Пошуковий запит: (<.>A=Наумов Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Наумов Б. Предмет, склад і функції цілісної педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Б. Наумов // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_4_8 Розглянуто теорію цілісної педагогічної діяльності (ТЦПД) як новий науковий напрям у гуманній, демократичній, моральній педагогіці. Виокремлено ядро ТЦПД, яким є п’ятиелементна структура цілісної практичної діяльності професійних педагогів «ціль – предмет – зміст – засоби – результат». Обгрунтовано методологію ТЦПД, її структуру, склад і функції ТЦПД. Узагальнено передовий педагогічний досвід попередників ТЦПД. Розкрито методи впровадження перших її елементів в практику сучасної загальноосвітньої і вищої педагогічної школи. Рассмотрена теория целостной педагогической деятельности (ТЦПД) как новое научное направление в гуманной, демократической, моральной педагогике. Выделено ядро ТЦПД как пятиэлементную структуру целостной практической деятельности профессиональных педагогов «цель – предмет – содержание – средства – результат». Обоснованы методология ТЦПД, ее состав и функции. Обобщен передовой педагогический опыт предшественников ТЦПД. Раскрыты методы внедрения первых ее элементов в практику современной общеобразовательной и высшей педагогической школы.The theory of a holistic educational activities as a new research direction in a humane, democratic, moral pedagogy. Allocated kernel what pyatielementna structure holistic practice of professional educators ' goal – subject – content – means – the result". Reasonably methodology, created the structure, composition and functions. Generalized advanced pedagogical experience predecessors. Implementation methods disclosed its first elements in the practice of modern secondary and higher educational schools .
|
2. |
Наумов Б. Людиноцентристська система сучасної педагогіки - поліцентризм (новаторська ідея школи-поліцентру) [Електронний ресурс] / Б. Наумов // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 8-9. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_8-9_33
|
3. |
Наумов Б. Н. Макаренко А. С. та цілісний підхід у педагогіці [Електронний ресурс] / Б. Н. Наумов // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__7
|
4. |
Наумов Б. В. О. Сухомлинський та людиноцентристська педагогіка [Електронний ресурс] / Б. Наумов // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 238-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__60
|
5. |
Наумов Б. M. Концепти фундаментального дослідження проблеми цілісності педагогічної діяльності в сучасній педагогіці [Електронний ресурс] / Б. M. Наумов // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 49. - С. 22-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_49_5
|
6. |
Наумов Б. Педагогическая теория и практика воспитания в наследии А. С. Макаренко [Електронний ресурс] / Б. Наумов // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 11. - С. 238-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_11_54
|
7. |
Наумов Б. Человекоцентристская парадигма в наследии А. С. Макаренко (на материале новейших макаренковедческих исследований) [Електронний ресурс] / Б. Наумов // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 18. - С. 248-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2016_18_44
|
8. |
Наумов Б. М. В. О. Сухомлинський про потреби творчої діяльності учнів у контексті побудови цілісної педагогіки [Електронний ресурс] / Б. М. Наумов // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 26. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_26_18
|
9. |
Наумов Б. Про методологічну орієнтацію середньої школи ХХІ століття [Електронний ресурс] / Б. Наумов // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2016. - № 1-3. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2016_1-3_3
|