Пошуковий запит: (<.>A=Осьмак В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Кельрих М. Б. Теоретические основы раздельного определения показателей тепломассообмена при теплотехнических испытаниях крытых вагонов с теплоизоляцией [Електронний ресурс] / М. Б. Кельрих, Н. С. Брайковская, В. М. Ищенко, В. Е. Осьмак // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 139. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2013_139_6
|
2. |
Кельріх М. Б. Оцінка теплозахисних якостей локальних ділянок в огородженні кузова критих вагонів з теплоізоляцією [Електронний ресурс] / М. Б. Кельріх, В. М. Іщенко, Н. С. Брайковська, В. Є. Осьмак // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2012. - Вип. 20. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2012_20_12
|
3. |
Осьмак В. Е. К оценке герметичности кузова вагона с теплоизоляцией при использовании физической модели [Електронний ресурс] / В. Е. Осьмак, Н. С. Брайковская // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2011. - Вип. 19. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2011_19_12
|
4. |
Іщенко В. М. Теплотехнічна модель конструкції огородження кузова критого вагона з теплоізоляцією [Електронний ресурс] / В. М. Іщенко, О. В. Фомін, В. Є. Осьмак // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 157. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_157_26
|
5. |
Іщенко В. М. Методологічно-інформаційні аспекти паспортизації спеціалізованих ізотермічних вагонів [Електронний ресурс] / В. М. Іщенко, Н. С. Брайковська, В. Є. Осьмак, Н. С. Кочешкова // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2016. - Вип. 29. - С. 154-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2016_29_18
|
6. |
Іщенко В. М. Дослідження зміни температури вантажу при транспортуванні в ізотермічному вагоні з використанням математичного моделювання [Електронний ресурс] / В. М. Іщенко, Н. С. Брайковська, В. Є. Осьмак // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 3. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_3_16
|
7. |
Фомін О. В. Сучасний метод електроерозійного відновлення шийки осі колісної пари автоматизованим обладнанням та її експериментальне дослідження [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, В. Є. Осьмак // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2017. - Вип. 30. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2017_30_15
|
8. |
Фомін О. В. Аналіз застосування сталевих ковзунів з зазором у конструкції критих вагонів для перевезення легковагових вантажів [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, В. Є. Осьмак, В. С. Лебедєв // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 237-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_43
|
9. |
Фомін О. В. Аналіз руйнівних напружень надресорної балки візка вантажного вагону типової конструкції (Частина 1) [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, В. Є. Осьмак, В. С. Лебедєв, А. В. Цимбалюк // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2019. - № 2. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2019_2_17
|
10. |
Фомін О. В. Аналіз руйнівних напружень надресорної балки візка вантажного вагону типової конструкції (Частина 2) [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, В. Є. Осьмак, В. С. Лебедєв, А. В. Цимбалюк // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2019. - № 3. - С. 191-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2019_3_34
|
11. |
Іщенко В. М. Взаємозамінність альтернативних холодоагентів в системах кондиціонування повітря пасажирських вагонів [Електронний ресурс] / В. М. Іщенко, Ю. В. Щербина, В. Є. Осьмак, Ю. В. Горлушко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2021. - № 2. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2021_2_18
|
12. |
Фомін О. В. Розподілене зовнішнє поверхневе зміцнення вагонних конструкцій методом навивання [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, А. А. Стецько, В. Є. Осьмак // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 2. - С. 156-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_2_19 Мета роботи - висвітлення особливостей і результатів проведеного авторами дослідження з визначення можливості та доцільності створення попередньо напружено-деформованого стану вантажних вагонів за допомогою методу навивання з метою поліпшення їх міцнісних характеристик. Також необхідним є представлення теоретичного обгрунтування ефективності застосування даного методу для вагонних конструкцій та відповідного прикладу для вагона-цистерни. Проведене дослідження базується на результатах аналізу відомих робіт із теми, математичному обгрунтуванні та комп'ютерному моделюванні. Під час розрахунків складових рухомого складу використано сучасні загальноприйняті методики. З'ясовано, що метод навивання для створення попередньо напружено-деформованого стану є ефективним і доцільним для застосування в конструкціях рухомого складу залізниць та, зокрема, у вантажних вагонах. Конструкції вантажних вагонів із попередньо напружено-деформованим станом характеризуються рядом міцнісних переваг, серед яких можна виділити покращання роботи зі сприйняття експлуатаційних навантажень та збереження ресурсу. Вперше запропоновано удосконалення несучої здатності конструкцій вантажних вагонів шляхом створення її складових у спрямованому напружено-деформованому стані. Також вперше запропоновано застосування розподіленого зовнішнього поверхневого зміцнення за допомогою методу навивання для створення попередньо напружено-деформованого стану конструктивних елементів вантажних вагонів. Розглянуто способи навивання для конструкцій вантажних вагонів та їх впровадження. В результаті проведених досліджень розроблено ряд технічних рішень із удосконалення конструкцій вантажних вагонів та контейнера-цистерни, що було запатентовано. Частково наведено відповідні рішення для вагона-цистерни. Практичне впровадження таких рішень надасть змогу суттєво поліпшити техніко-економічні та експлуатаційні показники вагонних конструкцій.
|
13. |
Осьмак В. Є. Аналіз досліджень пов’язаних з досвідом створення інноваційних аеропортів, що концентруються на мультимодальних пасажирських перевезеннях [Електронний ресурс] / В. Є. Осьмак, О. М. Трюхан, Н. Г. Чайка, Л. М. Докієнко // Економіка. Фінанси. Право. - 2023. - № 4. - С. 30-34.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.05.2025 р., через 318 днів
|
14. |
Осьмак В. Є. Розвиток методичних основ відповідності теплотехнічним вимогам критих вагонів з теплоізоляцією в процесі перевезення [Електронний ресурс] / В. Є. Осьмак // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 184(дод.). - С. 46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_184(dod
|