Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (21)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ніколаєв С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ніколаєв С. 
Оздоровча спрямованість засобів атлетичної гімнастики для юнаків старшого шкільного вік [Електронний ресурс] / С. Ніколаєв, В. Войтович // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. : Фізичне виховання і спорт. - 2013. - Вип. 9. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2013_9_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 137.871 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ніколаєв Ю. М. 
Розвиток гнучкості й рухливості в плечових і кульшових суглобах у юнаків середнього та старшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Ю. М. Ніколаєв, С. Ю. Ніколаєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 2. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_2_22
Контроль гнучкості надає змогу виявити в школярів здібності виконувати рухи з великою амплітудою. Гнучкість визначає рівень підготовленості дітей до виконання окремих вправ. У разі недостатньої гнучкості стає більш складним і повільним процес засвоєння рухових навичок, обмежується рівень прояву м'язової сили, координаційних та швидкісних здібностей, знижується економність роботи, збільшується вірогідність одержання травм. Розвиток гнучкості сприяє зміцненню суглобів, підвищенню міцності та еластичності м'язів, зв'язок та сухожиль, удосконаленню координації, ефективному оволодінню технікою фізичних вправ, уникненню травм. Завдання дослідження - виявити динаміку й зробити порівняльний аналіз рівня гнучкості та рухливості в плечових і кульшових суглобах учнів середнього й старшого шкільного віку. Результати досліджень свідчать, що характер і параметри змін показників гнучкості та рухливості в плечових і кульшових суглобах юнаків середнього й старшого шкільного віку вказують на зниження цих показників у динаміці навчання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.476 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ніколаєв С. Ю. 
Показники сили основних груп м’язів пауерліфтерів після силового навантаження [Електронний ресурс] / С. Ю. Ніколаєв, Ю. М. Ніколалєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 304–309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_76
Показано, що дані, одержані в процесі дослідження, дають уявлення про рівень розвитку сили основних груп м'язів пауерліфтерів різної спортивної кваліфікації. Це надає можливість викладачам значно покращити тренувальний процес. Завдання дослідження - визначити час відновлення силових показників пауерліфтерів різної спортивної кваліфікації після направленого силового навантаження та виявити динаміку розвитку сили м'язів пауерліфтерів до й після силового навантаження. Для пауерліфтерів переважними є показники сили м'язів-розгиначів. Потужні силові вправи та статичні зусилля під час виконання змагальних вправ у пауерліфтингу пред'являють великі вимоги до сили м'язів, їх статичної витривалості. Повернення до вихідних даних сили різних груп м'язів пауеліфтерів після направленого силового навантаження відбувається неоднаково. Незалежно від рівня спортивної кваліфікації, найбільшу тривалість відновлення сили мають м'язи тулуба. Величина навантаження в пауерліфтінгу значною мірою обмежується часом, потрібним на відновлення переважно нервово-м'язевого апарату після напружених занять і великих навантажень. Відновлення функцій після навантаження характеризується низкою значних особливостей, які визначають не тільки процес відновлення, а й спадкоємний взаємозв'язок із попередньою та наступною м'язовою діяльністю, ступінь готовності до виконання повторної роботи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.784 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ніколаєв С. Ю. 
Рівень розвитку силових здібностей і силової витривалості в учнів 10–11-х класів засобами атлетичної гімнастики [Електронний ресурс] / С. Ю. Ніколаєв, Ю. М. Ніколаєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 2. - С. 67–69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_2_20
Вивчено особливості використання атлетичної гімнастики для розвитку силових здібностей і силової витривалості в учнів старших класів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.968 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ніколаєв Ю. М. 
Визначення рівня фізичної підготовленості й рухової активності студенток I-х курсів навчання та дівчат випускного 11-го класу (абітурієнток) [Електронний ресурс] / Ю. М. Ніколаєв, С. Ю. Ніколаєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 3. - С. 39–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_3_13
Показано, що вивчення рівня фізичної підготовленості та рухової активності дівчат випускного 11-го класу середньої школи (абітурієнток) допоможе вивчити роль визначальних чинників рухової активності та визначити можливі шляхи її корекції для виховання всесторонньо та гармонійно розвиненої людини.
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.655 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ніколаєв С. Ю. 
Підвищення рухової активності студенток з урахуванням їхніх психофізіологічних особливостей [Електронний ресурс] / С. Ю. Ніколаєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 2. - С. 46–49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_2_14
Представлено методику підвищення рухової активності студенток з урахуванням їх психофізіологічних особливостей. Розроблено режими, що базуються на даних вимірювань пульсу за виконання різних фізичних вправ, а також спрямованість фізичних навантажень.Представлено методику повышения двигательной активности студенток с учетом их психофизиологических особенностей. Разработаны пульсовые режимы занятий физическими упражнениями и направленность физических нагрузок.The article deals with the methods of the increase of moving achievement of female students with psychophysiologacal peculiarities and is devised pulse regimes of the occupations of physical exercises and the tendency of physical loading.Надано методику підвищення рухової активності студенток з урахуванням їх психофізіологічних особливостей. Розроблено пульсові режими занять фізичними вправами та спрямованість фізичних навантажень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.01 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Ніколаєв С. Ю. 
Вікова динаміка управління рухами за параметрами простору, часу і зусилля [Електронний ресурс] / С. Ю. Ніколаєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 197–200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_64
Вивчено закономірності вікового розвитку управління своїми рухами за параметрами простору, часу та силових зусиль.
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.911 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Ніколаєв Ю. М. 
Розвиток здібностей до тривалого виконання роботи на заданому рівні при статичному напруженні (статична витривалість) [Електронний ресурс] / Ю. М. Ніколаєв, С. Ю. Ніколаєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 201–203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_65
Вивчено розвиток здібностей учнів різного віку до тривалого виконання роботи за статичного напруження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.716 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Ніколаєв С. 
Порівняльна характеристика фізичного розвитку, фізичної працездатності та м’язової сили школярів 11–12 років [Електронний ресурс] / С. Ніколаєв, Ю. Ніколаєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 4. - С. 74–77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.775 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Cлепян Е. В. 
Виробнича потужність підприємства та підвищення ефективності її використання [Електронний ресурс] / Е. В. Cлепян, Ю. К. Сотченко, С. В. Ніколаєв // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 1(1). - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_1(1)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.816 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ніколаєв С. С. 
Залежність якості детектора облич на ознаках Хаара від варіативності навчальної вибірки [Електронний ресурс] / С. С. Ніколаєв, Ю. О. Тимошенко, К. Ю. Матвіїв // Наукові вісті Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 6. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NVKPI_2017_6_7
При навчанні узагальнених детекторів обличчя на основі каскадів з ознаками Хаара виникає проблема довгого навчання результуючих каскадів та їх низької якості. Тому на практиці прийнято тренувати окремо фронтальні та профільні детектори облич, що ускладнює системи розпізнавання. Мета дослідження - необхідно порівняти вплив композиції навчальної вибірки на якість натренованих детекторів за різних кутів нахилу обличчя. Пропонується натренувати ряд детекторів облич на підвибірках, що покривають різні діапазони кутів нахилу обличчя. При цьому всі інші параметри навчання будуть фіксовані. У результаті порівнюються час навчання та якість отриманих каскадів. Оцінено якість і час навчання класифікаторів облич залежно від композиції вибірки, а також здійснено порівняння якості фронтальних і бокових класифікаторів за однакової величини тренувальної вибірки. Показано, що метрика AUC має розходження у 0,003 між фронтальним та профільним детекторами. Висновки: експериментально показано, що чим більш варіативний об'єкт (обличчя повернуте профілем відносно фронтального положення), тим довше і гірше навчається каскад Хаара за однакового розміру навчальних вибірок. Використовуючи запропонований підхід, можна керувати якістю фінального класифікатора підбором відповідної композиції тренувальної вибірки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.015 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Ніколаєв С. 
Рівень розвитку психофізіологічних особливостей студентів вищих закладів освіти [Електронний ресурс] / С. Ніколаєв, Ю. Ніколаєв, О. Гребік // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2019. - № 3. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2019_3_10
Рухова активність - один із головних чинників, які визначають рівень фізичного здоров'я молоді. Існує багато академічних праць і значна частина робіт методичного характеру, які висловлюють загальні питання рухової активності. Практично не з'ясованими залишаються питання управління руховою активністю залежно від психофізичних особливостей студентів. Мета дослідження - вивчення рівнів розвитку психофізіологічних особливостей студентів вищих закладів освіти. Для оцінювання психофізіологічних особливостей студентів проведено теппінг-тест, швидкість простої та складної реакції, статичний і динамічний тремор, стійкість уваги за таблицею Анфімова. Усього в педагогічному дослідженні брало участь 160 студентів 1 - 4 курсів факультету фізичної культури, спорту та здоров'я СНУ ім. Лесі Українки. Швидкість простої реакції залежно від курсу навчання становила 0,16 - 0,19 с. Складна реакція на 0,04 - 0,06 с триваліша. Найвищі показники простої й складної реакцій спостерігали на 1- і 4-му курсах. Показники статичного тремору становили 2,20 - 3,87 доторкування (права рука) та 4,91 - 5,80 доторкування (ліва рука). Аналіз точності роботи студентів різних курсів протягом 5 хв за таблицею Анфімова свідчив, що найкращі результати спостерігали в студентів 1-го курсу, найгірші результати стійкості уваги демонстрували студенти 2-го курсу навчання. Висновки: найвищі показники частоти рухів за результатами теппінг-тесту в студентів спостерігали на першому етапі виконання тесту. Найвищі показники простої та складної реакцій простежено на 1- і 4-му курсах навчання. Результати динамічного тремору значно гірші за статичний. Коефіцієнт продуктивності залежно від курсу навчання становив 0,49 - 0,63 ум. од. Аналіз точності роботи студентів різних курсів протягом 5 хв за таблицею Анфімова свідчив, що найкращі результати спостерігали в студентів 1-го курсу, найгірші результати стійкості уваги демонстрували 2-курсники. Продуктивність роботи була найвищою в студентів 2-го курсу (особливо на 1-, 3- і 4-й хв роботи).
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.749 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Ніколаєв Ю. М. 
Формування розвитку фізичних якостей та координаційних здібностей учнів 1-4-х класів засобами акробатики та гімнастики [Електронний ресурс] / Ю. М. Ніколаєв, С. Ю. Ніколаєв, В. І. Санюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2015. - Вип. 18. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2015_18_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 702.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ніколаєв Ю. М. 
Проблеми стійкості вестибулярного аналізатора до просторової орієнтації, параметрів часу й зусиль [Електронний ресурс] / Ю. М. Ніколаєв, С. Ю. Ніколаєв // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2017. - Вип. 25. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2017_25_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.644 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Ніколаєв С. В. 
Aктивні середовища на основі поліуретану, допованого бінарною сумішшю барвників [Електронний ресурс] / С. В. Ніколаєв, В. В. Пожар, М. І. Дзюбенко, К. С. Ніколаєв // Радіофізика та електроніка. - 2021. - Т. 26, № 3. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rphre_2021_26_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Івко І. С. 
Мотивація як елемент формування інноваційної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. С. Івко, С. В. Ніколаєв, Т. Ю. Рибалко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 60. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_60_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 671.681 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Бударецький Ю. І. 
Застосування методу аналізу ієрархій для оцінювання програмного забезпечення комплексів засобів автоматизації [Електронний ресурс] / Ю. І. Бударецький, Ю. В. Щавінський, В. В. Кузнецов, С. Т. Ніколаєв // Військово-технічний збірник. - 2021. - № 25. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vtzb_2021_25_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 875.006 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Ніколаєв С. 
Огляд конфліктів між Іраном та Іраком [Електронний ресурс] / С. Ніколаєв, Х. Юськів, О. Величко // Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії. - 2019. - № 2. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvckrc_2019_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 595.609 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Ніколаєв С. О. 
Блокчейн як фактор цифрової трансформації економіки України [Електронний ресурс] / С. О. Ніколаєв, В. І. Вороненко, Б. Л. Ковальов, П. В. Гриценко, О. О. Одеволе // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2021. - № 2. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2021_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.7 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Ніколаєв С. М. 
Метод модифікованого пошуку у графі вглиб для побудови всіх можливих кодів Грея заданої довжини [Електронний ресурс] / С. М. Ніколаєв, О. М. Романов, А. М. Нищук // Кібернетика та системний аналіз. - 2023. - Т. 59, № 3. - С. 3–9.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2025 р., через 398 днів

...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського