Пошуковий запит: (<.>A=Пенчук І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Пенчук І. Л. Кольоровирішення дитячої програми: особливості впливу на аудиторію [Електронний ресурс] / І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Сер. : Гуманітарні науки. - 2013. - № 4. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2013_4_21
|
2. |
Зоря О. П. Шляхи вдосконалення регулювання трудової міграції [Електронний ресурс] / О. П. Зоря, І. Л. Пенчук // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2014. - Вип. 62. - С. 247-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2014_62_31
|
3. |
Щербина В. В. Соціальна дія в постмодерністській концепції [Електронний ресурс] / В. В. Щербина, І. Л. Пенчук // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2014. - Вип. 64. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2014_64_6
|
4. |
Гиріна Т. С. Рекламно-пропагандистський контекст розвитку дитячого радіомовлення в Німеччині [Електронний ресурс] / Т. С. Гиріна, І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 3. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_3_20 Досліджено рекламно-пропагандистський контекст розвитку дитячого радіомовлення Німеччини в розрізі жанрового, тематичного, видового та кількісного різноманіття дитячих радіопрограм.
|
5. |
Ковпак В. А. Медіасфера як простір соціальних інститутів та соціальних смислів української діаспори [Електронний ресурс] / В. А. Ковпак, І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_4 Проаналізовано поняття медіасфери як простору соціальних інститутів та соціальних смислів української діаспори у контексті інформаційно-комунікаційної діяльності еміграційної громади, створення нею спільного комунікаційного простору.
|
6. |
Гиріна Т. С. Рекламні концепції розвитку дитячого радіомовлення в США: історичний аспект [Електронний ресурс] / Т. С. Гиріна, І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_4_13 Досліджено роль рекламної комунікації у процесі становлення інституту дитячого радіомовлення в Сполучених Штатах Америки та залежність змісту радіопрограм від типу рекламованого в них товару.
|
7. |
Пенчук І. Л. Авторські концепти педагогічних комунікацій у позакласній діяльності основної школи, що стимулюють підлітків до творчої самоактуалізації [Електронний ресурс] / І. Л. Пенчук, А. В. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 40. - С. 428-434. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_40_60
|
8. |
Пенчук І. Л. Образно-функціональні можливості мульт-анімації як складової дитячої телепередачі [Електронний ресурс] / І. Л. Пенчук // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_17
|
9. |
Пенчук І. Взаємодія зображення і звуку в мульт-анімаційних елементах у структурі дитячої телепередачі [Електронний ресурс] / І. Пенчук // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2009. - Вип. 1. - С. 422-431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2009_1_33
|
10. |
Пенчук І. В якому інформаційному оточенні діти?! [Електронний ресурс] / І. Пенчук // Теле- та радіожурналістика. - 2017. - Вип. 16. - С. 267-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2017_16_41
|
11. |
Пенчук І. Л. Соціальна адаптація дітей-ВПО в дитячому телевізійному об'єднанні [Електронний ресурс] / І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_11 Досліджено проблеми соціальної адаптації підлітків-ВПО у дитячому телевізійному об'єднанні та основні підходи до створення відеопродукту дітьми. Визначено основні етапи процесу відеотворчості в системі додаткової освіти як вагомого елемента соціальної адаптації підлітків. Систематизовано складові, що сприяють командоутворенню, соціальній і психологічній адаптації дітей, які опинились у ситуації різкої зміни проживання, звикання до нового для себе оточення, втечі від бойових дій з метою порятунку свого життя. Проаналізовано основні фактори, які характеризують такі поняття, як медіаосвіта, дитяче телевізійне об'єднання, дитяча телепрограма, рубрикація. Узагальнено та сформульовано переваги, які впливають на розроблення, розвиток і функціонування телевізійних об'єднань, у яких культивуються дружньо-довірливі стосунки, формується базове розуміння медіаграмотності, медіакомпетентності, телережисури, сценарної роботи.
|