Пошуковий запит: (<.>A=Пашко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гошовська В. Реформування Української держави як виклик сьогодення [Електронний ресурс] / В. Гошовська, Л. Пашко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2011. - № 1. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2011_1_4
|
2. |
Пашко Л. Соціальна ефективність як виклик сьогодення державного управління [Електронний ресурс] / Л. Пашко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2011. - № 2. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2011_2_5
|
3. |
Матвєєва Л. Періодизація виконання Верховною Радою УРСР контрольної функції: радянська доба [Електронний ресурс] / Л. Матвєєва, Л. Пашко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2012. - № 1. - С. 33-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2012_1_5
|
4. |
Нижник Н. Р. Оцінювання як основа управління людськими ресурсами у сфері державного управління [Електронний ресурс] / Н. Р. Нижник, Л. А. Пашко // Університетські наукові записки. - 2005. - № 1-2. - С. 244-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2005_1-2_40
|
5. |
Пашко Л. А. Підтримуюче ділове спілкування як основний тип міжособистісної комунікації та взаємодії в процесі оцінювання людських ресурсів [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко // Університетські наукові записки. - 2005. - № 3. - С. 314-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2005_3_60
|
6. |
Пашко Л. А. Менеджмент людських ресурсів у державному управлінні: актуальні питання [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко // Вісник Хмельницького інституту регіонального управління та права. - 2004. - № 1-2. - С. 247-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2004_1-2_44
|
7. |
Пашко Л. А. Процес оцінювання людських ресурсів у сфері державного управління як взаємодія соціальних технологій [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко // Вісник Хмельницького інституту регіонального управління та права. - 2004. - № 3. - С. 250-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2004_3_44
|
8. |
Пашко Л. А. Особистісний потенціал державного службовця як предмет щорічного оцінювання [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко // Університетські наукові записки. - 2007. - № 3. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2007_3_15
|
9. |
Пашко Л. А. Становлення службовця-професіонала як потреба сьогодення [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко // Університетські наукові записки. - 2012. - № 2. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2012_2_23
|
10. |
Пашко Л. А. Суб'єктно-об'єктна взаємодія у процесі щорічного оцінювання [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко // Теорія та практика державного управління. - 2011. - Вип. 3. - С. 395-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2011_3_61
|
11. |
Пашко Л. А. Адміністративна реформа як процес реформування Української держави [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Державне управління. - 2011. - Т. 165, Вип. 153. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdu_2011_165_153_4
|
12. |
Пашко Л. А. Адміністративна реформа як момент істини [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Управління. - 2011. - Вип. 4. - С. 31-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_upravl_2011_4_6
|
13. |
Пашко Л. А. Управлінські відносини у форматі: "оцінювач – оцінюваний": сутнісні характеристики [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Управління. - 2012. - Вип. 1. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_upravl_2012_1_9
|
14. |
Колос Ю. Ідеї А. С. Макаренка в контексті компетентнісно орієнтованої освіти [Електронний ресурс] / Ю. Колос, Л. Пашко // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 13. - С. 168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2014_13_35
|
15. |
Колос Ю. З. Самоврядування в контексті теорії колективу Макаренка А. С. [Електронний ресурс] / Ю. З. Колос, Л. Ф. Пашко // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 168-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__35
|
16. |
Пашко Л. А. Запровадження профілів професійної компетентності посад як механізм реалізації людиноцентричного підходу на державній службі [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2014. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2014_2_20
|
17. |
Пашко Л. А. До проблеми активізації взаємовідносин держави з громадянським суспільством [Електронний ресурс] / Л. А. Пашко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Політичні науки. - 2015. - № 4. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaduppu_2015_4_8 У контексті сучасного етапу функціонування Української держави та необхідності успішної реалізації всіх започаткованих реформ проблема, що стосується активізації й оптимізації взаємозацікавлених взаємовідносин у форматі "держава - громадянське суспільство", набуває значущості одного з пріоритетних викликів. Наголошено, що за демократичного режиму державне управління не лише нерозривно пов'язане з усією системою організації й функціонування громадянського суспільства, а й може існувати тільки в рамках дієвої взаємозацікавленої взаємодії з ним, інакше воно неминуче набуватиме авторитарного змісту. Крім того, обгрунтовується думка про те, що справді демократична держава має бути зацікавлена у створенні, всебічному розширенні й поглибленні громадянського суспільства, якщо вона дійсно прагне задовольнити потреби громадян та адаптуватися до загальнолюдського цивілізаційного процесу. У цьому контексті для демократичної держави життєво необхідним має стати розвиток усіх елементів громадянського суспільства, оскільки ступінь його відповідності досягнутому рівню світової цивілізації автоматично набуває статусу критерію оцінювання рівня задоволення інтересів і потреб населення, існування громадянського миру і злагоди як результативності й дієвості здійснюваної державою політики в усіх сферах суспільного буття громадян.
|
18. |
Пашко Л. Професійно-управлінська культура сучасного керівника: постановка проблеми [Електронний ресурс] / Л. Пашко // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. - 2011. - Вип. 2. - С. 59-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadu_2011_2_8
|
19. |
Пашко Л. Ф. Актуальні стратегії сучасної освіти в роботі вчителя [Електронний ресурс] / Л. Ф. Пашко // Постметодика. - 2012. - № 6. - С. 17-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_6_7
|
20. |
Пашко Л. В. Формування мотивації самостійної роботи студентів у процесі вивчення розділу "Фонетика" [Електронний ресурс] / Л. В. Пашко, О. А. Прядко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 217-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_2_27
|
| |