Пошуковий запит: (<.>A=Пачковський Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Домбровська А. Особливості використання e-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи [Електронний ресурс] / А. Домбровська, М. Янось-Кресло, Ю. Пачковський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 163-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_3_11
|
2. |
Пачковський Ю. Соціальні технології: актуальні проблеми соціогуманітарного синтезу [Електронний ресурс] / Ю. Пачковський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 1. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2016_1_17
|
3. |
Пачковський Ю. Ф. До проблеми духовних цінностей у соціологічному дискурсі [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Пачковський, М. П. Бліхар // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2017. - Вип. 11. - С. 54-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2017_11_7
|
4. |
Пачковський Ю. Ф. Ціннісний контекст аналізу постмодерних соціальних змін [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Пачковський, М. П. Бліхар // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2018. - Вип. 77. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2018_77_6
|
5. |
Пачковський Ю. Ф. Соціологічна спадщина Михайла Грушевського: у пошуках джерел і витоків суспільного розвитку [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Пачковський, Т. Д. Лапан // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2018. - Вип. 12. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2018_12_3
|
6. |
Пачковський Ю. Електронна комерція в теоретичному полі соціології [Електронний ресурс] / Ю. Пачковський, О. Дячук // Соціологічні студії. - 2021. - № 1. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2021_1_4 Розглянуто окремі проблеми соціологічної концептуалізації електронної комерції як соціального феномену, що набуває вагомості в сучасному глобалізованому суспільстві. Звернено увагу на низку підходів, які пропонуються до розгляду новітніх соціальних феноменів у межах економічної соціології. Серед задекларованих підходів особливе місце в аналізі електронної комерції посідає ринковий, що включає низку дискурсів: неоінституціональний, соціокультурний, феноменологічний. Доповненням до цих теоретичних концептів під час аналізу електронної комерції є концептуальні положення, опрацьовані в межах теорії інформаційного суспільства: концепції мережевого суспільства М. Кастельса, суперіндустріального суспільства Е. Тоффлера. Продуктивними з погляду соціологічного аналізу електронної комерції розглянуто положення теорій, пов'язаних із розвитком цифрового суспільства: концепції четвертої промислової революції К. Шваба й нової економіки (концепція повної або часткової електронної комерції Turban, Outland, King et al.).
|
7. |
Петрецка Б. Міжнародна наукова конференція "Урядування у практичному вимірі", 26.05.2021 р. [Електронний ресурс] / Б. Петрецка, Ю. Ф. Пачковський // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2021. - Вип. 15. - С. 195-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2021_15_16
|
8. |
Пачковський Ю. Ф. ХІІ Львівський соціологічний форум "Сучасні соціальні трансформації: глобальний досвід та локальні специфікації" [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Пачковський, Т. Д. Лапан // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2021. - Вип. 15. - С. 197-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2021_15_17
|
9. |
Пачковський Ю. Ф. Християнська соціологія і суспільні виклики к. ХІХ-поч.ХХ ст.: на прикладі академічного середовища Львова [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Пачковський, Т. Д. Лапан // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2022. - Вип. 16. - С. 4-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2022_16_3
|
10. |
Пачковський Ю. Ф. Місяць у війні. Кілька рефлексій українського соціолога [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Пачковський // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2022. - Вип. 16. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2022_16_5
|