Пошуковий запит: (<.>A=Некрасов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Некрасов В. А. Определение характеристик эскортных буксиров на основе данных модельных испытаний в опытовом бассейне Национального университета кораблестроения [Електронний ресурс] / В. А. Некрасов, Д. А. Дробот, С. А. Череватенко, А. П. Ястреба // Вісник Одеського національного морського університету. - 2013. - № 1. - С. 8-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonmu_2013_1_4
|
2. |
Клева Я. А. Сравнительный анализ методов расчетов сопротивления лоцманских катеров с переходным режимом движения [Електронний ресурс] / Я. А. Клева, А. В. Бондаренко, В. А. Некрасов // Вісник Одеського національного морського університету. - 2013. - № 1. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonmu_2013_1_5
|
3. |
Некрасов В. Н. Сельское хозяйство России: кризисы и необходимость повышения конкурентоспособности [Електронний ресурс] / В. Н. Некрасов, Ю. А. Дрыгина // Бізнес Інформ. - 2012. - № 7. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_7_21
|
4. |
Мурзагалиев А. Ж. Экспериментальные исследования в области создания двухтактного двигателя [Електронний ресурс] / А. Ж. Мурзагалиев, В. Г. Некрасов, М. К. Куанышев, А. Т. Мухтаров, А. К. Каукаров // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 10. - С. 77–81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_10_17 Рассмотрен вопрос о создании конкурентноспособного двухтактного двигателя. В настоящее время имеются предпосылки для создания эффективного двухтактного двигателя, как прямоточная продувка, клапанно-щелевая система газораспределения при многоклапанном механизме, гидравлическое управление клапанами, дизельный цикл при высокой степени сжатия и др. Для реализации комплекса перспективных технических решений требуется конструктивная база, на основе которой может быть скомпонован двухтактный двигатель. В качестве таковой выбран кривошипно-кулисный кинематический механизм преобразования движения. Механизм разгружает поршень от боковых сил, позволяет изолировать цилиндр от масляного картера, используя подпоршневой объем в качестве продувочного насоса. Это потребовало разработки и исследования цилиндропоршневой группы на основе твердой смазки. Выполнено также совершенствование скользящего подшипника с улучшенными качественными показателями на основе применения теплопроводного и антифрикционного материала меди и графита.
|
5. |
Мурзагалиев А. Ж. Принципы конструирования турбины объемного расширения [Електронний ресурс] / А. Ж. Мурзагалиев, В. Г. Некрасов // Авиационно-космическая техника и технология. - 2011. - № 9. - С. 59–63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2011_9_12 Рассмотрен подход к конструированию винтовых двигателей глубокого расширения. Применение вращательного движения позволяет исключить ряд недостатков, присущих поршневым двигателям. Среди ротационных двигателей известны лопаточные машины - турбины, а также винтовые двигатели с цилиндрическими роторами. Оба типа двигателей не решают проблемы получения механической мощности, характерной для автотракторных двигателей в пределах 100 кВт. Решением может быть винтовой двигатель при высоком начальном давлении газов и их глубоком расширении. Профилирование винтовой поверхности для них производится не по зависимостям для шестеренных передач, а по типу резьбовых соединений. Показан принципиальный подход к конструированию таких двигателей.
|
6. |
Некрасов В. Г. Азотное монотопливо – результаты первых экспериментов [Електронний ресурс] / В. Г. Некрасов, А. Ф. Макаров, П. А. Белов // Авиационно-космическая техника и технология. - 2009. - № 4. - С. 35–39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2009_4_9
|
7. |
Некрасов В. О. Математична модель системи магнітного підвісу класичної геометріЇ [Електронний ресурс] / В. О. Некрасов, Р. М. Донченко // Електромеханічні і енергозберігаючі системи. - 2013. - Вип. 4. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emezs_2013_4_11 Магнітна левітація є процесом левітації об'єкта за рахунок використання магнітного поля. Це знаходить все більш широкого застосування у різних галузях промисловості. Системи, що використовують електромагнітну силу притягання для утримування об'єкта у просторі, одержали назву систем магнітного підвісу. Аналіз публікацій показав, що найбільша увага під час дослідження таких систем в основному приділяється створенню магнітних підшипників та систем керування для них. Проте проблему оптимального проектування геометрії магнітної системи магнітних підвісів у літературі висвітлено недостатньо. У таких системах, в основному, розробляється алгоритм керування, який є доволі складним, оскільки для гасіння збуджених коливань, окрім абсолютного положення потрібно також враховувати швидкість його зміни та гістерезис магнітної системи, і також має швидко змінюватися струм. Однак останнє накладає певні вимоги й на параметри самого електромагніту: малий активний опір (менші втрати потужності, нагрівання), мала індуктивність електромагніту (можливість швидкої зміни сили струму), велика магнітна сила. Складність виконання всіх умов одночасно робить актуальним розв'язання завдання оптимального проектування магнітної системи для таких систем. Дана робота містить результати аналізу сучасного стану цієї проблеми, опис структури досліджуваної системи, аналіз впливу відстані до об'єкта на індуктивність котушки електромагніту, математичну модель класичної системи магнітного підвісу, її реалізацію та результати аналізу в програмному пакеті MatLab.
|
8. |
Русалов В. Л. Стан процесів перекисного окислення ліпідів та системи антиокислювального захисту в нейтрофілах та моноцитах периферійної крові хворих на хронічний середній отит [Електронний ресурс] / В. Л. Русалов, В. Ю. Некрасов, Н. А. Петруня, І. М. Шумова // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2009. - Т. 4, № 3. - С. 124-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujkl_2009_4_3_33
|
9. |
Некрасов В. А. Формування нової парадигми оперативно-розшукової діяльності на основі стратегії забезпечення економічної безпеки країни [Електронний ресурс] / В. А. Некрасов // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія юридична. - 2014. - Вип. 2. - С. 327-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvlduvs_2014_2_37
|
10. |
Нгуен Гуй Хоанг Определение количества перевезенных пассажиров и продолжительности прямого сложного рейса быстроходного пассажирского судна с учетом стохастических факторов [Електронний ресурс] / Гуй Хоанг Нгуен, В. А. Некрасов // Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування. - 2013. - № 1. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnuk_2013_1_7
|
11. |
Некрасов В. А. Корупція як форма кримінального контролю тіньової економіки [Електронний ресурс] / В. А. Некрасов // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2014. - № 1. - С. 265-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdduvs_2014_1_37
|
12. |
Некрасов В. А. Фіктивне підприємництво в системі створення злочинних технологій, що забезпечують можливість учинення злочинів у сфері господарської діяльності [Електронний ресурс] / В. А. Некрасов // Південноукраїнський правничий часопис. - 2014. - № 3. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pupch_2014_3_10
|
13. |
Некрасов В. А. Поняття і складники інфраструктури організованої злочинності у сфері господарської діяльності [Електронний ресурс] / В. А. Некрасов // Проблеми законності. - 2013. - Вип. 123. - С. 162-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pz_2013_123_19
|
14. |
Рыжков С. С. Создание универсальных транспортных судов и средств океанотехники [Електронний ресурс] / С. С. Рыжков, В. С. Блинцов, Г. В. Егоров, Ю. Д. Жуков, В. Ф. Квасницкий, К. В. Кошкин, И. В. Кривцун, В. А. Некрасов, В. В. Севрюков, Ю. В. Солониченко // Автоматическая сварка. - 2011. - № 9. - С. 58-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/as_2011_9_11 Кратко представлен цикл комплексных работ по проектированию конкурентоспособных судов и обеспечению современными технологиями их постройки на украинских верфях, выполненных учеными и специалистами ряда организаций.
|
15. |
Білоус В. Т. Деякі питання щодо боротьби з відмиванням "брудних" грошей [Електронний ресурс] / В. Т. Білоус, В. А. Некрасов, Г. М. Бірюков // Право і Безпека. - 2003. - Т. 2, № 2. - С. 156-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2003_2_2_40
|
16. |
Некрасов В. А. Расчетные и нормативные методы повышения эффективности буксирного обеспечения морских портов Украины [Електронний ресурс] / В. А. Некрасов, А. В. Бондаренко, А. П. Ястреба // Вісник Одеського національного морського університету. - 2015. - Вип. 3. - С. 42-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonmu_2015_3_6
|
17. |
Бондаренко А. В. Концепция выбора оптимального состава буксирного флота порта [Електронний ресурс] / А. В. Бондаренко, В. А. Некрасов, А. П. Ястреба // Водний транспорт. - 2015. - Вип. 2. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2015_2_3
|
18. |
Некрасов В. А. Застосування SWOT- та PESTEL-аналізів у системі протидії злочинам у сфері економіки, а також при визначенні загроз економічній безпеці держави [Електронний ресурс] / В. А. Некрасов, В. І. Мельник // Проблеми законності. - 2017. - Вип. 136. - С. 193-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pz_2017_136_22
|
19. |
Чернявський С. С. Питання протидії злочинам, що стосуються фінансових інтересів України та Європейського Союзу [Електронний ресурс] / С. С. Чернявський, В. А. Некрасов // Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ. - 2018. - № 3. - С. 11-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvknuvs_2018_3_3
|
20. |
Сокол Г. І. До розрахунку характеристик акустичного поля гвинтів квадрокоптеру [Електронний ресурс] / Г. І. Сокол, В. Є. Некрасов, В. С. Жмурко // Вісник Дніпровського університету. Серія : Ракетно-космічна техніка. - 2019. - Т. 27, вип. 22. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdurkt_2019_27_22_9
|
| |