Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Петропавловська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Петропавловська С. Є. 
Маркетинговий підхід до формування іміджу держави [Електронний ресурс] / С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 54. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_54_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.826 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Петропавловська С. Є. 
Маркетинговий підхід до формування іміджу держави [Електронний ресурс] / С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 1. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 87.681 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Петропавловська С. Є. 
Соціальні медіа як інструмент управління лояльністю споживачів [Електронний ресурс] / С. Є. Петропавловська, Н. Ю. Лисак, Г. В. Малаховська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 1. - С. 166-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2018_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.255 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гузевська Л. С. 
Аналіз використання ньюсджекінгу для формування бренду на основі маркетингу територій [Електронний ресурс] / Л. С. Гузевська, С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 1(2). - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_1(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.735 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ткачук М. Ю. 
Застосування онлайн-брендингу у створенні іміджу міста [Електронний ресурс] / М. Ю. Ткачук, С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 2(2). - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_2(2)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.016 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Петропавловська С. Є. 
Маркетингові комунікації в мережі інтернет як інноваційний інструмент стратегії просування [Електронний ресурс] / С. Є. Петропавловська, К. Ю. Ковтун // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2021. - № 2(2). - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2021_2(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.025 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського