечити масове впровадження інновацій суб'єктами господарювання.
|
6. |
Повна С. В. Eкономічний механізм державного управління інноваційно-інвестиційним розвитком регіону [Електронний ресурс] / С. В. Повна // Публічне адміністрування: наукові дослідження та розвиток. - 2016. - № 1. - С. 36-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pandr_2016_1_6
|
7. |
Повна С. В. Державне управління збалансованістю структурного розвитку економіки в контексті цивілізаційних хвиль [Електронний ресурс] / С. В. Повна // Публічне адміністрування: наукові дослідження та розвиток. - 2016. - № 2. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pandr_2016_2_8 Досліджено фактори, які забезпечують економічне зростання держав, та проаналізовано напрями державної допомоги в Україні в аспекті субсидування галузей. З'ясовано, що в Україні, натомість щоб субсидувати галузі зі зростаючою віддачею (переробну промисловість, новітні галузі третьої цивілізаційної хвилі), ці галузі за досліджуваний період оподатковуються зі зростаючим обсягом в долі валової доданої вартості. Навпаки, галузі, які мають спадну віддачу та залежать від природних умов (насамперед добувна промисловість і розроблення кар'єрів), одержують значне субсидування за наявності значного валового прибутку. Констатовано невірний вибір сфер докладання державної підтримки, чим можна пояснити відсутність економічного розвитку та значне падіння життєвого рівня населення.
|
8. |
Повна С. В. Методологія проектного менеджменту в управлінні державними інвестиційними проектами [Електронний ресурс] / С. В. Повна // Публічне адміністрування: наукові дослідження та розвиток. - 2017. - № 1. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pandr_2017_1_15 Досліджено переваги й особливості використання проектного підходу в державному управлінні. Проаналізовано законодавчі підходи до державних інвестиційних проектів в Україні на предмет відповідності проектному менеджменту. Проаналізовано структуру та достатність запланованого фінансування державних інвестиційних проектів, що затверджені на 2016 - 2017 рр. Зроблено висновки, що відмежування держави від проблем реального сектора економіки на противагу посиленій увазі соціальним питанням в кінцевому рахунку створює проблему недостатності фінансової потужності держави навіть для розв'язання поточних завдань. Вишукування додаткових інвестиційних ресурсів та обгрунтоване їх вкладання з використанням методології проектного менеджменту є важливим напрямком діяльності державного управління.
|
9. |
Повна С. В. Публічне управління регіональними інноваційно-інвестиційними процесами в умовах децентралізації влади [Електронний ресурс] / С. В. Повна // Публічне адміністрування: наукові дослідження та розвиток. - 2017. - № 2. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pandr_2017_2_10 Проаналізовано фактори впливу процесів централізації та децентралізації публічної влади на активізацію інноваційно-інвестиційних процесів регіонів. З'ясовано, що перевагами децентралізації є такі фактори, як підвищення соціальної активності, мотивація виконавців, близькість реалізованих проектів до споживачів, але в деяких випадках корисною є централізація (створення інаціональних чемпіоніві, що могли б конкурувати у високотехнологічних секторах). Для одержання переваг децентралізації необхідний розвиток спеціальних структур на місцях, наприклад, таких, як Агенції регіонального розвитку, які на професійному рівні могли б створювати і керувати впровадженням інноваційно-інвестиційних проектів.
|
10. |
Повна С. Організаційний механізм розроблення і впровадження інновацій, використання його в Україні [Електронний ресурс] / С. Повна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2018. - № 3. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2018_3_5 Наведено класифікацію засоби організаційного механізму розробки та впровадження інновацій з їх поділом на високий та низький рівні. Визначено, що до засобів розробки інновацій високого рівня (створення нового) належать внутрішні та зовнішні науково-дослідні роботи, розробки й патентування в партнерстві. До засобів розробки інновацій низького рівня (удосконалення існуючого) належать зв'язки та передача інформації в кластері, придбання зовнішніх знань, консультування. Проаналізовано роль кожної складової щодо розробки та впровадження інновацій. Проаналізовано стан відповідних складових та результуючих показників інноваційної діяльності в Україні та визначено, що основні результати інноваційної діяльності за 2011 - 2017 рр. значно погіршились: зменшилась на 26,3 % кількість впроваджених інноваційних видів продукції (а нових для ринку на 47 %), а також зменшилась на 27 % кількість впроваджених нових технологічних процесів. Частка внутрішніх витрат на виконання наукових досліджень і розробок у ВВП знижується, але в українському експорті послуг, пов'язаних з розробкою інновацій, переважають послуги проміжних етапів інноваційної діяльності, натомість в імпорті переважає оплата за кінцеві результати наукової діяльності. Тому було б доцільно звернути увагу на можливості кращого використання вітчизняного наукового сектору шляхом доведення роботи науковців до кінцевих стадій інноваційної діяльності (конкурентоспроможних технологій, готових до впровадження в промислове виробництво).
|
11. |
Повна С. В. Напрями сприяння держави щодо розвитку кластерноінноваційної форми організації підприємств [Електронний ресурс] / С. В. Повна // Публічне адміністрування: наукові дослідження та розвиток. - 2018. - № 2. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pandr_2018_2_7
|
12. |
Повна С. В. Публічне управління модернізацією системи громадського транспорту міста [Електронний ресурс] / С. В. Повна, Н. М. Сікач, О. Л. Ігнетенков // Публічне адміністрування: наукові дослідження та розвиток. - 2018. - № 1. - С. 39-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pandr_2018_1_7
|
13. |
Бутко М. Важелі активізації інноваційного розвитку економіки: досвід країн ЄС та вітчизняні реалії [Електронний ресурс] / М. Бутко, С. Повна, О. Попело, Г. Самойленко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 3. - С. 9-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2019_3_3
|
14. |
Повна С. Міжрегіональні економічні зв’язки у контексті формування конкурентоспроможності держав: світовий досвід та висновки для України [Електронний ресурс] / С. Повна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 4. - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2019_4_8
|
15. |
Повна С. Світовий досвід запровадження гнучких методологій управління конкурентоспроможністю підприємств та організацій [Електронний ресурс] / С. Повна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2020_1_8
|
16. |
Повна С. Аналіз стану інвестування в Україні як засобу розвитку підприємств та структурних перетворень в економіці [Електронний ресурс] / С. Повна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 2. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2020_2_14
|
17. |
Повна С. Вплив рівня забезпеченості ресурсами країни на особливості її інноваційного розвитку [Електронний ресурс] / С. Повна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2021. - № 1. - С. 33-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2021_1_6
|
18. |
Повна С. Стратегічні напрями конкурентоспроможного розвитку аграрного сектору та харчової промисловості в контексті забезпечення сталого розвитку країни в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / С. Повна, Ю. Шабардіна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2021. - № 3. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2021_3_14
|
19. |
Повна С. Соціально-економічний розвиток України як визначальний фактор міграційних тенденцій [Електронний ресурс] / С. Повна, М. Рудяк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2021. - № 4. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2021_4_8
|
20. |
Повна С. Електронна комерція та цифровий маркетинг у розвитку національних підприємств [Електронний ресурс] / С. Повна, Ю. Олифіренко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 2. - С. 64-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2022_2_8
|