Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Нагнибіда М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Ткаченко О. М. 
Синтез мультисервісних мереж з використанням методів теорії ігор [Електронний ресурс] / О. М. Ткаченко, А. С. Дищук, О. А. Білий, М. К. Нагнибіда // Телекомунікаційні та інформаційні технології. - 2017. - № 4. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduikt_2017_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 550.897 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Нагнибіда М. 
Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Нагнибіда // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_13
Розглянуто проблему діагностики інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях. Наведено останні результати світових досліджень у галузі інтелектуальної обдарованості підлітків. Описано взаємозв'язок різних психологічних факторів з інтелектуальною обдарованістю. Проаналізовано закордонний досвід діагностики інтелектуальної обдарованості підлітків, а також наведено різні погляди на поняття обдарованості. Окреслено основоположні західні тенденції щодо протиставлення емоційного інтелекту інтелектуальній обдарованості особистості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.939 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Нагнибіда М. М. 
Профорієнтаційна діяльність з обдарованими дітьми: світовий досвід [Електронний ресурс] / М. М. Нагнибіда // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 2. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_2_13
Описано профорієнтаційну діяльність, що здійснюється в системах шкільної освіти різних країн, а саме в США, Франції, Німеччині, Японії, Великій Британії, Канаді. Проаналізовано історію розвитку та становлення профорієнтації. Визначено основні елементи організаційної структури профорієнтаційної служби в цих країнах. Зокрема окреслено проблеми профорієнтації обдарованих. Виокремлено потреби обдарованих підлітків щодо професійної інформації. Визначено гендерні відмінності у сприйнятті власної майбутньої професії серед обдарованих підлітків. Описано світовий досвід у діяльності з профорієнтації обдарованих дітей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.242 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського