Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Писаренко К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Писаренко К. В. Лінгвальне вираження чоловічих образів у МКС Р. Іваничука (на матеріалі книги "Страдчівський патерик. Символ віри") [Електронний ресурс] / К. В. Писаренко // Лінгвістичні дослідження. - 2014. - Вип. 38. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2014_38_25
| 2. |
Писаренко К. В. Вербалізація мовленнєвої діяльності чоловіків (на матеріалі твору Р. Іваничука "Хресна проща") [Електронний ресурс] / К. В. Писаренко // Лінгвістичні дослідження. - 2015. - Вип. 39. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2015_39_28
| 3. |
Писаренко К. В. Типологія мовних портретів персонажів у художніх текстах триптиху "Хресна проща" Р. Іваничука: змістовий аспект [Електронний ресурс] / К. В. Писаренко // Лінгвістичні дослідження. - 2016. - Вип. 42. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2016_42_24
| 4. |
Писаренко К. Вербалізація жіночих образів у художній площині твору Р. Іваничука "Хресна проща" [Електронний ресурс] / К. Писаренко // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2014. - Вип. 19. - С. 362-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2014_19_74
| 5. |
Азарова А. О. Підвищення ефективності управління споживчим капіталом на підприємстві на основі новітніх програмних засобів [Електронний ресурс] / А. О. Азарова, О. М. Роїк, К. М. Писаренко // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 583-586. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_138
| 6. |
Азарова А. О. Аналіз методів оцінювання споживчого капіталу [Електронний ресурс] / А. О. Азарова, К. М. Писаренко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 2(1). - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_2(1)__37
| 7. |
Писаренко К. О. Розробка веб-сервісу динамічного формування прогнозу бюджету в залежності від історії користувача [Електронний ресурс] / К. О. Писаренко, Т. В. Оніщенко, О. С. Пригожев // Інформатика та математичні методи в моделюванні. - 2021. - Т. 11, № 4. - С. 316-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itmm_2021_11_4_10 Планування бюджету завжди було і залишається важливою частиною життя будь-якої людини. Мета роботи - збільшення заощаджень користувача за рахунок використання розробленого веб-сервісу для динамічного формування прогнозу, який оснований на базовій моделі користувача та автоматичному підборі комбінацій методів прогнозування в кожному конкретному випадку шляхом аналізу якості та кількості історії користувача. Правильний розподіл доходів, планування витрат і збільшення накопичень залишаються досить актуальними питаннями. Правильне складання бюджету та витрат вимагають все більше зусиль, спрямованих на досягнення високої якості відповідних прогнозних оцінок. Крім того, питання в цих сферах пов'язані з високим ступенем невизначеності. При аналізі таких процесів головною проблемою є можливість генерувати якісні прогнози. Через вади існуючих рішень запропоновано розробити власний веб-сервіс динамічного формування прогнозу бюджету в залежності від історії користувача. Запропоновано моделі, проаналізовано важливість кожного з елементів моделі, показано як базова модель бюджету трансформується в користувальницьку модель, показано використання моделей в методі динамічного формування прогнозу. Завдяки використанню розроблених моделей, метод дозволяє для кожного конкретного випадку враховуючи окремі позначені елементи для побудови прогнозу. Представлений метод аналізує якість та кількість історії користувача та автоматично підбирає комбінацію методів прогнозування в кожному конкретному випадку для вирішення економічних та фінансових питань користувачів. Проаналізовано збільшення заощаджень сімей після використання розробленого веб-сервісу, заснованого на запропонованих моделях. Аналіз показав середнє збільшення заощаджень в 1,3 рази серед 74 сімей в порівнянні з кількістю заощаджень без використання розробленого веб-сервісу, заснованого на запропонованих моделях та методі.
| 8. |
Рибіна О. І. Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів [Електронний ресурс] / О. І. Рибіна, Д. О. Шепілов, К. О. Писаренко // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2020. - № 1. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2020_1_14 Розглянуто маркетингові комунікації в соціальних мережах, що дозволяють постійно підтримувати двосторонній зворотний зв'язок зі споживачами. Автори під маркетингом в соціальних медіа розуміють використання існуючих платформ для підвищення обізнаності про торгові марки серед споживачів шляхом використання принципів цих платформ. Визначено форми просування платформ: традиційні та соціальні (органічні). Проаналізовано та систематизовано найпопулярніші соціальні мережі, до яких відносяться: Facebook, Whatsapp, Youtube, Instagram, Tik Tok, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat. Розглянуто соціальні медіа поділено на: соціальні мережі, професійні мережі, відеохостинги, медіа для обміну знаннями, мікро-блоги та форуми користувачів. Наведено ТОП соціальних мереж у світі станом на 2019 рік. Виокремлено та обгрунтовано переваги маркетингу в соціальних медіа, а саме: створення бренду, лояльність клієнтів, конверсії, обслуговування клієнтів, підвищення обізнаності та брендингу, зростання клієнтської бази, залучення трафіку, лідів та продажів тощо. Оскільки соціальні мережі сприяють активному спілкуванню між компаніями та споживачами, стимулюють взаємодію серед користувачів - в роботі з'ясовано фактори, що впливають на залучення клієнтів; досліджено, який контент на сторінці бренду у соціальних мережах приваблює більшість та викликає бажання повторного візиту. Обгрунтовано, що при застосуванні SMM (SocialMediaMarketing) потрібно більше уваги приділяти до опублікованої інформації, оскільки це один з основних чинників впливу на клієнтів. Наголошено на важливості відкритості як головного чинника при створенні довірчих стосунків "бренд-споживач", що в результаті формують поведінку покупця і в реальності. Доведено, що SMM - потужна медіа платформа зв'язку з клієнтами, побудови бренду, збільшення продажів та залучення трафіку веб-сайтів, оскільки за допомогою соціальних мереж бренд демонструє свою відкритість до спілкування. Обгрунтовано, що за допомогою соціальних мереж бренди залишаються в тренді.
|
|
|