Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Нагнибіда М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Ткаченко О. М. Синтез мультисервісних мереж з використанням методів теорії ігор [Електронний ресурс] / О. М. Ткаченко, А. С. Дищук, О. А. Білий, М. К. Нагнибіда // Телекомунікаційні та інформаційні технології. - 2017. - № 4. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduikt_2017_4_11
| 2. |
Нагнибіда М. Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Нагнибіда // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_13 Розглянуто проблему діагностики інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях. Наведено останні результати світових досліджень у галузі інтелектуальної обдарованості підлітків. Описано взаємозв'язок різних психологічних факторів з інтелектуальною обдарованістю. Проаналізовано закордонний досвід діагностики інтелектуальної обдарованості підлітків, а також наведено різні погляди на поняття обдарованості. Окреслено основоположні західні тенденції щодо протиставлення емоційного інтелекту інтелектуальній обдарованості особистості.
| 3. |
Нагнибіда М. М. Профорієнтаційна діяльність з обдарованими дітьми: світовий досвід [Електронний ресурс] / М. М. Нагнибіда // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 2. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_2_13 Описано профорієнтаційну діяльність, що здійснюється в системах шкільної освіти різних країн, а саме в США, Франції, Німеччині, Японії, Великій Британії, Канаді. Проаналізовано історію розвитку та становлення профорієнтації. Визначено основні елементи організаційної структури профорієнтаційної служби в цих країнах. Зокрема окреслено проблеми профорієнтації обдарованих. Виокремлено потреби обдарованих підлітків щодо професійної інформації. Визначено гендерні відмінності у сприйнятті власної майбутньої професії серед обдарованих підлітків. Описано світовий досвід у діяльності з профорієнтації обдарованих дітей.
|
|
|