Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Нагула О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Нагула О. Л. Батьківська компетентність як чинник психічного розвитку дитини [Електронний ресурс] / О. Л. Нагула. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_5_44
| 2. |
Нагула О. Л. Психологічна сутність поняття батьківська компетентність молодого подружжя [Електронний ресурс] / О. Л. Нагула // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 272-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(8)__35 Розглянуто основні підходи до визначення поняття "батьківська компетентність". Проаналізовано еволюцію уявлень дотичних змісту батьківської компетентності - батьківство, ефективне батьківство, батьківський авторитет, батьківські функції, спираючись на психолого-педагогічні дослідження. Наведено вітчизняні традиції виховання молодого покоління та історію становлення психології батьківства. Теоретично проаналізовано розгляд проблеми компетентного батьківства, в аспекті батьківського впливу на розвиток особистості дитини на базі теорій розвитку особистості вчених різних психологічних напрямів.
| 3. |
Нагула О. Л. Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика [Електронний ресурс] / О. Л. Нагула // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_1_3 Здійснено аналіз проблеми підготовки психолога-практика та підкреслено необхідність його особистісної психокорекції. Наведено критерії відкоригованості особистості. Узагальнено негативні наслідки невідкоригованості психолога в його практичній діяльності. Обгрунтовано доцільність використання глибинної особистісної психокорекції для підготовки психолога-практика, запропонованої Т. С. Яценко. Розроблено модель професійної підготовки майбутніх психологів-практиків. Визначено умови залучення психологів-практиків до особистісної психокорекції. Проанализирована проблема подготовки психолога-практика и подчеркнуто необходимость его личностной психокоррекции. Приведенно критерии откоректированности. Осуществлён обзор негативных последствий откоректированности психолога в его практической деятельности. Обоснована целесообразность использования глубинной личностной психокоррекции для подготовки психолога-практика, которая предложенная Т. С. Яценко. Разработана модель профессиональной подготовки будущих психологов-практиков. Определены условия привлечения психологов-практиков к личностной психокоррекции. The main components of readiness of practicing psychologists are required to use the intervention (theoretical, practical, personal). The criteria of correction and uncorrection personality. Also summarized the negative effects of uncorrection personality of practicing psychologist. Emphasized the need for personal psychotherapy of the future of practicing psychologists. The appropriateness of the in-depth personal psychotherapy for training of practicing psychologists that proposed by the academician of NAPS of Ukraine by T. S. Yatsenko. The developed model of professional training of psychological practitioners, which includes two complementary approaches, namely: traditional, academic training and innovative practically-oriented training.
| 4. |
Цюман Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2021. - № 35. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2021_35_16
| 5. |
Цюман Т. Психолого-педагогічний супровід формування навичок безпечної поведінки дитини (на прикладі онлайн-курсу "Я вмію себе захистити") [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2021. - № 36. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2021_36_17
| 6. |
Цюман Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2022. - № 38. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2022_38_15
|
|
|